Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Abbiamo scelto la data e il luogo del 2° meeting ufficiale del nostro forum. Si è pensato infatti di organizzarlo per il giorno

VENERDI 26 NOVEMBRE 2004

al "Kapuziner" dietro piazza Unità

ORA DEL RITROVO: 19.45 (7.45 p.m.)

LUOGO DEL RITROVO: piazza dell'Unità d'Italia, sotto la colonna con la statua de Carlo VI

TERMINE ULTIMO PER LE ISCRIZIONI: martedì 23 novembre, ore 24

:bye:

Edited by SandroWeb
  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted (edited)

Lista dei partecipanti definitiva

:lol: Effettuata prenotazione tavolo pre 12 (grazie iaga) a nome PETRONIO :baba:

1. SandroWeb

2. Starlite

3. iaga

4. Delio

5. polpetta4ever

6. Vico

7. tuxav

8. Jazz +1

9. Assist4

10. Juliet

11. Orione

El tempo utile per l'iscrizion xe finì, perciò la lista qua sora de definitiva :clap:

Edited by Starlite
Posted
Ottimo. :clap:

Fabio, magari te pol cominiciar nudar :rotfl:

Bon.. 'demo... voio veder le prime adesioni entro 24 ore... su su.... :viemecheteremeno:

Cucer......comincio subito, devo solo andar a comprarme la tuta e le bombole de osigeno......sicuro faro' sto sforzo.... :cesso:

meti pur el mio nome.......se per caso no rivo...saro' la virtuale con tuti voi....

:vino::ave::clap:

Posted

...urka, mi no poso confermar o dir de si' adeso, anche se me piasesi sai eserghe e saludar un pochi de veci amici. Dovevo eser via sta setimana e invece el viagio el xe stado rimandado (noi me ga da' el visto, per mancanza de spazio sul pasaporto, ma vara ti'... deso lo stago fazendo novo cmq), e go paura che podesi cascar proprio nela setimana a caval fra fine novembre e inizio dicembre, ma spero de no.

Se son qua, vegno sicuro!

ciau,

c.

Posted
De sabato la go dura, go due fioi che zoga, qualche informazion de più?

Dove, a che ora?

:bye::petesoni:

Per el momento dovessimo parlar tra de noi per decider dove andar...l'idea de base iera andar a magnar una pizza ed eventualmente andar a bever una sciocchezza da qualche altra parte :petesoni:

Volessimo intanto veder quanta gente venissi e regolarse de conseguenza :ehsi:

Maggiori dettagli nei prox giorni :punk:

Posted

Bravi su su dai smovemose un poco se' liberi anche de far proposte cusì ne dè una man.

In ogni caso el programma generale dela serata, anche per vignir in contro a tuti. xe quel che ga dito Sandro. :clap::clap:

Posted

Oh dunque...

Visto e considerato che molti ga casin de sabato sera (morosi, impegni sportivi ecc), gavemo pensado de spostar eventualmente el giorno del meeting al venerdì (quindi el 26 de novembre) proprio per venir incontro a tante persone che el 27 no podessi venir e che gavessimo piacer de veder :ehsi:

Cambio el titolo della discussion, prego tutti quei che vol venir al meeting de dirne che giorno andassi meio, se venerdì o sabato, in modo che rivemo a capir come moverse :D

:bye:

Posted

xe fusi' el giovedi' (26) poderia viginir, ma per el 27 e 28 purtropo devo za' dir che no poso, dovesi eser in partenza. Comunque prima o dopo se vederemo ah :)

carlo

Posted

Carlo peca' comunque faremo sicuro ancora e se vederemo ben :D

Per quanto riguarda el giorno per mi xe indiferente fa de venerdi o de sabato.

Per cui... che fazi sentir la propia vose chi che ghe va meio un o l'altro giorno.

Su... su... 'demo dei :papa:

:petesoni:

Posted

El weekend x mi xè off limits.... non rivo mai, per le ragioni che sa sandrone, ma che evito de spiegarghe a tutti.

Per mi saria ottimo in settimana, una cenetta tranquilla, tanto miga gavemo de far tardi no?!

Posted

Qua no se smovi nada...credo allora che sia meio cominciar a dar i nomi de chi pol e vol venir, fermo restando che faremo presumibilmente de venerdì.

Mi presente :D