Jump to content

fiera de sant'andrea

Recommended Posts

• 2 weeks later...

eeeeeeeeeeeccome!

confermo de esserghe :D a mi va ben anche el sabato pomeriggio..anche perche vedo che saria l'unica che ghe andassi de domenica :p

...unico neo.. go un impegno la sera [sabato] e quindi preferiria tornar casa per cena.. qualche problema?

altri se aggrega?

ga senti qualcun Dado? Fabieto? etc..

:bye:

..anche perche vedo che saria l'unica che ghe andassi de domenica :p

Veramente e mi me xè indifferente...però domenica elisa no riva, per cui optasi sabato... visto che per ora semo solo noi e rivemo ad accontentar tutti.

...unico neo.. go un impegno la sera [sabato] e quindi preferiria tornar casa per cena.. qualche problema?

Ti te gà l'impegno sabato sera..a che ora circa? Magari te pol posticipar un pò se el xè sul presto? (cioè..ora de cen pol esser anche 19:30...per quel :lol:). Perchè mi finiso alle 13..a Rupingrande...quindi o qualchidun gentilmente me recupera per le alte oppur cmq devo appena tornar in città e se xè sai bora no vado su in scooter. E i bus no xè proprio frequenti da quelle parti (tipo uno ogni ora).

Per cui calcolando che podesimo partir per le 13:30 circa, che rivemo fora, trovemo parcheggio e tutto..che se femo un giro (mi per le bancarelle me perdo, me piasiii..e la fiera xè grandina)..saria pecà dover scampar via sai presto e far de furia.. :lol:

Anche se penso che come tempi dovesimo starghe.

altri se aggrega?

ga senti qualcun Dado? Fabieto? etc..

:bye:

Fabieto..credo lo podesi sentir Eli? Mi no gò el numero...

Per Dado..ghe manderò un sms.

Sì, penso che con i tempi ghe staremo comodi. Dove te va de bel? :lol:

Per l'orario...se devo tornar zò da Rupingrande in bus no xè che gò molte scelte, i orari xè quei che i xè e de sabato passa ancora de meno mezzi. Se xè bel vado in scooter però.

Gò sentì Dado e gà dito che vien.

Eli..no me rabio.. :) solo che se sta parlando da inizio mese de andar, se organizza da inizio settimana..e dopo vien fora che sopraggiungi impegni più o meno all'ultimo, pacchi, problemi de orari, de rientro ecc... resto solo un pò così, tutto qua :(

Se so che sabato se organizza una robe e dago disponibilità in anticipo, prendo quell'impegno e fine, gli altri impegni che me pol capitar li rimando. Ma xè solo una mia vision :) Son solo rimasta un pò mal. Me passerà. Sia ben chiero che no stago accusando nisun de niente, xè solo un mio pensier.

Cmq..gò sentì dado...ghe andasi meio sabato, domenica gà già un impegno.

Edited by _titti_

Allura..visto che Dado domenica no pol e el se perdesi la fiera, mi e lui andemo domani pomeriggio, circa per le 14.

Dani te vien anche ti? Però el guidator xè lui, per cui no so dirte l'ora de rientro...penso che dovesimo starghe coi tempi, però no se sa mai.

Se poi altri vol andar domenica..ad es. se domani dani no vien, igor che domani no pol..e magari altri, mi podesi far pur el bis, le bancarelle le guardo sempre volentieri.