SandroWeb Inviato 7 Luglio 2008 Autore Segnala Inviato 7 Luglio 2008 Mi sinceramente i banner me va ben, quei no xe problemi.. però i link rossi promozionali un pochetin i rompi, specialmente i pici pop-up che vien fora.. i fa casin. Quei al caso se pol disattivar Cita
tuxav Inviato 7 Luglio 2008 Segnala Inviato 7 Luglio 2008 alora, i baner no me turba, i popup che iera el primo giorno si pero' rompeva un poco .. ma dopo i xe sparidi x fortunta... i link rossi personalmente no me piasi, sopratuto no se capisi che xe un link ma par el coretor ortografico de word in generalem cmq me par un poco piu lento... specie con IE. Cita
Maurice Inviato 7 Luglio 2008 Segnala Inviato 7 Luglio 2008 Mi me va tranquillo e liscio. E poi anche mi me piasi i banner :D Cita
picia_tata Inviato 7 Luglio 2008 Segnala Inviato 7 Luglio 2008 Mi sinceramente i banner me va ben, quei no xe problemi.. però i link rossi promozionali un pochetin i rompi, specialmente i pici pop-up che vien fora.. i fa casin. stavo giusto per dir la stessa roba.. Cita
Kiriranshelo Inviato 11 Luglio 2008 Segnala Inviato 11 Luglio 2008 a mi i banner che no centra un tubo con quel che stago leggendo me ga sempre infastidido e xe da circa un anno che uso plugin per purificar le pagine dei siti che visito. se non capitavo in questa discussion manco me accorzevo dei banner.. me dispiasi Cita
Stefano79 Inviato 11 Luglio 2008 Segnala Inviato 11 Luglio 2008 Mi go qualche problema se go de quotar o editar un post che contien link rossi. Va a finir che me va a capo dopo ogni link... Cita
SandroWeb Inviato 12 Luglio 2008 Autore Segnala Inviato 12 Luglio 2008 Go tolto via i Tooltips (=i link aggiuntivi che veniva fora qua e là) Cita
arska Inviato 12 Luglio 2008 Segnala Inviato 12 Luglio 2008 ben fata! Ma i banner podeva anche restar, eh.. Cita
bronza coverta Inviato 12 Luglio 2008 Segnala Inviato 12 Luglio 2008 Go tolto via i Tooltips (=i link aggiuntivi che veniva fora qua e là) Ecco! Ben cazzada! Quei, proprio me stava sui malleoli......... Cita
dido76 Inviato 12 Luglio 2008 Segnala Inviato 12 Luglio 2008 anche mi me par rientro tra quei pochi che i banner non li adora...nela magior parte dei siti no li go mai aprezadi...ma x el sds va ben...se xè question de sopravivenza bisogna che el sito sopravivi e poi cmq un a sandro che se sbati cusì tanto per noi Cita
bronza coverta Inviato 12 Luglio 2008 Segnala Inviato 12 Luglio 2008 ...ma x el sds va ben...se xè question de sopravivenza bisogna che el sito sopravivi e poi cmq un a sandro che se sbati cusì tanto per noi Vero, verissimo e quotatissimo!!!!!! Cita
basketteam Inviato 12 Luglio 2008 Segnala Inviato 12 Luglio 2008 x el sds va ben...se xè question de sopravivenza bisogna che el sito sopravivi e poi cmq un a sandro che se sbati cusì tanto per noi come no quotar?? viva viva Sandrin Cita
picia_tata Inviato 12 Luglio 2008 Segnala Inviato 12 Luglio 2008 (modificato) e come posso non quotar anche mi ?? GRANDISSIMO Grazie Modificato 12 Luglio 2008 da picia_tata_triestina Cita
SandroWeb Inviato 12 Luglio 2008 Autore Segnala Inviato 12 Luglio 2008 Sè squisiti, come sempre Grazie! Cita
Kiriranshelo Inviato 12 Luglio 2008 Segnala Inviato 12 Luglio 2008 mi son sta punì per la cattiveria... ieri i miei "OpenDNS" non i me trovava + elsitodesandro ma rieccome qua Cita
Ghost Inviato 12 Luglio 2008 Segnala Inviato 12 Luglio 2008 Mi aggiungo alla ciurma. Qualsiasi cosa sia necessaria alla sorpavvivenza di questo splendido forum e ben accetta! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.