Vai al contenuto

Politica...e politicanti

Messaggi raccomandati

Ospite brunotto
Inviato

Scusa SandroneWeb vedi se così può andare bene!?

Non pensavo di creare problemi politici!?

Altre volte si sono intraprese tematiche simili!!!

Io ho usato terminologie note e non offensive e se devo chiamare sua altezza Berlusconi forse sarebbe peggio!

Non credo che il gossip sulle scarpe con rialzo sia offernsivo, è un dato di fatto!!!

Possiamo discutere se sono 8 o 10 centimetri!!!

Per cui non so se si tratta di una specie di censura, perchè mi pare che in questo forum si usino ben altri pesanti vocaboli!!!

Ed io li accetto tranquilamente, perchè comunque non si eccede mai!!!

Il termine leggi ad personam non l' ho inventato io, di certo!

Ma se le è fatte lui!!!

Berluskaiser non l'ho di certo inventato io, ma il suo.......amico Bossi!

Però sentire il pensiero della mia città su quello che sta combinando il ns presidente del consiglio, alla luce delle ultime vicende, non mi pare una cattiva richiesta!?

A questo punto vedi tu!? :amicici:

:bye::censura::bye:

Inviato

(OT) Niente di tutto questo nildo...sai meglio di me che raramente chiudo discussioni :) E' che preferisco prevenire che curare, e so che certe tematiche o le affronti in una determinata maniera, oppure è meglio non affrontarle.

In principio su questo forum era assolutamente vietato parlare di politica e di personaggi ad essa collegati, proprio perchè la natura di queste discussioni il più delle volte prende una brutta piega, - non perchè la discussione in sè sia sbagliata, quanto perchè poi viene interpretata in 1000 modi diversi :)

Per come avevi aperto quella precedente, diciamo che partiva già con risvolti un pò...antipatici. E rischiava di essere un'autentica bomba ad orologeria. Te lo dice uno che amministra questa comunità da quasi 4 anni e mezzo, e tanta acqua è passata sotto i ponti :)

Inviato

Maaa....me par de capir che el Berlusca, te sta un fià sulle @@,(... .ma giusto un pocopocopoco pochetto, ....no 'sai.......)......o xè solo una mia impression???? :D:D

Posso anche esser daccordo con ti, per le leggi ad personam e per tutto quanto el resto, ma anche el governo precedente no xè che proprio gà tirà via tuto quel che el Berlusca gaveva fatto in precedenza per quanto riguarda le leggi ad personam (ciamemole cussì), come tutti i governi precedenti, attuali e futuri, semplicemente i gà tegnu quele che ghe andava ben a lori. E el resto drek! Berlusca no xè de sicuro un stinco de santo! Ma te par che quei prima no se gà fatto i boboli suoi???:grin:

:bye:

Ospite brunotto
Inviato

(OT) Niente di tutto questo nildo...sai meglio di me che raramente chiudo discussioni :) E' che preferisco prevenire che curare, e so che certe tematiche o le affronti in una determinata maniera, oppure è meglio non affrontarle.

In principio su questo forum era assolutamente vietato parlare di politica e di personaggi ad essa collegati, proprio perchè la natura di queste discussioni il più delle volte prende una brutta piega, - non perchè la discussione in sè sia sbagliata, quanto perchè poi viene interpretata in 1000 modi diversi :)

Per come avevi aperto quella precedente, diciamo che partiva già con risvolti un pò...antipatici. E rischiava di essere un'autentica bomba ad orologeria. Te lo dice uno che amministra questa comunità da quasi 4 anni e mezzo, e tanta acqua è passata sotto i ponti :)

Quoto come sempre con te!!! :amicici:

:bye::bandieraalabarda::D

Inviato

@bronza coverta Posso anche esser daccordo con ti, per le leggi ad personam e per tutto quanto el resto, ma anche el governo precedente no xè che proprio gà tirà via tuto quel che el Berlusca gaveva fatto in precedenza per quanto riguarda le leggi ad personam (ciamemole cussì).....

Se te pol far contento a mi Berlusconi no me sta sulle pallottole un pocheto ma TANTO. Anzi te diro che ogni volta che el ga un malor zerco la bottiglia de Spumante nella speranza de brindar....me se andado mal fino adesso. Mai dire mai. Scusa ma cosa te vol dir con questo, che ad ogni azione rispondi una reazione. Guarda che durante el governo Berlusconi l'opposizion ga protesta INUTILMENTE sulle leggi ad personam visto i numeri che el gaveva al Senato e Camera. Adesso el sta fazendo uguale. Se te vol che te scrivo l'ultima "cosuccia" del Berlusca sul decreto Sicurezza ,eccote accontentado:ll capo dello Stato: "Se quelle norme ci fossero state dall'inizio, non avrei firmato". . Capimo la gravità delle robe? Questo personaggio ga presentado un decreto legge, lo ga fatto firmar a Napolitano e dopo el ga aggiunto la clausola per salvarse el CUL.Forsi no xe regime ma ghe assomiglia tanto. L'altra Maggioranza(purtroppo)no ga cambiado niente (sbagliando e pagando) ma no ga mai fatto leggi per pararghe le culate a Parlamentari inquisidi o in via de condanna o sotto processo. Se dopo uno no vol ne veder ne sentir......paron de farlo. Prima de sparar a salve te pol elencar le famose "LEGGI" che se ga fatto la maggioranza de Centrosinistra ....se le esisti . :vino::vino:

Ospite brunotto
Inviato (modificato)

Maaa....me par de capir che el Berlusca, te sta un fià sulle @@,(... .ma giusto un pocopocopoco pochetto, ....no 'sai.......)......o xè solo una mia impression???? :D:D

Posso anche esser daccordo con ti, per le leggi ad personam e per tutto quanto el resto, ma anche el governo precedente no xè che proprio gà tirà via tuto quel che el Berlusca gaveva fatto in precedenza per quanto riguarda le leggi ad personam (ciamemole cussì), come tutti i governi precedenti, attuali e futuri, semplicemente i gà tegnu quele che ghe andava ben a lori. E el resto drek! Berlusca no xè de sicuro un stinco de santo! Ma te par che quei prima no se gà fatto i boboli suoi???:grin:

:bye:

Sinceramente e probabilmente chi comanda non riesce mai ad essere estremamente simpatico, a me non lo era di sicuro Prodi!!! Pensa che a 13 anni attaccavo in Piazza Unità il simbolo della fiamma tricolore del Msi e frequantando da sempre la curva al Greazar e poi la Furlan, quale possa essere stata la mia tendenza politica di base!!!

Ma qui non si tratta di simpatia o meno si parla di qualche cosa di diverso!

Ti dicono delle cose che poi non fanno, ricordi la questione Alitalia!? Sembrava che ci fosse la fila per acquistarla, poi la pagherà pantalone, come sempre!!!

Il fatto è che ora Berlusconi ha contro solo se stesso, non c'è più nessuno a contrastarlo, domina e vince ovunque!! E chi vince sempre, contro nessuno, può diventare poco simpatico e pericoloso!

:amicici::bye::D:bandieraalabarda:

Modificato da brunotto
Inviato

Prima de sparar a salve te pol elencar le famose "LEGGI" che se ga fatto la maggioranza de Centrosinistra ....se le esisti . :vino::vino:

...senza che te se scaldi tanto el pissin, volevo solo dir quel che in fondo gà rimarcà nildo e cioè che chi che xè sul scagno comanda e comunque se fa i affari suoi. e questo xe garantito al limone! sparo a salve mi, come ti comodamente sentai su una carega e davanti a un pc, anche perchè, fin a prova contraria, esisti la libertà de espression e comunque, se el centrosinistra xè andà a pomele, (le elezioni lo dimostrano), vol dir che per gli Italiani, proprio el massimo no iera......oppur i xè tuti sempi!

e per esser chiaro su quel che volevo dir: gnanche el centrodestra me par 'sta gran roba......

Fumemo, dei................. :D

Inviato

No preocparte per el mio pisin. :D:D Solamente che xe troppo facile dir xe tutti uguali e molto ingiusto sputanar senza aver le prove. :vino::vino:

Inviato

No preocparte per el mio pisin. :D:D Solamente che xe troppo facile dir xe tutti uguali e molto ingiusto sputanar senza aver le prove. :vino::vino:

...prove che ti ovviamente te gà, e mi no perchè vivo in un altro paese.....ok, ok.......brindemo avanti...... :vino::vino:

Inviato

A parte che ogni tanto spero de tirar fora la bottiglia de spumante anche mi e me rendo conto che no xe bel... però cossa penso del Berlusca? Posso risponder solo con una serie de libri da legger e video da veder: L'ODORE DEI SOLDI, REGIME, LE MILLE BALLE BLU (da legger), CITIZEN BERLUSCONI, IL CAIMANO (da veder).... etc etc etc...

Inviato

Bhe. Io son di Sinistra ed un giustizialista. Quindi partivo piuttosto prevenuto... la cosa che mi ha sorpreso e che sta facendo peggio del previsto.

Da alcuni interventi d'effetto mediatico notevole ma utilità nulla oltre che molto discutibili... come i militari per strada e il nucleare e il reato di clandestinità (ha copiato il programma di Ma?m?d A?madinej?d).

Fino a reali tentativi di truffa e di manomissione dello strato come il "salva rete4" (fortunatamente non passato, il pacchetto sicurezza ed il DDL sulle intercettazioni che di fatti decuplicheranno la probabilità di farla franca a chiuque commetta crimini con pene inferiori ai 10 anni.

Truffatori, rapitori, usurai, contrabbandieri, tutti i reati finianziari, delinquenti comuni Italiani (stranieri no)...

Le proposte vanno ben oltre la peggiore delle mie ipotesi.

-----------------------

Per ribilanciare le cose, la lega invece mi ha sorpreso in positivo. In una coalizione dove An se vendura e forza Italia se data a vere e proprie leggi salva criminali... la lega è lunica che ragiona e tenta di frenare il dleirio dei suoi alleati.

Ospite brunotto
Inviato

Dai questo gossip ve lo do per stemperare il discorso ed allora.......

Dalla trasmissione sportiva su Italia 1 come da foto che non sono in grado di inviarvi Berlusconino che ora senza offesa battezzo BERLUSCONANO vicino alla spettacolare Canalis sfoggia un paio di scarpe con rialzo della Bugarri modello Catania, che aumenta la sua ....bassezza di 10 cm!!!

Fguratevi quando se le leva!!!

Quello che mi fa pensare e che nonostante la sua ricchezza, la sua potenza, la sua immortalità, ha dei grossi problemi psicologici che vanno dai trapianti, agli interventi di lifting facciale ed alla sua statura, non politica ben si intende!!!

Quindi potrebbe essere veramente un individuo .......pericoloso in futuro per la comunità!!! :cherobeara:

Sempre ai POSTERIORI l'ardua sentenza!!! :DDDD

Come la Marchesa De Sade la vedo sempre più nera!!! :pauraaaa:

:D:bye::bandieraalabarda:

Inviato

Ciò..più che legio zerti topic (tuti uguali tra l'altro..cambia solo i titoli) e più me vien de rider senza ofesa :) Ma oltre a far la solita demagogia de parte e veder l'iminente pericolo fascista anche in un nuvolon scuro, proprio no se riva piutosto valutar pro e contro e sopratuto aver la coerenza (inteletual perlomeno se non politica) de vardar tuti i casini de Prodi con Iri, el problema de Napoli ecc.. ? E magari leger coss che pensa de l'Italia giornali importanti come Financial times (con un punto di vista obietivo e sopratuto un giornal che de economia ne capissi qualcosa) e no organi de parte come La repubblica ? :) Tuti a preocuparse de rete4 che xè pure gratis, mentre xè gente che devi pagar el canone sempre e comunque per sentir Santoro che fa pura propaganda..(schifo al'italiana..ditatura de regime questa sì, visto che se xè costreti a pagar). Se parla de giustizia in un paese dove la maggior parte dei magistrai i agisci per politica, rovinando gente inocente che ghe sta sule bale (el caso de Tortora xè emblematico).

Adiritura in un topic, fortunatamente chiuso, se sfiora el ridicolo (oltre che el triste) dipingendo Berlusconi adiritura come Hitler, dimenticandose forsi che nel governo Prodi xè sta eleto un schifoso asasino come D'Elia, pluricondanà per omicidio, che ga distruto famiglie con una sola rafica de spari..

Che paese F A N T A S T I C O ! ! !!!!

Se proprio questo tremendo "regime de destra" no ve va, podè sempre 'ndar in Cina, indove che se vien rinchiusi in canon a pane e acqua per semplici reati d'opinion opure a Cuba dove se sei disidente son veramente li caz*i tua!! Per taser dela Corea..

:) :) :) :)

I'ts wonderful Italia, carneval nazion! :)

Ospite brunotto
Inviato (modificato)

Ciò..più che legio zerti topic (tuti uguali tra l'altro..cambia solo i titoli) e più me vien de rider senza ofesa :) Ma oltre a far la solita demagogia de parte e veder l'iminente pericolo fascista anche in un nuvolon scuro, proprio no se riva piutosto valutar pro e contro e sopratuto aver la coerenza (inteletual perlomeno se non politica) de vardar tuti i casini de Prodi con Iri, el problema de Napoli ecc.. ? E magari leger coss che pensa de l'Italia giornali importanti come Financial times (con un punto di vista obietivo e sopratuto un giornal che de economia ne capissi qualcosa) e no organi de parte come La repubblica ? :) Tuti a preocuparse de rete4 che xè pure gratis, mentre xè gente che devi pagar el canone sempre e comunque per sentir Santoro che fa pura propaganda..(schifo al'italiana..ditatura de regime questa sì, visto che se xè costreti a pagar). Se parla de giustizia in un paese dove la maggior parte dei magistrai i agisci per politica, rovinando gente inocente che ghe sta sule bale (el caso de Tortora xè emblematico).

Adiritura in un topic, fortunatamente chiuso, se sfiora el ridicolo (oltre che el triste) dipingendo Berlusconi adiritura come Hitler, dimenticandose forsi che nel governo Prodi xè sta eleto un schifoso asasino come D'Elia, pluricondanà per omicidio, che ga distruto famiglie con una sola rafica de spari..

Che paese F A N T A S T I C O ! ! !!!!

Se proprio questo tremendo "regime de destra" no ve va, podè sempre 'ndar in Cina, indove che se vien rinchiusi in canon a pane e acqua per semplici reati d'opinion opure a Cuba dove se sei disidente son veramente li caz*i tua!! Per taser dela Corea..

:) :) :) :)

I'ts wonderful Italia, carneval nazion! :)

GIUSTO PER D'ELIA!!!

Ma ricordiamoci che in parlamento ci sono 51 inquisiti e condannati e Berlusconi vuole eliminare i giudici "antipatici" e si fa le leggine ad personam.

Non è nè Hitler nè Mussolini è semplicemente come lo ha definto il suo.... amico Bossi, Berluskaiser

un tipo di uomo politico nuovo in Europa!

:bye::pianto::bye:

Modificato da brunotto
Inviato

Beh Berlusconi lo critico anca mi per le legi ad personam (son el primo ad eser contro) ma perlomen no ga copà nisun..

..per quanto riguarda Bossi che lo ciama Berluskaiser..beh in politica sti' toni forti e un po' ridicoli se usa (vedi anca quela dei fucili) :)

Vardemo in picio qua a Trieste..co' iera in consiglio Menia e Spadaro i se diseva de tuto..ala fine dela seduta, tuti e dò te li trovavi sempre in cafè speci, sentai vizin a ciacolar ridendo. Zerte robe i se le disi in publico cussì per el "popolin", ma aldilà del'infervoro politico, anca folkloristico, tra de lori no vien mai men el rispeto. Cose che persone civili i fa, come Bertinotti ad esempio che amiro poiché xè un che nela sua idea ghe credi fin in fondo e se bati coi denti, ma sempre con rispeto de l'aversario sul piano uman, aldilà dele schermaglie politiche.

Inviato

Mi no auguro mal a nissun (beh quasi nissun).

In ogni caso viste le età de un e de l'altro se dio vol i ghe la darà per anzianità prima de mi.

E visto che

o se fa rivoluzion (pacifica se intendi)

o se speta un candidato decente...

Perchè a MI no me va nissun dei due.

(e no xe question de destra e de sinistra perchè ormai in Italia xe solo un nome eser da una parte o dal'altra, e per certe questioni inveze NO DOVESSI esserghe + differenza e basta)

Ospite brunotto
Inviato

Beh Berlusconi lo critico anca mi per le legi ad personam (son el primo ad eser contro) ma perlomen no ga copà nisun..

..per quanto riguarda Bossi che lo ciama Berluskaiser..beh in politica sti' toni forti e un po' ridicoli se usa (vedi anca quela dei fucili) :)

Vardemo in picio qua a Trieste..co' iera in consiglio Menia e Spadaro i se diseva de tuto..ala fine dela seduta, tuti e dò te li trovavi sempre in cafè speci, sentai vizin a ciacolar ridendo. Zerte robe i se le disi in publico cussì per el "popolin", ma aldilà del'infervoro politico, anca folkloristico, tra de lori no vien mai men el rispeto. Cose che persone civili i fa, come Bertinotti ad esempio che amiro poiché xè un che nela sua idea ghe credi fin in fondo e se bati coi denti, ma sempre con rispeto de l'aversario sul piano uman, aldilà dele schermaglie politiche.

Ranetta Quotata :amicici:

:D:bye::bandieraalabarda:

Inviato

E magari leger coss che pensa de l'Italia giornali importanti come Financial times (con un punto di vista obietivo e sopratuto un giornal che de economia ne capissi qualcosa) e no organi de parte come La repubblica ? :)

Detto fatto :DQUA

Ma iera meio se no leggevo perchè no me ga fatto che confermar ciò che penso :D

Anche Il Sole 24 ore (uno dei giornali più autorevoli d'Italia assieme al Corriere) ga el suo bel dir in questo ARTICOLO a firma Donatella Stasio.

@Renè

Mi in Cina no ghe andassi mai. Tutti i regimi xe sbaiadi, tutti i estremismi xe sbaiadi e non importa che sia de destra o de sinistra. Quel che xe vero xe che andassi in un paese più "civile" del nostro...e qua me fermo.

La giustizia è uguale per tutti? Si si, certo! :D

Inviato (modificato)

Detto fatto :DQUA

Ma iera meio se no leggevo perchè no me ga fatto che confermar ciò che penso :D

E qua volevo :D el solito link antigoverno :D specificando però che el financial times ga condanà anca i risultadi de prodino :D Se ciama informazion libera e obietiva, che colpisi chiunque fa dani :)

ouuuu come mai però tuti boche cuside su Iri ad esempio ? :D

La giustizia è uguale per tutti? Si si, certo! :D

uuuuuh come no :D E Bin Laden scolta solo Bruce Springsteen e i elefanti rosa i va a patinar a Servola :D:D

El giorno che tuti i magistradi de "magistradura democratica" i agirà solo per la giustizia e no per altro, me creseranno i cavei verdi :D

Modificato da Renè
Inviato

Renè senza offesa ma torno a ripeter , se uno no vol sentir e veder se affari sui. Lasa perder l'IRI xe roba de una vita fà. Poderia dirte del caso Mitrokin e della montadura del Centrodestra. De come i ga manipolado el giornalista de LIBERO ecc.ecc. Forsi xe meio che no tochemo questi tasti molto delicati.Te poderia gaver sorprese a capei. Quà stemo parlando de un Signor che doveria Governar , no comandar un Paese. Rendo l'idea? El tragico xe che el sta giocando el secondo tempo della partida che el ga lasado due anni fa. Con finale disastroso. Oggi i deputati dell'opposizion, che naturalmente ti te dirà perchè se tutti KOUNISTI MALEDETTI e PREVENUDI, GA ABBANDONADO EL PARLAMENTO .NO PER GIOGARSE A NASCONDIN MA PER PROTESTA CONTRO UNA LEGGE CHE SALVA (ANCORA UNA VOLTA?) (posso?) L'INQUISITO da sempre .E stranamente ogni volta che el ga la maggioranza succedi questo. De tutti i problemi che ga questo l'Italia le sue priorità xe quelle de no andar sotto processo. E no xe nianche questa la prima volta. Che gabi torto sempre i altri. La Magistratura xe Rossa le Televisioni (anche sue) xe Rosse, i giornai (anche sui) xe rossi, i Giudici xe Rossi . Che sia una forma de Anticomunismo? O che sia la paura de andar in Galera? Che sia questa la ragion che el Cav. xe entrado in Politica. No per migiorar l'Italia e nianche per migliorar le condizioni del cittadin .Me xe vignudo el dubbio che lo ga fatto solamente per el terror de dover affrontar la Giustizia come un cittadin NORMALE. Che sia anche questa REALTA'? :D:D:vino::vino:

Inviato
E qua volevo :D el solito link antigoverno :D specificando però che el financial times ga condanà anca i risultadi de prodino :D Se ciama informazion libera e obietiva, che colpisi chiunque fa dani :)

No go capido, scusa :( Link antigoverno o no el virgolettato se sa cosa vol dir.

ouuuu come mai però tuti boche cuside su Iri ad esempio ? :D

Per quanto me riguarda, forse no xe chiara una roba. Mi no xe che attacco un e difendo l'altro. El titolo della discussion chiedi cosa se pensa del pres el consiglio. Se un pensa mal dell'operato de Berlusconi, no vol dir che per forza stia difendendo un altro (Prodi, Bertinotti, Veltroni o chi per lori) o l'operato de un altro. Cerco de esser più obiettiva possibile e se un fa ben dirò che el fa ben e se un fa mal dirò che el fa mal, indifferente chi che sia.

El giorno che tuti i magistradi de "magistradura democratica" i agirà solo per la giustizia e no per altro, me creseranno i cavei verdi :D

A mi un giorno non tanto tempo fa me stava per venir i cavei verdi per altri motivi :pauraaaa: ma lassemo star :D

Inviato

ben, mi iero asuo tempo montanelliana, de destra. Montanelli, in pieni anni de piombo, gaveva un gironal che se ciamava il Giornale, perchè ghe pareva che el corriere picasi troppo a sinistra. A un certo punto Berlusconi ga cominciado a finanziar Montanelli, e Montanelli diseva El me finanzia, ma nol se missia nel mio lavor, grazie e tanto de capel.

Po tutintun, Berlusconi ga deciso de entrara in politica e xe andado de Montanelli e el ghe ga dito Caro Indro, adesso entro in politica, te go pagado finora el giornal, e ti adesso col tuo giornal te me sostien. Montanelli ghe ga risposto M;a gnanca per sogno e me ricordo ben i titoli cubitali caro Indro- Caro Silvio e xe stado el divorzio.

E Montanelli ga riportado che Silvio ghe ga dito Qua se no me fazzo eleger i me sbatti in canon, te me capissi?

Montanelli ga fondado un novo giornal La Voce e mi ghe son andad drio, anzi el ga fatto una sottoscrizion sotto forma de azioanriato che go sottoscritto - e dopo qualche tempo me li go messi sul capel.

Montanelli dela Voce scriveve Mi son per la destra, ma no QUESTA DESTRA e mi la penso come lu. E co la Voce ga fallido per mancanza de bori, i articoli velenosi sul Giornale , tuti contenti da parte de Feltri no li dimentico: sciacalli!

po Berlusconi la rima volta se ga fatto eleger, e se ben ve ricordè al Nord el se ga alleado cola lega contro la destra, al sud con la destra contro la Lega... el ga vinto e dopo un per de mesi i nodi xe arivai al pettine.. i fascisti nel fratempo ga rinegado el manganel e i comunisti la falce e martel ( salvo Rifondazione) e i pareva democratici tutti.

Po i se ga alternado, e no so chi che sia pezo: la destra che fa promesse demagogiche o la sinistra che no concludi gnente e riva a farse solo che odiar...perchè la sinistra no sa ben a che elettori rivolgerse.

Per mi Berlusconi se fa semplicemente i affari e i bori sui e el se ga montado la testa, ma una bona parte dei italiani o lo vedi el meno pezo o se ga lassado inzinganar, xe la democrazia... mio papà de vecio, me diseva: ma sta democrazia, perchè el mio voto devi valer preciso de quel de un analfabeta?

le televisioni xe come sempre lottizzade e alservizio del poter de turno, perchè se adesso Berlusconi ga drio de sè la Fininvest coi bori dela pubblicità, per anni la RAi se saveva: RAI1 democristiana, RAI2 socialista e RAI3 comunista , ditta anche Telekabul co i Russi occupava el Afghanistan.

Comunque, i se sta fazendo, me par, leggi de fufignezi per farse i loro comodi, che sia un o l'altro al poter.

Per Prodi, me par de gaver letto a suo tempo un libro del economista Ricossa ome si manda in rovina un paese. Cinquant'anni di malaeconomia e iera del 1995. ( ve confesserò che la mia sola debolezza a favor de Prodi xe.. che suo fradel xe un grande matematico sui cui libri go studiado!)

Inviato (modificato)

premetto che son de sinistra ma più per quanto riguarda la linea de politica estera che altro...

l'amministrazion dell'italia del centrosinistra ga fatto acqua de tutte le parti e giustamente xe stadi sconfitti alle ultime elezioni.

Xe stai sconfitti da un personaggio incredibile, un trapoler, ammaestrator de folle... (mi go letto L'odore dei soldi de Marco Travaglio... ve consiglio de farlo...), purtroppo no da un'alternativa valida... perchè el famoso problema dell'immigrazion clandestina che de fatto rappresenta un grosso problema per l'italia i signori Berlusconi, Bossi e Fini in 5 anni de governo no xe riuscidi a far spostar de una virgola... e questo xe un dato di fatto... per cui tutti xe bravi a impinirse la bocca con i temi che ghe sta a cuore ai cittadini e poi le prime robe a cui i pensa xe pararse el cul (vedi caduta in prescrizione dei reati, indulto e affini)e delle altre magicamente i se dimentica...

adesso Berlusca xe nella condizion migliore per lavorar e dimostrarme che me sbaglio... vederemo...

@Renè: chiuderghe la bocca, licenziandoli in tronco Santoro, Luttazzi e (udite udite!!!) Enzo Biagi xe segno de dittatura, de propaganda di regime.

Santoro no nascondi le sue idee ma el devi gaver el diritto de esprimerle, proprio come fa quel paiazon de Fede, poi mi guarderò Santoro e ti Fede e alla fine cmq se troveremo avanti a bever in osmiza, amici come prima, no te par??...

Modificato da basketteam
Inviato (modificato)

@Renè: chiuderghe la bocca, licenziandoli in tronco Santoro, Luttazzi e (udite udite!!!) Enzo Biagi xe segno de dittatura, de propaganda di regime.

Santoro no nascondi le sue idee ma el devi gaver el diritto de esprimerle, proprio come fa quel paiazon de Fede, poi mi guarderò Santoro e ti Fede e alla fine cmq se troveremo avanti a bever in osmiza, amici come prima, no te par??...

Ciao Basketteam, scusime ma forse me go spiegà mal.. :ave:

Punto primo: A mi Fede me sta sule bale che fazi propaganda, come anca Santoro..con l'unica diferenza che Fede come go specificà, no fazo altro che spegner la tv o cambiar canal e xè fato. Con Santoro e i altri inveze poso far lo steso, ma..comunque devo pagar el canone, anca se lori no i me interesa!!!! E questa xè ditatura bela e bona!! Tipo soto el fascismo o nazismo, cò te dovevi per forza leger i libri de propaganda anca se no te volevi. Cambia i tempi, i governi, i colori..ma no le modalità purtropo.

Punto secondo: No voio e no me interesa asolutamente taparghe la boca, per mi i pol dir e far quel che i vol, come dito qua sora, mi cambio canal co' li vedo e po' bon..ma chiedo almeno per rispeto e democrazia che i togli el canone o comunque che finalmente i privatizi la rai..cussì chi che vol se li scolta e chi che no vol cicie, senza dover pagar un canone!!

..per el resto se te son incazà con mi per le questioni politiche, prevedo vita dura per ti poiché te manderò contro el Fapabrù Albino che xè la specie agresiva nata dal'incrocio tra un Fapabrù normal, una tenia e un ippocampo!!! :lol::lol::lol::lol::lol: (scherzo bel..no te me tegnirà el muso per do ciacole de politica spero ? Se conossemo dei :amicici: )

Modificato da Renè

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro