Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ormai è tempo d'andare al mare...voi vi fate paranoie sulla fatidica prova del costume? Vi impegnate più del solito per tenere a bada le ciambelle che compaiono ogni inverno? :D O riuscite a fregarvene? Io sono una via di mezzo...faccio sempre movimento anche d'inverno ma in primavera cerco d'incrementare...solo che le feste mi tentano sempre con risultati disastrosi...

Inviato

eh diria proprio de si che go paranoie... me xe vegnu più cellulite dell'anno scorso e quella xe dura da tirar via.. no c'entra niente le diete... l'unica xe bever tanta acqua (roba che mi no rivo far), no bever alcolici (dura anche questa :D) e far movimento (questo ancora più duro dato che son una pigrona).. per cui me lamento e no me vardo più allo specio ma no fazo niente per migliorar... vol dir che no me vederè mai in costume :) andrò in spiaggia coi vecetti :D

Inviato

no dai...bere tanta acqua non costa fatica...e per il movimento...basta camminare almeno 30 minuti al giorno, non serve correre per forza, anche io fondamentalmente sono pigro ma se lo sforzo richiesto è minimo credo che tutto sia fattibile, magari mettiamo sù un gruppo per la ripresa della forma fisica :D

Inviato

Me go vista in costume co son andada in piscina.. de pianzer... ormai xe anni che meto el costume intiero, ma no basta gnanca quel... e po me rifiuto de meter quei costumi intieri che soto ga come un busto e cussì co se se bagna se resta bagnai per sempre; e no son tipo de andar al bagno senza andar in acqua, come che fa quele che sta e al massimo se spruzza con un spruzzin.. po se aumento de peso, rugno che son grassa, e se calo, me preoccupo se no son malada...

Inviato

buh, no me xe mai fregà gnente :D me fazo i miei 400km in patini, e via! :-S (e dopo moro per una partida de basket col rafredor :p)

Inviato

Preoccupada.. xè dir poco.. magno perchè me piasi magnar e se rinuncio al cibo son intrattabile (più del solito)..

.. ma per st'estate no sarà problemi.. non penso che me concederò grandi uscite al mar :D

:bye:

Inviato

@Giuli e Arlon: se ve fe problemi voi... :D

allora, una volta iero disperada, con la veciaia :p va sempre un po' meio... cioè... me vien mal ogni volta che devo metter el costume, soprattutto le prime volte, ma me metto comunque el due pezzi :D

Bah, la storia del caminar xè una fregadura, cammino tantissimo, più della mezz'ora al giorno, e non servi a niente :( metabolismo lento e cicce! Un cioccolatin in più uguale un chilo in più :(

L'acqua sempre tanta, però...ehm.. ultimamente troppa birra... che se fa sentir sul girovita :p

Inviato (modificato)

mi problemi zerooooooooooooooo...mai fati...e quando riverà el momento che me farò problemi sarà tanta gente contenta che go butà su almeno qualche eto :D

e per le mule: fin che no ve mete i microbikini no steve far problemi :p

Modificato da dido76
Inviato

mi go la panza che ormai fa region autonoma... ma no me preoccupo, me piasi talmente andar al bagno che no me fazo paturnie... e poi xe tanti messi pezo de mi che se vesti in modi inenarrabili :D:D:D

Inviato

mi go la panza che ormai fa region autonoma...

Autonoma? :cossaaa?: La se staca e la va farse un giro? Comodo, za me vedo: "cio, cossa me meto ogi, la panza de osmiza, o quela model "palestre California"?? :D :D

ok, me copo (cit.)

Inviato

MI GNANCA PEL CUL...ZERO PARANOIE,ZERO DIETE....me fa più felice magnar quel che voio che vederme con la tartaruga sugli addominali

Inviato

go visto i microbikini de cui dido me ga manda el link... che faria la felicità de tutti i maschietti ... ma a sto punto penso che nude o col microbikini xe uguale :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro