Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

l'altra domenica mi e tinuviel semo 'ndai far 4 passi in carso sul monte lanaro... una picia caminada partindo da Sagrado sul sentier 5A ...

el sentier comincia nel bosco ... tra qualche foia (che mi no so cosa sia e se qualchidun me disi che roba xe me fa piazer :D )

20070218_Trieste_Carso_lanaro_0012.jpg

e alberi...

20070218_Trieste_Carso_lanaro_0015.jpg

Inviato

pasadi si e no 10 minuti finalmente se verzi el bosco e no resta che alberi senza foje e sassi....

20070218_Trieste_Carso_lanaro_0037.jpg

una volta rivai su xe un picio belvedere de legno con vista a 360 gradi dal mar ai monti, se vedi benisimo el Nanos .... sula tabela xe indicai anche el Triglav, el Pec e altri monti che forsi in giornade particolari se riva anche a intraveder...

20070218_Trieste_Carso_lanaro_0050.jpg

tuto qua.. :D questa caminada me ga piaso sai xche mi no iero mai sta la *vergogna* ma penso che con la bela stagion che sta rivando le ocasioni sara sempre piu :D :D xe cusi bel el carso che me dispiasi no conoserlo :(

Inviato

andando su de Sagrado, gavè ciapado el sentier più impirado! de solito se ghe va su de Repen grande, o ancora più bel, el sentiero n 3 de Zolla, che in aprile maggio xe pien de narcisi, in inverno se passa vizin del castellier de Nivizze ( in estate ve lo sconsiglio per l'erba alta che pol portar zecche).

Inviato

andando su de Sagrado, gavè ciapado el sentier più impirado!

dovemo allenarse per le camminade in montagna! ;):D

forse posto anche mi un per de foto, ma non le me convinzi sai, iera un po' de foschia e i colori me xè vegnudi un po' sbiadidi :unsure:

che figa la penultima! :D

Inviato
andando su de Sagrado, gavè ciapado el sentier più impirado

...

dovemo allenarse per le camminade in montagna

bah .. gavemo scelgo la strada piu curta xche no conosendo e no gavendo tanto tempo... cmq no me pareva afato impirado ... iera una tranquilisima caminada .... :D :D

Inviato

grasie muli :D :D

ma se SEMPRE in giro

no xe asolutamente vero :D :D :D e po ti Arlon te pol solo che taser :p :P

ma nisun altro va in giro x el carso o a caminar co xe ste bele giornade? su dai dai dai :D se gave sugerimenti su altri posti, beata l'ora :D mi go ricevu un bel libro con tante idee.. ma piu idee xe mejo xe :D

Inviato

ma nisun altro va in giro x el carso o a caminar co xe ste bele giornade? su dai dai dai :D se gave sugerimenti su altri posti, beata l'ora :D mi go ricevu un bel libro con tante idee.. ma piu idee xe mejo xe :D

mi vado spessissimo a caminar in Carso: domani son col gruppo TAM del Alpina ( quel dela siora Michelini) col prof Polli nela zona fra Sgonico e Sales, lo ne fa veder tuto quel che xe de veder: ingressi de grotte, veci cippi, bestie recintade, piere strane, abeveratoi per bestie...

xe tante passeggiate classiche in Carso: fin che no xe caldo, classico xe el sentier n 1, o dele vedette , o Kugy, ben segnado, che va de S lorenzo a Sistiana, se pol far a tochi: in inverno la mia variante preferita xe fra S Croce e Aurisina, sentier dela salvia, vedetta Liburnia e sentiero 7A.

ve go za dito quel de s Lorenzo a Pesek..sti giorno dovessi esser i bucaneve.

un giro che fazzo spesso xe meter la macchina soto el S Leonardo ( Samatorza), andar sul S Leonardo, xe bel in giornate limpide de bora che xe un magnifico panorama sule Alpi, po scender verso drio, girar a destra ( una volta go anca sconfinado per error) e rientrar drio dela cesetta de Samatorza, s Ulrico

Se gavè inveze voia de alenarve per la montagna, andè in Val Rosandra e subito al principio dopo el Premuda, là del aquedotto roman, ciapè in su a destra verso la sella del Belvedere e el monte Carso: xe un ghiaion impirado degno dele Dolomiti: po fotografè la Sorgente Bukovec in quota, passè lungo el Castellier del Monte Carso, tochè el Cippo Comici, se volè far un ghiaonaz in zo ghe ne xe un oltre el Cippo scendendo del M Carso, quasi al confin, e rivè a Botazzo per farve una magnadina..

Inviato

col prof Polli ...

grande! :D el me portava per grotte alle elementari insieme alla mia maestra de scienze (un vero mito!) e poi alle medie una volta a settimana el ne fazeva lezion sul carso :D /OT

ehm, son mi che go bisogno de allenarme per la montagna :p finchè xè sul drito, no go problemi, xè la salita che stanca! :D

grazie per i suggerimenti! :amicici:

• 1 mese dopo...
Inviato

ieri tardo pomeriggio gavemo rifatto una parte del sentier che porta al Lanaro. In sta stagion xè veramente colori bellissimi e, andando alla 7 de sera, una pase incredibile!

Ve meto giusto un per de fotine, l'altra volta le digitali me iera vegnude maluccio (invece quelle fatte con la reflex me ga stupido!).

qua xè nel campo vicin la piazzetta dove se parcheggia, iera diversi cavai e anche un puledrin. La foto xè stada fatta da lontan, con el zoom (6X) al massimo.

140407montelanaro13nr1.jpg

qua xè l'inizio del sentier ...

140407montelanaro23jn2.jpg

e qua i soliti fioretti gialli che me piasi tanto :p

140407montelanaro25vg9.jpg

Inviato

No xe proprio confronto coi colori de prima :D bela quela del caval ... quela dei fiori xe un poco confusa...

in sta stagion cmq el carso ga colori belisimi... penso sia la stagion piu bela asieme al autuno, in estate xe tuto brusa' :(

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro