Jump to content

Recommended Posts

go sentì de sfuggita per tele4 sta storia della gestion esterna de alcune linee.. ma cossa vol dir esattamente?

666: per favor no mandar a :cesso: la gente :noghesemo::D

vol dir per esempio, che tutte le linee del carso vien appaltada ad una ditta esterna, in pratica la t.t. ghe da tot soldi a una ditta- cooperativa , e con quei soldi la ditta assumi autisti propri e devi garantir el stesso servizio che faseva prima la t.t. con i propri autisti .

ovviamente i autisti gavera' contratti del :censura: ghe sara' probabilmente ,viavai de autisti per via dei stipendi da fame ..............

Link to post
Share on other sites

cucu'cu' i 18 metri van hool non ci sono piu' :clapclap::clapclap:

Per mi i iera ssai più bei dei Breda Menarini e anche più rifinidi nei interni, soprattutto alla giunzion :D

Pò mi no capiso perché meter el motor sulla parte rimorchiada (che de fatto xe motrice)... i Van Hool gaveva el motor sulla parte anteriore... boh... anche i Mercedes però ga el motor posteriore... boh :D

Link to post
Share on other sites

e xè un ben o un mal? :confused:

per mi che non li guido piu' se un ben

difetti:

monitor delle porte in alto con conseguente mal de collo

sterzo duro

freni poco modulabili

Link to post
Share on other sites

...ma el 775 iera quel che ga fuso qualche giorno fa in via Giulia???

te savessi che fumera......

e qualche dindio ga' ciama' anche i pompieri disendo che ciapava fogo un autobus con la gente dentro...

inveze, el safer, gaveva quasi acosta' ala fermata e el gaveva fato smontar tuti...el fumo vigniva fora dal scarigo..... alora se el 775 iera quel, el xè de butarlo via???? :s'ciopado:

Link to post
Share on other sites

salve a tutti,

mi chiamo matteo, ho 22 anni gestisco il sito web www.tpltrieste.it. Come massima aspirazione della mia vita vorrei fare l'autista di autobus. Ho trovato le foto della 885 in deposito (ma si possono pubblicare le foto fatte in deposito???). Se avete info su autobus, foto e altre cose legate al mondo del tpl di trieste, mandate senza esitazione all'indirizzo di posta info@tpltrieste.it. Sarò felice di pubblicarle sul sito ovviamente con il vostro nome...

a si: ho trovato la 887 (490.12.22) a Savona

saluti a tutti

matteo

Link to post
Share on other sites

Ciao Matteo e benvenuto :)

Anch'io quand'ero piccolino sognavo di diventare autista di autobus :ehsi:

Tornando alla tua richiesta credo Luca (Starlite) possa esserti d'aiuto visto che condivide la tua stessa passione :D:D:D vero Luca? :p

Link to post
Share on other sites

anche a mi me piaseva i bus de picio picio...

me zogavo con le macchinine a forma de pulman inventandome dei veri e propri percorsi con le fermate (usavo le prorpietà del monopoli per darghe el nome alle vie :D)

Link to post
Share on other sites

Sul Piccolo de ogi (11 agosto) xe un articolo sulle novità delle linee bus che sarà attuade a breve... ogni tanto salta fora sti articoli :D

Ma quel che no capiso xe che me par che disi un per de stupidezi, per no dir altro, e no se capisi una banana de quando e come...

Questo xe lo specchietto riassuntivo, nel quale manca però la creazione della linea 13 (che a Trieste no xe mai esistida in assoluto una linea 13 :D chissà pò perché :D)

busmod.jpg

Mi abito a pochi passi dal capolinea della 18, e ancora piu' vizin a una fermata della 18...

l'articolo se apri disendo che dal 7 luglio la 18 xe stada soppressa e unificada con la 5, el tutto in via sperimentale estiva fino al 12 settembre, data de entrata in vigor dell'orario invernale...

oibò... xe un mese che no xe più la 18 e no me son acorto? :D I miei xe andadi in città con la 18 ma no i saveva de esser sulla 5? L'altro giorno son passa' davanti el capolinea della 18 e iera la 18 al capolinea, no la 5! :D

Vedo mi mal o i parla stupidade? :D O forsi parla dell'anno prossimo? Ma specificar se parla dell'anno prossimo... mah...

Ma a parte questo... la nova linea 13 saria la navetta Raute-Cattinara con frequenza de 20 minuti.

La 48 diventassi circolare, e la 37 slongada fin Altura, taiando fora Raure, servida dalla nova 13.

Dalla prossima estate (questo lo disi chiaramente) autobus snodati sulla 36/ con percorso Oberdan-Bivio de Miramar.

Potenziamento della 17 con autobus snodati a partir da settembre e semaforo per facilitarne la manovra al capolinea de S. Cilino all'entrata dell'OPP.

Link to post
Share on other sites

Mi abito a pochi passi dal capolinea della 18, e ancora piu' vizin a una fermata della 18...

l'articolo se apri disendo che dal 7 luglio la 18 xe stada soppressa e unificada con la 5, el tutto in via sperimentale estiva fino al 12 settembre, data de entrata in vigor dell'orario invernale...

oibò... xe un mese che no xe più la 18 e no me son acorto? :D I miei xe andadi in città con la 18 ma no i saveva de esser sulla 5? L'altro giorno son passa' davanti el capolinea della 18 e iera la 18 al capolinea, no la 5! :D

Vedo mi mal o i parla stupidade? .

bella questa :D

anch'io son rimasto sorpreso nel legger che era stata soppressa la 18... :confused:

forse il giornalista aveva bevuto :p

:petesoni:

Link to post
Share on other sites

forse il giornalista aveva bevuto :p

:petesoni:

Che poi, se leggendo l'articolo me pol venir el dubbio che se parli dell'anno prossimo.. leggendo el titolo no...

"La 5 e la 18, ora accorpate, torneranno distinte"

Link to post
Share on other sites

La go sentida addirittura per el TG2 ieri sera O|

Mah, se xe vero che i ghe ga proposto (fino al raggiungimento del peso de partenza) delle linee spezzade, el podeva anche accettar. Un poco de sacrificio in più ma stipendio sicuro.

Cmq saria meio che dimagrissi per la sua salute prima, e poi per el mantenimento del suo lavor. El fatto che sia celiaco non incidi secondo mi. Basta seguir una dieta equilibrada (anche senza farinacei) e tutto se risolvi :ehsi:

Link to post
Share on other sites

La go sentida addirittura per el TG2 ieri sera O|

Mah, se xe vero che i ghe ga proposto (fino al raggiungimento del peso de partenza) delle linee spezzade, el podeva anche accettar. Un poco de sacrificio in più ma stipendio sicuro.

Cmq saria meio che dimagrissi per la sua salute prima, e poi per el mantenimento del suo lavor. El fatto che sia celiaco non incidi secondo mi. Basta seguir una dieta equilibrada (anche senza farinacei) e tutto se risolvi :ehsi:

el tipo el se grasso me par perche ga anche un problema ghiandolare

per quel che riguarda la proposta de guidar con turni spezzadi se una ciapada per el cul da parte del direttor perche' lui se stado messo a riposo a causa , secondo l'azienda, dei sedili che se omologadi fino a 130 kg e lui pesa oltre 150 kg, quindi non centra niente gaver turni intieri o spezzadi ..........

Link to post
Share on other sites

Ieri sul Piccolo go leto una notizia che me ga fato cascar......i brazi :unsure: andè a legerla quà

http://trieste.forumer.it/trieste-post-20424.html#20424

Probabilmente sto inverno se doverà star a casa anche se un gaverà rafredor, perchè se el stranuda col guida ...se staca el parabrezza :ehno:

Che po' tuto el problema sta nel fato che el ga roto el sentàl del posto de lavor. Mi conosso sia lui che un suo colega, forsi più pesante de lu; ma 'sto altro xe ancora al suo posto. Feghe caso qualche volta se vedè sula 44 o 42 un alto sul 1 e 85, grosso come la poltrona de Fantozi (quela che no 'l rivava mai a star sentado e 'l cascava in tera) e S E M P R E vestido de nero. Vardèlo ben e po' diseme quanto che 'l pesa.

Link to post
Share on other sites

Xe un Mercedes O520 Cito ibrido (ovvero diesel assistido elettrico) e xe un due foto visibili qua.

Xe dei diesl-eletrici a tuti i efeti. El motor diesel movi un generator (vulgo = dinamo), questo produsi corente eletrica, che a sua volta fa girar el motor (eletrico) meso sul asse de drio. Ma la più comica xe che al momento de presentarlo ani indrio, la Mercedes lo reclamizava come "autobus eletrico con motor che gira a regime costante". Pensèghe ben: quando el xe fermo el motor eletrico xe anca lui fermo e no 'l ciucia corente, ma 'l motor diesel xe al minimo; quando te aceleri, 'l motor eletrico ghe servi corente e quindi el diesel acelera; più te vol farlo corer e più el diesel devi acelerar.

Link to post
Share on other sites
el tipo el se grasso me par perche ga anche un problema ghiandolare

per quel che riguarda la proposta de guidar con turni spezzadi se una ciapada per el cul da parte del direttor perche' lui se stado messo a riposo a causa , secondo l'azienda, dei sedili che se omologadi fino a 130 kg e lui pesa oltre 150 kg, quindi non centra niente gaver turni intieri o spezzadi ..........

Te digo...mi go letto quel che iera scritto sul giornal. No me intendo per niente, ma pareva che ghe gavessi dado un'opzion al mulo per risolver temporaneamente el problema e che lui la ga rifiutada. Se no xe vero xe ancora più vergognoso che i lo vadi a scriver sul giornal :disgust:

Link to post
Share on other sites

Te digo...mi go letto quel che iera scritto sul giornal. No me intendo per niente, ma pareva che ghe gavessi dado un'opzion al mulo per risolver temporaneamente el problema e che lui la ga rifiutada. Se no xe vero xe ancora più vergognoso che i lo vadi a scriver sul giornal :disgust:

me par che proprio nel stesso articolo iera scritto che lo metteva in malattia perche' i sedili se omologadi fino a 130 kg e lui pesa + de 150 ,comunue adesso el se in causa con la t.t.....

ciao

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


×
×
  • Create New...