Jump to content

Allegretti se sfoga


Recommended Posts

Parole de fogo da parte del capitano della Triestina: in una intervista del Piccolo, Allegretti ga dito che i tifosi sabato xe stadi degli ingrati (soprattutto quei della gradinata) perchè ga sonoramente mugugnado contro la squadra, fazendo svolar offese pesanti verso i zogadori.

Anche mi lo gavevo visto incazzado (specie dopo el rigor trasformado) ma non pensavo a una roba simile....El ga anche dito che certa gente dovessi andar a Udine piuttosto che al Rocco....

Link to comment
Share on other sites

Considerado che vivemo in un Paese democratico e pluralista Allegretti pol tranquillamente esternar el suo malcontento , me rammarica e me addolora el fatto che nol gabi fatto una pacada riflession oppur una disamina dopo la partida prima de dir puttanade simili. Puttanade che influirà e lo renderà meno simpatico alla tifoseria nel prosieguo del Campionato. Qualchedun doveria spiegarghe che i Triestini, per cultura e mentalità, dopo el fiscio finale de una partida i va in Osmiza e i se dimentica del bel e del brutto. Forsi questo Signor se dimentica de esser un Professionista e che el se devi comportar de conseguenza, questo vol dir accettar anche critiche e proteste.Proteste che ,se uno mastiga un pochetto de calcio ,le xe stade più che giuste visto la povertà de giogo e della poca propension a lottar mostrada dalla squadra Domenica. Allegretti xe un prestator d'opera come un qualsiasi Dipendente o Operaio de una qualsiasi azienda. L'unica ma importante differenza xe che questo Giovanotto se porta a casa in un mese quel che guadagna un operaio in & mesi.E allora bisogna che el gioghi el sudi e sopratutto che el staghi zitto e op,op op pedalare. :vino::vino:

Link to comment
Share on other sites

In linea con le affermazioni del capitano,specialmente per quanti ga fischià in curva... allo stadio se va a sostener la squadra. Un pol rabiarse per un singolo fatto...cossa so, Eliakwu solo davanti al portier che sbaia,però devi coninuar a dar sostegno ala squadra. Mi son contento de no gaver fischià,perchè la mia idea xe de sostener la squadra anche se la va in D.

E sinceramente la partida de sabato no me sembrava cussì brutta da valer i fischi della tifoseria che probabilmente se dimentica certe trasferte a Busto Arsizio, a Meda, a San donà di Piave e così via...

Mi dal canto mio continuerò a no fischiar la squadra e spero de no esser el solo in tutta la curva

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×