Jump to content

Allegretti se sfoga

Recommended Posts

Parole de fogo da parte del capitano della Triestina: in una intervista del Piccolo, Allegretti ga dito che i tifosi sabato xe stadi degli ingrati (soprattutto quei della gradinata) perchè ga sonoramente mugugnado contro la squadra, fazendo svolar offese pesanti verso i zogadori.

Anche mi lo gavevo visto incazzado (specie dopo el rigor trasformado) ma non pensavo a una roba simile....El ga anche dito che certa gente dovessi andar a Udine piuttosto che al Rocco....

Considerado che vivemo in un Paese democratico e pluralista Allegretti pol tranquillamente esternar el suo malcontento , me rammarica e me addolora el fatto che nol gabi fatto una pacada riflession oppur una disamina dopo la partida prima de dir puttanade simili. Puttanade che influirà e lo renderà meno simpatico alla tifoseria nel prosieguo del Campionato. Qualchedun doveria spiegarghe che i Triestini, per cultura e mentalità, dopo el fiscio finale de una partida i va in Osmiza e i se dimentica del bel e del brutto. Forsi questo Signor se dimentica de esser un Professionista e che el se devi comportar de conseguenza, questo vol dir accettar anche critiche e proteste.Proteste che ,se uno mastiga un pochetto de calcio ,le xe stade più che giuste visto la povertà de giogo e della poca propension a lottar mostrada dalla squadra Domenica. Allegretti xe un prestator d'opera come un qualsiasi Dipendente o Operaio de una qualsiasi azienda. L'unica ma importante differenza xe che questo Giovanotto se porta a casa in un mese quel che guadagna un operaio in & mesi.E allora bisogna che el gioghi el sudi e sopratutto che el staghi zitto e op,op op pedalare. :vino::vino:

In linea con le affermazioni del capitano,specialmente per quanti ga fischià in curva... allo stadio se va a sostener la squadra. Un pol rabiarse per un singolo fatto...cossa so, Eliakwu solo davanti al portier che sbaia,però devi coninuar a dar sostegno ala squadra. Mi son contento de no gaver fischià,perchè la mia idea xe de sostener la squadra anche se la va in D.

E sinceramente la partida de sabato no me sembrava cussì brutta da valer i fischi della tifoseria che probabilmente se dimentica certe trasferte a Busto Arsizio, a Meda, a San donà di Piave e così via...

Mi dal canto mio continuerò a no fischiar la squadra e spero de no esser el solo in tutta la curva