Jump to content

Recommended Posts

a proposito de costi de biglietti...diria che un euro per far do fermate xe tanti... me par assurdo che i gabi tira via i biglietti normali e lasa solo quei orari... se un ga de far do/ tre fermate ma tornar casa dopo do ore ga de spender ben 2 euro.. cioè capiso se capita ogni tanto... ma se un ga de far spesso cussi (ma non ogni giorno per cui la tessera saria inutile) capire come mai poi la gente va in scooter o auto... con 5 euro rivo ndar avanti ed indrio per città per 7 giorni col mio scooter

Link to post
Share on other sites

me par assurdo che i gabi tira via i biglietti normali e lasa solo quei orari...

el biglieto normale costava forsi 10 centesimi de meno dell'orario...

se te ga de faro do' fermate va a piedi ah :D

Link to post
Share on other sites

go dovu usar el bus co son casca col scooter e me fazeva mal la gamba... altrimenti anche con la piova uso el scooter... ah cussi poca differenza iera???? pensavo costava de meno co esisteva quel normale...

beh a sto punto come non detto :D

Edited by molly
Link to post
Share on other sites

presto i fara' nova p.za venezia , e i strenzera la sede stradale e quindi quando finira i lavori i autobus non entrera piu' dentro.

dove mandera' la 10? a campo marzio no perche' vegneria troppi km in piu' e nessun vol tirar fora i soldi (me par 200mila euro in piu' l'anno) in piazza della borsa neanche perche anche la i devi far lavori e la vedo dura per i bus snodati svoltar in v.mazzini come la11. unica altra possibilita' secondo mi se capolinea in corso italia saltado v.mazzini al ritorno.

altre possibilita senza stravolger el giro non ne vedo, secondo voi?

:bye:

Link to post
Share on other sites

cio, mi qua a Colonia vedo i bus snodai pasar per stradine m i n u s c o l e. No go mai capi come mai a Trieste no se rivi, boh..

forse perche la non i posteggia le auto dove i vol senza beccar multe :cherobeara:

Link to post
Share on other sites

go dovu usar el bus co son casca col scooter e me fazeva mal la gamba... altrimenti anche con la piova uso el scooter... ah cussi poca differenza iera???? pensavo costava de meno co esisteva quel normale...

beh a sto punto come non detto :D

beh ma el tuo ragionamento xe perfettamente giusto!

i podesi far un x sola tratta che costi mooolto de meno! ma se no i ghe guadagna... mai più lo farà! :grin:

Link to post
Share on other sites

Dal sito della TT

Si comunica che, a partire da mercoledì 25 aprile p.v., viene istituita la nuova linea 75 quale servizio sostitutivo della linea marittima "Trieste – Grignano", sul seguente percorso :

* direzione Grignano :

Riva Sauro 24 – rive – corso Cavour – Piazza Libertà – viale Miramare – piazzale 11 Settembre – viale Miramare – Grignano.

* direzione Trieste :

Grignano – viale Miramare – piazzale 11 Settembre – viale Miramare – piazza Libertà – corso Cavour – rive – piazza Venezia – riva Sauro 24.

Lungo il percorso, in entrambi i sensi di marcia, verranno osservate esclusivamente le seguenti fermate con orario di passaggio obbligato:

* riva N. Sauro (capolinea – fermata linee 8-9)

* piazzale 11 Settembre (capolinea 6)

* viale Miramare (Cedas porticciolo)

* Grignano (capolinea 36)

E qua xe l'orario in pdf

No go capì perché i ga sostituì la barca con sto bus però :confused:

Però xe una specie de linea espresso, con *solo* quelle fermate e orario de passaggio obbligato.

Link to post
Share on other sites

Oggi el Piccolo chiarisi el mistero :D

Oggi doveva partir el servizio con la motonave solita per Grignan, ma sicome xe stadi problemi "tecnico-organizzativi" no i ga podudo, ed ecco la linea sostitutiva su strada.

Link to post
Share on other sites

sul piccolo de oggi una signora se lamenta che la 36 con l'orario invernale de sabato e domenica xe sempre strapiena quando se bele giornate perche se una ogni 20 minuti.

dieci anni fa quando son stado assunto dall'ex act me ricordo che in deposito iera sempre presenti 5 autisti pronti a uscir in caso de necessita ,e + de una volta i andava a rinforzar el servizio della 36, adesso con la triestetrasporti in deposito se solo un'autista de riserva solo de mattina(ma dato che su 500 autisti qualche d'un se pol amalar ,la riserva va quasi sempre fora) perche giustamente per una s.p.a tegnir gente ferma se uno spreco .........

Link to post
Share on other sites

dove mandera' la 10?

Giusto ieri al notiziario del Tele4 iera un servizio in merito. I diseva che xe in atto una raccolta firme per no scurtar la 10. I ga dito che el Comun volessi slongarla fin c.po Marzio, ma TT e Provincia disi che aumentassi la percorrenza, come te disevi ti, e quindi la soluzion saria de scurtar in p.za dela Borsa. Se i slonga fin c.po Marzio i dovesi taiar altre linee per rientrar nella percorrenza i ga dito.

Con tute ste rivoluzioni nel traffico e riqualificazioni e non ultimo el piano del traffico ghe vol un organico riassetto delle linee :D

Link to post
Share on other sites

Xe da tre giorni sul Piccolo articoli a proposito della proposta de cambio de percorso della linea 37. I residenti de Raute protesta e ga raccolto quasi 900 firme. Ma no go ben capì la storia.

Tutto parti, da quel che go capì, dalla proposta portada avati dall'assessor provinciale Barduzzi per la modifica della linea 37.

Attualmente la 37 da l.go Barriera raggiungi Raute passando per Cattinara dove fa inversion de marcia all'entrata del parcheggio dell'ospedal.

La proposta portada avanti dalla Barduzzi (Il Piccolo del 23.06.07) xe de far andar la 37 da Cattinara a b.go San Sergio passando per Altura e via Brigata Casale e servir parte de b.go San Sergio. Cusì saria rafforzado el servizio a Altura.

Con questa modifica però saria taià fora el tratto a Raute della 37. Ma saria istituida una linea de bus navetta per collegar Raute a Cattinara.

La gente de Raute protesta che i dovesi smontar per ciapar un altro bus.

Mi digo che dal quel che scrivi el Piccolo no se capisi ssai ben che giro che faria la 37 perché de come che xe scritto saria semplicemente un doppion de mezza 48... boh.

Per quanto riguarda le proteste della gente secondo mi xe infondate se el bus navetta funziona.

No se pol pretender de gaver el bus che te porta in giro come un tassì.

Secondo mi xe normale che in zone periferiche sia dei bus circolari che te porta in zone semiperiferiche dove te pol ciapar altri autobus che te porta dovunque (a Cattinara saria la 22, la 25, la 48 che porta in città in zone diverse passando per zone diverse, quindi saria collegamenti per ovunque).

Boh... spero che scrivi i particolari, perché al momento me par solo una protesta per protestar de qualcosa che no se sa :D

Link to post
Share on other sites

anch'io non ho ben capito in cosa consiste il cambio di percorso... :confused:

Fatto sta che la navetta andrebbe + che bene visto l'alto numero di linee che vanno a collegare Cattinara col resto città... e son d'accordo sulle linee circolari, tipo la 52 di Valmaura :ehsi:

Link to post
Share on other sites

Anche secondo mi i bus-navetta saria de adottar per tutte le periferie della provincia.. meno percorsi doppi con tempi de percorrenza lunghi, e più percorsi più corti con tempi de percorrenza più brevi e quindi corse che parti più spesso dai vari capolinea..

El caso particolare della 37 non lo conoso, ma se el motivo della protesta xè dover scender dal bus per ciapar un altro.. beh.. saria giusto allora che i isoli direttamente la zona e che la gente ciapi i taxi :D

:bye:

Link to post
Share on other sites

Tornando ai doppioni secondo me è ridicolo che 20 e 21 facciano 3/4 di percorso uguale e passino quasi sempre una dietro l'altra...

Stessa cosa che accadeva ( e dorse accade ancora) per 33 e 37 :rolleyes:

Edited by giuli
Link to post
Share on other sites

Tornando ai doppioni secondo me è ridicolo che 20 e 21 facciano 3/4 di percorso uguale e passino quasi sempre una dietro l'altra

A queste aggiungo anche la 19 :D A parte quella breve deviazion per ospedal e piazza Perugino, per el resto ga el stesso percorso de 20 e 21 fin al bar Flavia...

Link to post
Share on other sites

Su questo però son contraria. Nel senso che xè giusto pensar che sia doppioni, però alla fine xè utili. Nel senso che le xè sempre piene, che sia 20, 21 o 19...

Per non far doppion ghe volesi che ghe sia una che fazi stazion-domio e due navette che parti da domio.. una per borgo e una per muggia.. ma alla fine saria uguale perchè la percorrenza della linea ipotetica stazion-domio saria la stessa de quela che fa adesso 20 e 21. No so se me son spiegada.. secondo mi spezzar le due linee (o tre se se aggiungi la 19) saria inutile, nessun risparmio de tempo o costi o chilometraggio..

Per quanto riguarda el fatto che le passi una drio l'altra.. beh.. tempo 10 minuti e riva quela dopo.. no xè che sia de spetar 40 minuti come me tocca a mi :D:p e dalla stazion, da orario, non le parti alla stessa ora. Capita spesso però che con i semafori (specie i due de via Ghega) e con eventuali ritardi, arrivadi ad una certa fermata (magari anche largo Barriera) le due arrivi insieme..

Ma forsi xè meio che parli gente che ghe lavora dentro :D che ghe ne dovesi saver de robe giuste :D

:bye:

Link to post
Share on other sites

El fatto xe che 19, 20 e 21 servi anche el centro, non solo la periferia. E el servizio in centro xe dado proprio dalla somma delle 3. La 40 e 41 inveze le servi piu' la periferia, infatti non le ferma a tute le fermate esistenti lungo ler percorso.

Xe che Trieste ga una conformazion tutta sua. Bologna che divisa in due zone concentriche con linee che servi solo la zona interna e altre linee che parti dal limite della zona interna e va in quella esterna. A Trieste non xe posibile far proprio cusì. Però se pol lo stesso spezzar per rioni e paeseti periferici, o collegamenti tra le periferie che digo sempre che manca (tutte le linee passa per el centro, nesuna fa periferia-periferia per esempio un da Longera per andar Catinara in bus devi andar fin ai portici con la 35 per andar a ciapar 22 o 25 - mentre bastasi un bus de quei pici pici tipo quei che xe sula 24 o sula 12 per far Longera-Catinara diretto - bastasi penso una corsa ogni ora o anche meno forsi).

Ma qua andemo a parlar de linee che no esisti e se ne pol parlar QUA nella discussion apposita :D

Link to post
Share on other sites

Dopo un lungo periodo de sperimentazion, la Trieste Trasporti ga attivado el servizio online "Giro Trieste" che altro no xe che una mappa interativa dela cità e provincia.

Oviamente el tutto xe misiado con i dati dei percorsi dei bus, quindi se pol gaver el percorso da seguir e i bus da ciapar per andar da un indirizzo a un altro.

Rimando de novo al sito tramite la home page della TT o direttamente alla pagina de Giro Trieste. :bye:

-----

Ricordo inoltre che fin che resta chiusa al traffico la via Gatteri a causa dell'incendio, le linee 22, 25 e 26 xe deviade lungo la via Battisti e la via Rossetti, con fermata provvisoria all'altezza del cine Nazionale.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


×
×
  • Create New...