Vai al contenuto

Qual'è stato il periodo più bello della vostra vita?


saretta

Messaggi raccomandati

Ieri.. tornando dalla montagna, con amici, se parlava, tra le altre cose, de questo: quale xè el periodo più bello della vostra vita (fino ad adesso)?

Bhe ... pensandoghe ben, periodi bei ghe ne xè stai tanti, ma forse el migliore per mi xè sta dai 21 ai 25 anni, gli anni da single! Divertida una botta, conosudo una marea de gente, fatto viaggi, e tutto senza legami, snza dover render conto de niente a nessun.. divertimento divertimento e divertimento!

Un periodo esilerante, che a volte me manca, ma che non cambiassi con quel che go adesso. :wub::wub:

Link al commento
Condividi su altri siti

ma forse el migliore per mi xè sta dai 21 ai 25 anni, gli anni da single!

Povero moroso però, spero che nol leggi :p:D

Per quanto me riguarda el periodo più bel xe sta quando iero militar e go navigà per 6 mesi e mezzo. Posti che non rivedrò mai, ma non solo...Anche nel caso che diventasi ricco e podesi permetterme viaggi del genere, no saria la stessa roba. Là iera un gruppo e te se sentivi parte de qualcosa, no so come spiegar. Qua inveze me par che i anni svola via un più piatto dell'altro.

Link al commento
Condividi su altri siti

el periodo più bel della mia vita xe quel che stago passando adesso, da un paio de mesi a sta parte! :rolleyes::wub::bacini:

si, credo proprio de si! :):arrossisco:

go accanto un apersona splendida con cui stago ben e che me fa star ben con tutto el resto!

me diverto sempre un casin e go la forza x affrontar le robe più negative che ghe xe sempre!

cosa posso voler de più? :)

del passato me ricordo con piacere gli anni della mia infanzia... :rolleyes: ma non so dir anni precisi..

Link al commento
Condividi su altri siti

el periodo più bel della mia vita xe quel che stago passando adesso, da un paio de mesi a sta parte! :rolleyes::wub::bacini:

si, credo proprio de si! :):arrossisco:

go accanto un apersona splendida con cui stago ben e che me fa star ben con tutto el resto!

me diverto sempre un casin e go la forza x affrontar le robe più negative che ghe xe sempre!

cosa posso voler de più? :)

del passato me ricordo con piacere gli anni della mia infanzia... :rolleyes: ma non so dir anni precisi..

ooooooooh :wub:

no posso che dir la stessa roba.. :)

guardando più al passato beh.. de bei momenti ne go avudi.. penso che altri migliori sia stadi dai 14 ai 17 quando iero sempre con due miei amici (ancora adesso i miei due migliori amici) e giravimo SEMPRE ogni giorno insieme.. fazevimo progetti e cagade :baba: insieme.. oh che bel!

Link al commento
Condividi su altri siti

Quando ero piccolo, diciamo fine elementari. Molti amici, tanti giochi, la fidanzatina delle elementari, i nonni ancora vivi e zero problemi.

La vita sembrava davvero tutta rose e fiori o quasi. Se non altro ogni cosa brutta sembrava superabile ed ogni cosa bella eterna.

Poi ho scoperto che certe cose non si possono cambiare e che nulla è eterno. E qualcosa è cambiato.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi diria dai 8 ai 13 anni... anni spensierai senza problemi de morosi o de famigliari...

pensavo solo a divertirme e d'estate a tirarse i gavetoni o far altri mille zoghi... gavevo un casin de amici e no se se pensava altro che a scherzar, rider, far cazade...

poi xe riva le rivalità tra babe per i morosi e ga rovinà tutto...

poi ghe xe stai altri momenti bei ma mai come in quell'età :ehsi:

Link al commento
Condividi su altri siti

ogni fase della mia vita ga dei momenti bei e altri meno...

cmq la vita come la stago vivendo da un pochi de anni a sta parte no la me dispiasi per niente...

come dito in altra discussion manca una persona con cui condivider tutto, una persona a cui ghe posso dar affetto e riceverne, però tutto sommà la mia vita da scapolone no la disprezzo sotto molti punti de vista

Link al commento
Condividi su altri siti

Probabilmente sono un inguaribile ottimista e riesco a trovare qualcosa di buono in ogni fase della mia vita, ma devo dire che dopo i 30 anni mi sono trovato molto bene. Ho avuto dei momenti di difficoltà ma sto in pace con me stesso e non ho grandi nostalgie o rimpianti perchè ho avuto sempre la forza e la lucidità di fare le mie scelte. :D

Link al commento
Condividi su altri siti

deme qualche anno, dopo ve so dir :D

non sta aver furia de rivar ai trenta e vivi più che te pol desso perchè ogni fase della vita xe spettacolare

Ma no intendevo quel, minimamente :D momenti bei xe stai e ghe ne sta esendo tanti :D

Iera per dir: "magari el futuro sarà ancora meio?"

Link al commento
Condividi su altri siti

Non posso identificar con precision el periodo più bel della mia vita. Go vissudo sempre de grandi alti e bassi. Tirando via i bassi :D, e tenindo conto che go cominciado a viver dai 19 anni in poi (totalmente censurabili quei prima, purtroppo), diria che tutto sommato i ultimi 2 anni xe stadi quei più ricchi de soddisfazion per mi :)

Link al commento
Condividi su altri siti

mi me ricordo,più che un periodo una giornata che no so perchè me xe rimasta impressa in mente,e ogni volta che me voio rilassar ripenso a quella giornata!!!!

iero in vacanza a senigallia,che di per sè no xe tuta stà roba,però iera settembre inoltrà e tutto il lungomare iera deserto.....caldin,sol forte,vento(mi adoro el vento!!!!)son uscida dell albergo verso le 9.00,go camminà per tutto el lungo mar,un po sulla spiaggia,un pò sul marciapie,iera el deserto assoluto,sembrava un sogno.....me son perfino cavada le scarpe (cosa che no fazo mai) e go caminà,dentro e fora delle vie,vardando i gati,le case,le ville sul lungomare abbandonade,son tornada dopo 4 ore,quella xe stada,no digo la più bella della mia vita,ma la più serena,quasi uno stato di grazia!!!!me fa piazer condividerla con voi!!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

De picio no me ricordo tanto....boh no iera mal, gavevo una bela famiglia unita, no ierimo ricchi ma se viveva ben.

Adolescenza..... bah go comincià lavorar a 14 anni, no iera el massimo.

Dai 18 ai 24 anni alla grande, amici, gite in giro per l'Europa problemi 0 (a parte le lire :p ).

Finchè sè rivado el 28 febbraio 1971 quando, girando per l'Europa son rivà a Rovigno .... e go conosudo "Giacomina" :D:D se gavemo sposà, xè nato el fio e......bel, son contento.

Ma el migliore xè stà dal 15 settembre 2004 quando me son iscritto al SDS!!!!!!!! :bacini::wub: e el dura fin a oggi e spero ancora per tanti anni :amicici:

(che vecio lecacui che son diventà :oops: )

Modificato da giacomin
Link al commento
Condividi su altri siti

se guardo el passato.. bhe.. gli anni del campeggio.. quando scorrazzavo senza pensieri ne problemi in giro

se guardo el presente... questi ultimi 2 anni e poco piu xe i migliori che gabbio avu! certo.. i problemi ghe xe sempre..alti e bassi.. quei non manca mai...ma de sicuro posso dir che son felice de questa parte della mia vita :wub::amicici: !!

Link al commento
Condividi su altri siti

mi me ricordo,più che un periodo una giornata che no so perchè me xe rimasta impressa in mente,e ogni volta che me voio rilassar ripenso a quella giornata!!!!

iero in vacanza a senigallia,che di per sè no xe tuta stà roba,però iera settembre inoltrà e tutto il lungomare iera deserto.....caldin,sol forte,vento(mi adoro el vento!!!!)son uscida dell albergo verso le 9.00,go camminà per tutto el lungo mar,un po sulla spiaggia,un pò sul marciapie,iera el deserto assoluto,sembrava un sogno.....me son perfino cavada le scarpe (cosa che no fazo mai) e go caminà,dentro e fora delle vie,vardando i gati,le case,le ville sul lungomare abbandonade,son tornada dopo 4 ore,quella xe stada,no digo la più bella della mia vita,ma la più serena,quasi uno stato di grazia!!!!me fa piazer condividerla con voi!!!!

Senigallia a Settembre è decisamente rilassante e quasi deserta se raffrontata al caos del mese precedente!

Quando passeggi lungo la strada litoranea devi scendere dal marciapiede e fare qualche metro sulla pista ciclabile solo perchè i pini marini hanno spesso dei rami troppo lunghi. Si incrociano poche persone e alcuni dei chioschi sono già chiusi. La città si prepara per il letargo invernale dopo i fasti di agosto quando ridiventa la provincia della provincia: una piccola città di una piccola regione senza grandi agglomerati urbani.

Link al commento
Condividi su altri siti

sicuramente quando iero in asilo e i miei nonni iera ancora e i gaveva una casa in campagna sotto Asiago co tanto de galline che fazeva l'ovetto ogni mattina che andavo a cior con mia nonna, de capretta, la Bucci, e tre cani poi mia nonna xe andada in un posto migliore, i cani xe stadi soppressi a la casa venduda e demolida, i me ga ditto che adesso che una mega-villa ma mi non voio andar a veder. quest'anno xe passadi 20 anni e i ricordi xe pochi perchè iero picia ma non voio rovinarli e preferisso ricordarme le robe come le iera.......

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×