Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

L'altro giorno me xè venu inmente questa domanda: el sal nell'acqua quando se lo metti?

mi lo metto sempre ando comincia a boir...

ma altri me disi che meti quando l'acqua xè ancora fredda....

porgo a voi il sondaggino!

Inviato

manca le opzioni :D

mi lo meto subito ad acqua freda xke con i miei capita spesso che un buta l'acqua e no se sa se el ga buta el sal o meno.. :D

quindi gavemo deciso de butar tuti e tre sempre el sal subito :D

Inviato

manca le opzioni :D

mi lo meto subito ad acqua freda xke con i miei capita spesso che un buta l'acqua e no se sa se el ga buta el sal o meno.. :D

quindi gavemo deciso de butar tuti e tre sempre el sal subito :D

Cussì se rovina le pignatte!!!!!!!

El sal va butta quando boi l'acqua e PRIMA de buttar la pasta, se se lo butta ad acqua fredda no'l se sciogli ben e el va a formar antiestetiche macette sulla pignatta difficili da eliminar! Cussì disi i miei libri de cucina :-)

Inviato

Spiegazione scientifica:

Devi mettere il sale quando l'acqua bolle perchè la soluzione acqua+sale bolle ad una temperatura maggiore di 100 gradi (temperatura alla quale bolle solo acqua) quindi consumi maggiore energia per raggiungere la stessa condizione.

Anni di università "fuorisede" mi hanno costretto ad affrontare ripetutamente il problema. :bye:

Inviato

mi diria che xe za bon che me ricordo de meter el sal :D e sergio sa qualcosa :D... comunque de solito lo metto subito per no dimenticarme ... ma co me dimentico lo butto dopo...

Inviato (modificato)

OT da questa semplice domanda si evince(mi morosa compresa visto che 2 volte su 3 magno pasta senza sal)che sembra che i omini gabbi ciapà nettamente el mestolo per cusinar e le babe el mestolo invece lo utilizza ben solo per darnelo drio :baston::baston::baston::baston::baston::baston:

se podessi verzer una discussion su sto fatto,se interessa...ma no so come se fa...se interessa verze pure voi, se no de sicuro no mori nissun OT

Modificato da ale79
Inviato

Mi meto sempre el sal dopo gaver butà la pasta.. come con Piero, xè sta deciso de far cusì in famiglia, per evitar de salar più volte la pasta o nessuna :D

Quindi chi buta la pasta in pignata buta anche el sal :D

:bye:

Inviato

...dopo gaver gaurda el programma "mezzogiorno del cuoco"...posso dir quasi con assoluta certezza che se buta el sal quando boi l'acqua...!! :aracheroba:

ps:idea strana..e far la pasta già salada...metterghe un pò de sal come in superficie,come i crekers o grissini saria possibile??? :confused:

Inviato

Ma l'importante xe che l'acqua boi o che la gabi 100 gradi?

Presumo che per cusinar la pasta l'importante xe che l'acqua gabi una certa temperatura, niente de piu',

pertanto se usa cior in considerazion el momento in cui l'acqua boi, che xe appunto 100 gradi circa.

Se mi meto el sal quando l'acqua xe freda, innalzo la temperatura de boio de l'acqua, che la boira' a 100 e qualcossa, per quel ghe vol piu' tempo, ma se l'acqua "pura" riva a 100 gradi in 10 minuti sul fogo grande, rivera' a 100 gradi in 10 minuti anche se la xe salada, solo che no la boira', perche' per boir ghe volera' 100 e qualcosa gradi :D

Se mi speto che l'acqua boi per butar el sal inveze posso solo star sicuro che l'acqua ga 100 gradi :D

Quindi in definitiva no vedo grandi problemi da questo punto de vista :D

El problema pol esser per le pignate che anche se le xe de inox el cloro (el sal xe cloruro de sodio) no ghe fa ben e pol farle diventar ruzine :D

Resta de capir se la quantita' de sal che se usa per cusinar la pasta sia sufficiente a crear problemi ale pignate :D

In definitiva, per sicureza dele pignate, e solo per quela, xe meio butar el sal quando l'acqua boi, subito prima de butar la pasta.

:D

Inviato

@Starlite

A parte che quoto l'ultimo intervento de Iaga :p

Poi volevo dir che xe vero che a parità de tempo l'acqua con o senza sal la riva sempre a quella temperatura. Però se la xe salada no la boi a 100 gradi, quindi no te ga nessuna avvisaglia pratica del momento in cui la riva a quella temperatura.....te dovesi tacar un cronometro co te impizi el fogo :D

Quindi el sal se butta alla fine anche per ragioni pratiche oltre che per le pignate :D

Inviato

mi so benissimo che se metti l'acqua quando l'acqua boi, ma per praticità (visto che femo spesso chi che butta al pasta no xè quel che ga messo la pignata sul fogo) la meto prima... che stia 10 minuti o 12 per boir no cambia niente...

e per chi ga parlà de omini/donne... no xè che saver far una pasta vol dir esser dei chef! ;):p:D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro