Jump to content

Cossa costruir in porto vecio e al posto dela feriera?

Cossa costruiria voi in porto vecio?  

13 members have voted

1. 1. Cossa costruiria voi in porto vecio?

• un casinò
      0
    • un ristorante
      0
    • un porto turistico
      8
    • una discoteca
      1
    • un cimitero
      0
    • un'osmiza perenne
      1
    • un aquasplash
      1
    • un ospizio
      0
    • una casa delle torture dove ficcar i veci rompiscatole
      2
    • un deserto
      0
  2. 2. E al posto della ferriera?

• un porto turistico
      2
    • un rion
      2
    • spiaggieta
      1
    • rigassificator
      2
    • statua de dipiazza alta 30 metri
      2
    • un orto
      0
    • una vigna
      0
    • un'osmiza perenne esente da tasse
      1
    • un centro commerciale
      1
    • una distesa de cemento
      2

Recommended Posts

oggi son in vena de sondaggi...

più precisamente la domanda xè...

quale saria la prima roba che faria voi fra queste, nei luoghi specificadi?

mi sinceramente me andaria ben un porticciolo turistico, visto che la richiesta de posti barca xè alta :p

mi in porto vecio faria o porto turistico oppur attracco per navi da turismo e da crociera (che le vadi fin croazia/slovenia - dovesi za eser una ma mi faria de più :D)

là della ferriera penso pol starghe solo che un'altra industria tanto xe inquinada quella zona... altrimenti un bel centro commerciale anche là e via :D

in porto vecio go messo un bel porto turistico..posti barca, locai e tutto il resto per il turismo...

per la ferriera una bela opera de bonifico e far un bella spiaggia...saria impossibile ma saria una robetta coccola...

:bye:

beh se te fa un porto turistico stile S. Rocco saria inveze anche negozi, bar, ristoranti, piscine, hotel o bungalow ecc ecc... per cui penso saria comunque ben riempi no? mi ghe metesi a quel punto anche una discoteca o almeno un piano bar :)...

dipendi sai cosa se fa... penso che poi per riempir se pol metter de tutto e de più.

porto vecchio: ristrutturazione delle costruzioni esistenti e creazione di un polo culturale a 360°(musica,pittura,danza,teatro,eccecc) nelle zone senza costruzioni,campi di tennis,piste per pattinaggio,skateboard,,agility,eccecc inutile dire che dovrebbero essere zone aperte a tutti (anche possessori di cani,disabili,eccecc)

all interno del tutto zone di ristoro (vietata vendita alcolici e consumo alcolici all interno dell area)e alberghetti e posteggi attrezzati camper solo per turisti referenziati (no rom,no balordi eccecc) a prezzi accessibili,gestiti dal comune che con i guadagni manterrebbe il tutto.

ferriera: troppo complicato perchè opterei per una spiaggia,ma bisognerebbe valutare lo stato dei fondali e linquinamento del terreno.

nel dubbio,raderei al suolo tutto e bonificherei con spazio verde pubblico apoerto a tutti(anche chi possiede cani)

ovvio che tutte e due le soluzioni(porto vecchio e ferriera),dovrebbero essere sempre controllate per evitare che diventino territorio di personaggi sgraditi.

mi go dito marina in porto vecio, perchè fra triestini che ga tante barche e magari foresti forsi se fa afari, ofrirghe un posto per tuti uei che dopo va in dalmazia..

per la ferriera, scartada la spiaggaia che me sa che xe logo inquinado, go messo el rigassificator mi: se veramente xe de farlo, femolo là che xe za bruto..

Al posto del porto vecio faria un porto novo :D Ma non per mega yacht che no se li pol permetter nisun, ma per i comuni mortali. Quindi posti barca a prezzo ragionevole in proporzion alla lunghezza.

Per la ferriera no so, me basta che i la seri. Go votà per un porto anche là. Se l'opzion "discoteca" fossi stada messa per la ferriera, la gaveria scelta. Cusì no serviria nianche cambiarghe el nome, "disco dance ferriera" :D

Ok, me copo :mescondo:

Misura fallida miseramente in qualunque posto la xe stada portada. Ma proprio sempre

ma proprio non sono daccordo,io per sette anni ho avuto una briocherie notturna a barcola e non ho mai venduto una lattina di alcolico,eppure avevo la fila fuori e quando vedevano che non ho alcolici,bevevano le bibite,l acqua o il caffè.eccecc.a volte si sottovaluta la capacità di adattamento delle persone.

• 5 months later...

Se podessi far de tuto,sicome no se fa lavori con la cariola ,ma coi mezi pesanti (tanti) .Per quala strada te li fa venir,se femo i giusti calcoli xe una sola e la rischia sovraccarico. Zona turistica in porto vecio e fiera in zona industriale,perche' fata coi prefabricati e panei solari la costassi sai de meno.Gavemo l'abitudine de portar tropa roba vicin el centro.In una lavatrice sta 5 kg......

Adeso se vol serar Feriera e tra qualche ano visto che no sara' petrolio la SIOT.Nella zona strutture del porto

Edited by dancan