Jump to content

Quale auto preferì?  

24 members have voted

1. 1. Quale auto preferì?

• Alfa Romeo
      5
    • Audi
      7
    • Citroen
      0
    • Fiat
      3
    • Ford
      2
    • Lancia
      1
    • Mazda
      1
    • Mercedes
      2
    • Mini
      0
    • Opel
      3
  2. 2. Quale auto preferì? /2

• Peugeot
      3
    • Renault
      3
    • Seat
      1
    • Suzuki
      0
    • Toyota
      2
    • Volkswagen
      4
    • Altro (specificare)
      11

Recommended Posts

Posted (edited)

Che auto preferì tra le varie marche de auto "de massa" (quindi evitando le supersportive tipo Ferrari, Pagani, Aston Martin... E vedendo le accessibili a tutti)? O secondo voi quale xe la migliore? :)

Mi personalmente voto alfa :)

Per i mod... go fatto un po' de casin.. :)

Rive spostar una scelta del sondaggio sora nel sondaggio sotto e metter sia sora che sotto una scelta con scritto qualcosa tipo voto dell'altra parte? :)

Edited by Cazzaballe
Posted

no so perchè ma no rivo votar... comunque mi me piasi el maggiolone della Volkswagen... almeno esteticamente... poi non go idea de quale marca sia meio sotto i vari aspetti :D

Posted

no so perchè ma no rivo votar... comunque mi me piasi el maggiolone della Volkswagen... almeno esteticamente... poi non go idea de quale marca sia meio sotto i vari aspetti :D

Eli te ga de votar in entrambi i quadrati....per mancanza de opzioni disponibile el bon diego lo ga frazionado in 2 ;)

Posted (edited)

Come linea generale diria le Alfa anche se xe vari modei che me piasi de un poco tutte le marche.

Adesso go un Peugeot 306 del '95 e anni e km comincia a farse sentir.

Se cambiasi macchina però ciolessi qualcosa de picio, giusto per quando diluvia o xe bora visto che per la maggior parte me movo in scooter adesso.

Come genere però se me vanzasi ciolessi quelle robe tipo alhambra,galaxy,807.

Me piasi grandi,spaziose e piene de cassetti portaoggetti nascosti :p

Edited by Cris73
Posted

Gò votà Mercedes.....e no perkè son un caghetta, ma solo perchè, da quando la go', vedo che in effetti, qualche volta, se te paghi un poco de piu' te gà qualcossa de piu'.......

Se podero', la cambiero' con un altra Merz....... :vabenon:

Posted

me piasi le renault...qualcheduna in modo particolare...nel primo quadrato dato che dovevo votar go scelto mazda...pecà che no iera segna l'hammer :ave:

Posted

iero indeciso tra l'Audi (el mio pallino da sempre) e la Renault dato che son alla seconda Clio e son felicissimo della mia scelta... così el fatto de dover votar in 2 riquadri me ga aiutà nella scelta :D:D:D:D

i particolare tra le Audi adesso come adesso ciolesi la A3 sportback... se dovesi sceglier invece un modello al di là della marca scegliesi la Honda Civic.. sempre stade innovative come linee ma l'ultima ga superà tutti... xe veramente bellissima (tutte le altre Honda no me piasi...)

Posted

Nella mia luuuuunga vita :( go comprado parecchie auto de diverse marche tutte rigorosamente de seconda man (co se xè cisti xè cussì :cherobeara::p ). L'ultimo aquisto xè una Ford Turneo e ve posso assicurar che xè stà amor a prima vista. Comoda, spaziosissima e molto curada nei particolari. Come altra opzion go votà "altro" per 2 motivi: 1 - no rivavo votar, 2 - perchè manca l'auto dei miei sogni....la Zastava che no la xè in lista :baston::baston::baston::D:D

Posted

Grande Giacomin :D

Per bellezza in assoluto voto Audi :ave:

Restando coi piedi per terra voto nuova Opel Corsa (rigorosamente 5 porte :p ) :ave:

Posted

Fazendo un discorso puramente pratico (non estetico), diria che come rapporto qualità/prezzo preferiso le Ford. Molto affidabili, anche se meno potenti a parità de cilindrata.

Poi anche le giapponesi, ovviamente. Aborro le Fiat :D

Posted

Ovviamente AUDI :-)

Noi gavemo la A3 a 3 porte (la Sportback no me piasi), 4x4, pacchetto sportivo... un piazer guidarla e un piazer viaggiarghe. Ovvio che dipendi dall'uso che uno ne fa (la xe più scomoda in città, magari se un viaggia parecchio come noi invece la xe perfetta), se un gira in città e basta xe meio un'auto piccetta tipo la C1 (el mio pallino, soprattutto nella version Pinko con inserti fuxia :p ).

Cmq rispetto a tanti altri auti in proporzion no la costa una follia per quel che la te dà... e la te dura una vita.

Posted

Eh si scuseme go fatto un po' de casin.. Spero che un mod meti un po' in ordine come go scritto sora...

No se pol far niente :daghe:

UN sondaggio pol gaver solo 10 scelte. :cherobeara:

Posted

Go votà alfa romeo come macchina sportiva me son trovà sai ben quando gavevo l'Imola bella macchinetta,come macchina parsimoniosa me piasi la renault perchè non le consuma quasi niente e come comodità voto quella che go adesso cioè la honda civic e la consuma anche poco (diesel) :daghe:

Posted

Le machine che me piasi:

1) Trabant

2) Autobianchi Primula

3) Polski Fiat

..me piasi anca la Zastava Yugo Koral perché la ga spoiler meo de supercar!!

Posted

digo opel...me ga sempre piasso il corsa come auto.... desso la go e vedo che i fa sempre + belle ste opel corsa :ave: !!e anche l'astra no xe mal! :DDDD

me piasi sai anche l'ultima yaris...x cui go messo anche toyota!! :p (viva pasticciooooo :bacini::baba: !!)

Posted

Me ricordo de mulo no gavevo tanti soldi e alora go comprado due machine sciocade, una ford Ka e una Fiat Regata. Un'amico carozier el le ga taiade a metà e i tochi intieri el li ga saldai insieme. Xè venudo fora una bella.....Kagata :cesso::merodolodalrider::merodolodalrider:

Mod. scuseme el :offtopic: ma la me xè scampada :mescondo: