Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Mi sinceramente i banner me va ben, quei no xe problemi.. però i link rossi promozionali un pochetin i rompi, specialmente i pici pop-up che vien fora.. i fa casin.

Quei al caso se pol disattivar :)

Inviato

alora, i baner no me turba, i popup che iera el primo giorno si pero' :D rompeva un poco .. ma dopo i xe sparidi x fortunta... i link rossi personalmente no me piasi, sopratuto no se capisi che xe un link ma par el coretor ortografico de word :D

in generalem cmq me par un poco piu lento... specie con IE.

Inviato

Mi sinceramente i banner me va ben, quei no xe problemi.. però i link rossi promozionali un pochetin i rompi, specialmente i pici pop-up che vien fora.. i fa casin.

stavo giusto per dir la stessa roba.. :D

Inviato

a mi i banner che no centra un tubo con quel che stago leggendo me ga sempre infastidido e xe da circa un anno che uso plugin per purificar le pagine dei siti che visito.

se non capitavo in questa discussion manco me accorzevo dei banner.. me dispiasi :(

Inviato

anche mi me par rientro tra quei pochi che i banner non li adora...nela magior parte dei siti no li go mai aprezadi...ma x el sds va ben...se xè question de sopravivenza bisogna che el sito sopravivi :ave:

e poi cmq un :clapclap: a sandro che se sbati cusì tanto per noi :ave:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro