Vai al contenuto

aio e zivola


  

23 utenti hanno votato

  1. 1. come risolvè el problema?

    • no li magno e risolvo così
      5
    • li magno quando devo incontrar gente che no sopporto
      1
    • li magno ma tanto vivo come eremita su un monte
      1
    • risolvo con rimedi della nonna (specificare)
      0
    • magno kg de vivident sperando che i odori se misi
      6
    • magno pastiglie che me ga consiglià el dotor
      1
    • altro
      9


Messaggi raccomandati

xe un problema che immagino affliggi molti amanti della buona cucina come el sottoscritto...

a mi me piasi molto l'aio (che no magno però che da bon gusto ai cibi) e la zivola della quale inveze son super goloso

el problema riva doipo però perchè come savè benissimo sti due "bulbi" inbisi le relazioni sociali perchè provoca problemi de alito pestilenziale...

lavarse i denti aiuta solo in parte in quanto el problema vien dal stomigo e no dalla bocca...

mi go trovà delle pastigliette che se ciama Alipuro forte che xe a base de olio de prezzemolo e devo dir funziona abbastanza

altri rimedi?? ma gari più "domaci"??

Link al commento
Condividi su altri siti

aio solo sulla pizza marinara :D

zivola... nel kebab, coi civa, nei panini cola svizzera, sulla pizza cola zivola, sulla pizza col tonno e zivola... insomma... no xe mal la zivola :D :D

ma dopo laso la spuza naturale identificativa del fatto che me son cibado de tali alimenti :D

no zerco de far niente per sconder :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Altro.

Li magno con moderazion, no mastigo goma americana, se proprio xe el caso che me par che sia odor, me par che lavarse i denti basti. e po no ghe alito in faccia ala gente. Zivola cruda po no magno mai. e cotta no lassa tanto odor. semai co se taia la zivola xe de lavarse assai ben le man, e no sfregarse i oci prima de essersele lavade

Link al commento
Condividi su altri siti

Voto per spazzolino e vivident!! Anche se il mio problema non è tanto l'alito che è di "facile" soluzione... quanto 1 l'odore dell'aglio dalle mani sembra non togliersi mai... una volta ho usato anche lo sgrassatore ma nada :D 2 il più piccolo pezzettino di cipolla cruda mi fa venir sonno!! ma non un kg di cipolla una puntina!! Si può aggiungere quest'appendice al quesito?? Come fare per togliersi l'odore dell'aglio dalle mani dopo averlo pulito per cucinarlo... e se sono l'unica che anke cn una puntina di cipolla crepa dal sonno!!! :)

Link al commento
Condividi su altri siti

go votà altro :D

Me piasi entrambi (e i disi che fa acnhe sai ben), ma non ne abuso, soprattutto l'aio (de solito lo uso solo cotto, quindi, in teoria, no dovessi dar problemi ;).

Beh, le gomme de mastigar se porta sempre drio... però, in certe robe la zivola no pol mancar! Quindi... cicce... se proprio no se pol correr ai ripari, se sopporta! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

mi de solito magno zivola o pasta aglio olio e peperonzin co no go de uscir de sera e quindi no go de incontrar nessun (poi li magna anche el moroso cussi no xe problemi :D )... anche se a volte un bon panin con hamburgher e zivola lo ciogo anche de sera in pub ... e ialtri che i se tegni a distanza :D:D:D

Link al commento
Condividi su altri siti

mi de solito magno zivola o pasta aglio olio e peperonzin co no go de uscir de sera e quindi no go de incontrar nessun (poi li magna anche el moroso cussi no xe problemi :D )... anche se a volte un bon panin con hamburgher e zivola lo ciogo anche de sera in pub ... e ialtri che i se tegni a distanza :D:D:D

Effettivamente aio e zivola cruda xe la roba più bona che esisti :aracheroba: ....el problema xe che te se porti drio l'odor non solo per le ore succesive ma per i giorni successivi :aaaaaatttillla: ....Se propio no te vol farghe pesar ai altri sto tuo fardello due xe le robe....o te li convinzi a condividerlo con ti :amicici: ..... o te se spari un bel bicer de succo de limon (senza acqua naturalmente :cossaaa?: ) e risolto el problema...in parte(solo per i casi leggeri se intendi) :D:D:D

Link al commento
Condividi su altri siti

zivola la magno senza troppi problemi, tanto :pianto:

... se supera certi livelli per la civile convivenza, via de gomme de mastigar...

l'aio inveze proprio no lo digerisso... El me se bloca sul stomigo e el emana per ogni dove... L'unica roba commestibile che no digeriso, se no anca i mattoni... Podessi aggiunger una domanda: come far a digerir l'aio?

...anche se temo de saver che risposte me riverà :ehsi:

...

:vino:

:D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×