Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

laso la cronaca a SandroWeb xche xe sicuramente piu adato, mi digo solo che cusi' no 'ndemo de nisuna parte, anzi andemo in drio.

Son stufo de veder Muzio che rantola pel campo senza morbin, son stufo de veder Ciampi a boca verta (ghe manca solo el pomo in boca) che zoga 1 minuto ben e 20 mal e par che tuti lo devi riverir... son stufo de veder Corvo co le sue iniziative pericolose... e sopratuto son stufo de veder Steffe' che no fa un cambio nianca a morir e no ciama timeout nianca quando in campo i se zerca da ore....

insoma continua la falsa riga de tuto el campionato, Steffe' ga dito che adeso xe la fase de tirar le somme.. se questo xe el risultato mejo che ai playoff lasemo 'ndar qualchidun altro e che pensemo a trovar un alenador e un play per el prox anno

grazie

:incazzado::incazzado::incazzado::incazzado::incazzado:

NdSandroWeb: go cambiado el titolo della discussion perchè iera uguale a quel standard che uso tradizionalmente per metter la cronaca

Edited by SandroWeb
Posted

Senza dubbio Corvo oggi xe stà el pegior de tutti, e me ga fatto proprio girar i baloni...

Aggiungo che son anche stanco de no veder un schema decente che sia un: ma possibile che no rivemo a liberar per un tiro de Doati? Che no rivemo a meter baloni sotto che gabbi un senso?

Onestamente oggi quei de Ravenna no iera dei fenomeni, semplicemente gaveva quattro schemi che i conoseva a memoria, i saveva dove metterse in campo e come passarla... e i difendeva pure...

Noi invece no savemo dove semo in campo: no xe un schema che vadi al di là del primo o secondo blocco, se affidemo a giogadori che quel determinato giorno xe in vena: ieri Doati o Muzio o Ciampi, oggi Mariani, ma domani? Losavio? E se un giorno no xe nisun in vena? Se sparemo? Mah... E la difesa poi, me fa impazzir, come se fà a difender cusì mal come spesso noi oggi...

E una roba chiarime: se Diviach xe entrà titolare, perchè dopo non xe MAI più entrà in campo? Mah, misteri de Steffé.

Perchè no femo un scambio con Ravenna: ghe demo Corvo e se ciolemo el coach? Che poi magari se porta anche drio el fio (el numero 7) che tanto mal no me par che sia...

Per i playoff me sa che dovemo portarli a far benedir... :papa::papa:

Saluti a tutti

Posted

:vino: Son d'accordo anche mi, l'unica roba spezzeria una lancia in favor de Ciampi, che prima de sta' volta ga' sempre giogà benissimo, e sembra che iera infortuna' alla caviglia (go letto sul piccolo).

El fatto che Steffè gabi punta' su Corvo :incazzado: , in una partida che, se no erro, prima dell'ultimo quarto el gaveva fatto solo tre punti tirando trecento volte xè sconcertante, soprattuto perchè Diviach podeva perlomeno farghe tirar un po' el fià in certi momenti.

Secondo mi Muzio più che gaver giogà mal ga tirado de cani, perchè qualche penetrazion bella la gaveva anche fatta.

Insomma, per mi i motivi principali della sconfitta xè:

1) Corvo; :down:

2) la mancanza dei punti de Ciampi per i primi tre quarti de gara;

3)la marcatura de che i ga fatto a Doati, che gà podudo far poco (concordo con Orannez sul fatto che se podeva far in modo de smarcarlo).

Saluti a tuti i amici del sito de Sandro!

:D

Posted

A mio parer giocadori in sotto tono pol capitar vedi Ciampi (dolorante)

per Corvo effettivamente qualcosa de più se ghe pol chieder visto come i lo ga presentado ma non xè la el problema

1)non gaver schemi che liberi Doati al tiro

2)non gaver una strategia in attacco che possi dar alternative a seconda dei avversari che se trovemo senza affidarse sempre all'estro dei singoli

3) sbagliar l'approccio della partida e magari beccarla sotto gamba o farse soprafar per agonismo dagli altri

tutto questo cosa significa?che per mi il limite xè Steffè :down: che nol riva a trovar soluzioni per neutralizar certi giocadori o perlomeno limitar la loro efficienza (vedi Marisi ieri )

qua non xè colpa dei giocadori insister su Corvo e lassar altri in panchina vol dir che xè l'allenador che lo vol in campo no xè certo Corvo che bati i piedi se nol gioca e gli altri non pol certo entrar in campo de lori iniziativa

el potenziale el ghe xè gavemo giogadori de buon livello forsi più de altre squadre ma se non xè un buon allenador che valorizzi stò potenziale allora tutto va a farse frizzer :angry::angry:

scuseme del sfogo ma son proprio :incazzado:

:bye:

Posted

Se pensiamo all'inizio del campionato si diceva "la squadra gioca benino, ma ricordiamoci che manca ancora l'inserimanto di Corvo che è infortunato, e che è il nostro elemento di punta per questo campionato"...

Signori, pensiamo anche ad un'altra cosa... non è che il filotto di vittorie ad inizio campionato era dovuto proprio al fatto che la squadra senza corvo riesca a giocare meglio???

è come se la sua presenza in un certo senso bloccasse gli altri giocatori, che evidentemente si sentono in obbligo ad ogni azione di far passare la palla tra le sue mani. basta vedere per esempio il rendimento di moruzzi con e senza corvo in campo.

Posted

continuo anche a gaver l'idea che quei 3 personagi che xe rivai (Muzio/Corvo/Ciampi) sia vegnudi domandando un fraco de soldi con la garanzia de zogar 'tot' minuti a partida xche' diversamente no se spiega certe situazioni quindi Stefe' devi farli zogar se no i se rabia...

peca' che se va avanti cusi' chi se rabiera' non poco sara' tuto el mondo (panchina compresa) contro lori 4 ...

Posted

Voio far alcune constatazioni a riguardo della partita de ieri:

-se Muzio non gioca, la squadra non zoga, e i trentelli con cui gavemo sconfitto Fossombrone, Corno de Rosazzo ecc. xe derivadi dal fatto che el nostro primo play ga zogado come sa, non come ieri. Forse ga pagado el fatto de no gaver el ricambio con Lotti, chissà...

-un Corvo cussì irritante (ghe go dà 4,5 de voto in pagella) me fa ripensar a un discorso che se fazeva tempo fa: perchè Steffè ciama tante azioni per lui senza capir che, se l'omo non gira, xe inutile continuar a spremerlo? E poi disemose la verità: xe un zogador enormemente sopravvalutato!

-non son d'accordo su quel che disi tuxav a riguardo de Ciampi: se ieri non xe stado al top (una distorsion alla cavliglia de un giorno prima no se recupera cussì facilmente) no bisogna però metterlo sulla graticola, visto che a mio modo de veder xe el giogador più esplosivo che gavemo e, in relazion al mezzo infortunio de ieri, contro Ravenna no ga podudo far tanto (el suo minutaggio ridotto spiega le sue condizioni fisiche). Ieri i mati xe stadi super-mega-iper furbi a farghe una difesa ah hoc, respingendolo fora dai 6 e 25 e sfidandolo al tiro pesante (situazion che non xe nel suo bagaglio agonistico)

-molte partide vinte al foto-finish xe stade risolte dai singoli e non da qualche schema ciamado dal coach: ergo, per l'ennesima volta Steffè ga fatto veder la sua poca profondità mentale nel gestir situazioni de sto genere.

Posted

Un premessa: mi no son un grande esperto de tattica e strategia; non mastico tanto "pick and roll" "box and one" ecc ecc...

Però me par proprio che sta squadra no rivi cambiar ritmo co servi, non me par che la gabbi un chiara strategia x la partida.

Vedevo mi de 50 metri che Corvo no girava e Ciampi tirava mal....

In poche parole me par che ghe sia no ghe sia Steffè xè uguale....

Posted

che soferenza ieri.... Corvo che se zerca, Muzio che fa in continuazion el schema-Maric (solo che no ghe va una che xe una), Steffè che se ostina a lasar dentro gente che no ghe xe con la testa e superMario (Mariani) in panca.... boh.......

comunque scuseme, però oggi XE EL COMPLEANNO DE DOATI (23 anni!!!!!!! sempre e comunque due e mezzo meno de mi :angry: ) e no posso esimerme dal farghe i auguri :clap::foracolcul:

Posted

secondo mi xe fini' el tempo de trovar scuse, uno sta mal, uno ga la gaviglia malada, quel altro ga bevu tropo... ormai dopo tuti sti mesi dovesimo rivar a soperir a ste robe coi zogadori che gavemo.

Ciampi si ga grinta, ma quando vol lui, no ga continuita' e lui come corvo xe sicuramente sopravaluta'. Discorso = per Muzio che zoga una volta ben e 3 mal ... questi 3 insieme inveze de spronar la squadra (e qua me vien in mente la grinta de Dino che a 40 ani zigava e sbraitava e incitava i giovani.. ok dino unico ma rendi l'idea no?) i la ralenta... infati quei pochi minuti zogadi senza muzio xe sta un aumento del ritmo ma se vedeva che la squadra no xe abituada a zogar a un ritmo decente ... (me piasesi se steffe spiegasi xche i ralenta sempre)

rendemose anche conto che i signori se alena come i profesionisti e no i ga altro de far durante el giorno mentre le altre squadre de b2 ga zogadori che lavora e che ciapa un bianco e un nero.

rendemose anche conto che se steffe' no fa zogar la panchina, quando el gavera' bisogno de lori el rivera a otignir sai poco, sia xche no gavera esperienza sia perche' i sara' scazai (vojo vederte a 17 ani a star in panca in B2 a veder i fenomeni che fa monade e nel'altra squadra tui coetanei che se la zoga e fa bela figura...)

per i stesi motivi, noi semo la squadra da bater, forsi piu de venezia, perche' semo i figoni che e precipitadi in b2, xche semo profesionisti e tuti vol dimostrar che lavorando 8 ore al giorno e alenandose de meno ma zogando piu concentrai se riva a vinzer...

motivo per cui o se cambia mentalita o ai playoff uscimo subito, e sicome ghe vol tempo per cambiar mentalita'... go paura che...

Posted

A questo punto penso che la responsabilizzazion dei giovani sia fondamentale: come se ga visto ieri sera, se i tre con maggior "esperienza" zoga mal per motivi diversi, la barca affonda. Vedo che Steffè metti a sorte un giovanissimo in quintetto (ieri xe tocado a Diviach, un paio de volte fa a Godina ecc.) ma cussì no vol dir responsabilizzarli: Diviach ad esempio (el gavarà un grande avvenir el mulo secondo mi) ga zogado la bellezza de 5 minuti (!!!!) per dopo esser lasado in panchina. Mi capisso che un muleto dell'88 pol sentir l'emozion della gara o quant'altro, però se no te ga un minutaggio "decente" xe come niente. Mi me ricordo el tempo supplementare contro Castel Guelfo (e non con l'ultima della classe): con i veterani fora zogo per falli, semi rivadi a vinzer la partida senza Muzio, Corvo, Ciampi e Mariani...

Sotto un'ottica play-off, partide del genere insegna che a basket se devi zogar in 10, non coi soliti 3-4 de lori: xe evidente che, non vinzendo fora casa da un paio de mesi, fazendo cappellade a sbruf come ieri, el nostro amato coach dovarà veder qualche alternativa....

Posted
quel altro ga bevu tropo...

Vara che Nello non gioga più con noi... ah, i bei tempi... :D:D

quoto quasi completamente tuxav, con due precisazioni sull'orannez-pensiero:

mi continuo a sostener Ciampi, che per quanto discontinuo me par praticamente l'unico a farse el cul...

su Muzio, all'inizio pensavo "mejo far zogar 40 minuti Oeser che questo..." (senza che me ne voglia Oeser), poi ga incomincia a zogar benin, e gò pensà "ma varà là, forsi el iera solo fora forma", ma adesso incomincio a pensar che per miracolo gaveva intivà un paio de partide de seguito... Resta el fatto però che quando el gà Lotti de drio che scalpita el zoga tanto ma tanto mejo... gà paura de perder el posto? Ga paurà de finir el fià? De uscir per cinque falli? De veder le mudande verdi de Ciampi? Mah...

Posted

E onestamente preferiria perder con Diviach, Godina, Lotti, Doati etc. etc. che esci sanguinanti dal campo che vederme Corvo che ogni azion el se devi petinar... Ma se ormai te son spelà fattene una ragion, quel riporto fa :cesso: ...

Posted

Go letto sul Piccolo che nell'eventuale mancata promozion se pensa ad un disimpegno de Paniccia e quindi repete alla solita solfa de trovar de novo qualchedun che cacci la lira.

Anche se i vertici della società non i se ga pronuncia su questa eventualità non saria per niente sorpreso che se non andemo in B1 tutto va a put..... :angry:

Comunque per Tosolini il periodo negativo della squadra se dovudo ad un calo psicologico e non fisico e tutta la dirigenza comunque ghe da piena fiducia a Steffè :pianto:

Posted

el problema xe proprio la fiducia :D

se el prox anno Paniccia va via e gavemo meno pila vol dir che no poderemo far altro che puntar sui giovani, sempre che la pall.ts gabi pensa' de tegnir boni raporti con le altre societa' de trieste, diversamente nisun ghe cedera' a gratis i sui pupillli a una squadra de B2 ...

mi spero che i vadi in B1 ma se queste xe le premesse penso che el fondo no lo gavemo purtropo ancora toca'... :(

Posted

Personalmente son stufo che vegni fora sempre le stesse robe a fine campionato: i ga fatto fallir la società dopo la retrocession in Lega2, adesso i se meti a dir che i molla tutto se non andemo su....BASTA! I GA ROTTO LE BALLE! CHE I SE CIAPI E I VADI VIA SUBITO, OGNI ANNO XE SEMPRE LA STESSA STORIA.... :baston:

Sarà meno soldi? Benon, femo un signor settor giovanile e, anche se sarà de spetar anni per tornar a bon livello, almeno se poderà lavorar senza ste minacce tipo "mi vado via, mi no metto più bori" eccetera

Fino a quando resterà tutti quei che in qualche modo xe ligadi alla vecia società (allenador, dirigenti e quant'altro), dovemo renderse conto che le sarà difficile che le robe cambi, sia sul campo che fora dal campo.

Posted

:vino: Ragazzi, d'accordo, Steffè non xè capace coi giovani (e neanche coi veci), però comunque semo ancora secondi, a parte Venezia i altri xè al nostro livello. Anzi, l'altra settimana stavimo anche per batterli.

Non stemose fasciar la testa prima de essersela rotta, in fin dei conti xè ancora più giorni che luganighe. :D

Più che altro xè meio non pensar zà da adesso che le robe pol andar cusì tragicamente, se rischia la salute.. :caregaintesta: