Jump to content

Trieste Tattoo Expò

Guest Andrea

Recommended Posts

Ora e luogo Inizio: venerdì 28 novembre 2008 alle ore 8.00

Fine: domenica 30 novembre 2008 alle ore 11.00

Luogo: Trieste

Indirizzo: Molo IV

Città/Paese: Trieste, Italy

BIGLIETTI:

GIORNALIERO € 12,00

TRE GIORNI (Ven-Sab-Dom) € 30,00

ORARI APERTURA:

VENERDI' 28 Nov. 14:00 - 23:00

SABATO 29 Nov. 11:00 - 24:00

DOMENICA 30 Nov. 11:00 - 24:00

Venerdì 28 Novembre :

Ore 14:00 - apertura

Dalle ore 14:00 - Dj set

Ore 18:00 - Body painting

Ore 19:30 - Live Music

Ore 21:00 - Live Music

Ore 23:00 - chiusura

Sabato 29 Novembre :

Ore 11:00 - apertura

Dalle ore 12:00 - Dj set

Ore 16:00 - Giulio Masieri visual-audio-art perfomance

Ore 17:00 - Marco Bellini Rock 'n' Roll set

Ore 18:00 -The Sick Girls - Burlesque show + WET TONES in concerto

Ore 19:00 - Dj set

Domenica 30 Novembre :

Ore 11:00 - apertura

Dalle ore 11:30 - Dj set

Ore 15:00 - Body painting

Ore 16:00 - Iscrizioni Tattoo contest

Ore 16:10 - tavola rotonda con il Dott. Viezzoli Fabrizio sulla rimozione con laser del tatuaggio

Ore 16:30 - Art Fusion

Ore 17:00 - sfilata abiti in collaborazione con Lucky 13

Ore 18:30 - esibizione “Capoeira Angola Center New York Bahia”

Ore 20:00 - Premiazione Tattoo contest

Ore 24:00 - chiusura

moooooooooooolto interessante :DDDD ...chissà poi xò se i eventuali prezzi de tatuaggi e piercing gaverà prezzi fiera o se gaverà prezzi normali.

xè gente che vien dal'america e da londra per cui poderia eser bele robe con gente brava :)

el prezzo de entrata xò no xè proprio economico :(

no xe proprio economico ???? .... ultimamente a trieste xe diventai tutti caia ? ..... ma dopo i va a scoltar coccollutto all'ausonia e i paga 40 euro ... mah ...

no rabiarte, no xè question de eser caia o meno, xè de eser obietivi...

12 euro pol eser pochi o tanti a seconda de cosa te ricevi...vero che probabilmente col prezo de entrata vien pagadi i costi del posto dove vien fato l'expo però secondo mi 12 euro no xè prezo regalado.

no so cosa costa ste robe in giro x el mondo x cui no poso far paragoni con convention.

ps: no vado veder coccoluto e 40 per entrar al'ausonia xè tropi secondo mi...ma cosa c'entra? :bye:

a mi 12 euro no me par tanti ... e confrontando el prezzo de ingresso con i altri expò (no solo tatuaggi) che xe in giro per l'italia me par un prezzo equo per una piazza come Trieste.

Prova andar a bologna o a milano o a roma a veder una roba del genere e te vedarà el salasso ....

e poi no xe una sola esposizion, xe spettacoli, concerti, e tante altre robe de veder ....

Edited by Andrea

Senza scomodar le grosse città .... a padova fiere per esempio qualsiasi manifestazion organizzada no te se la sughi con meno de quindici euro ...

a pordenon x la fiera dell'elettronica a fine mese se paga 8 euro ( e in giro te trovi el buono sconto de un'euro)

per mi a trieste se chiedi tropo economicamente parlando x ste manifestazioni...poi se te me citi bologna immagino che una fiera là sia almeno almeno el doppio de quela che vien fata quà...

mi go el ricordo dela fiera del tuning a padova, no so se go pagado sai de +...ma go girado dentro tutto el giorno senza quasi fermarme e titti e frafre pol confermartelo. (ma questo xè ot)

ben venga una manifestazion del genere,deso come deso penso sia tantini 12euro,poi dopo gaver visto valuterò meo se meritava :)

No me par che 12 euro sia tanti per una manifestazion de settor, al giorno d'oggi. Voio dir, una qualsiasi serata fora tra pizza e un per de birre svola subito 20 euro. Un appassionà de ste robe no trova ogni giorno manifestazioni del genere nella sua città, 12 euro per una passion no xe niente. Dopo se uno vol andarghe solo perchè no ga altro de far e no ghe frega de tatuarse allora xe un altro per de manighe, ma a sto punto se se lamenteria anche se costasi 1 euro :D

Edited by Stefano79

vero :D soliti discorsi tipicamente triestini:

"cio, no xe mai niente"

"ah, te ga visto che al X xe Y che sona, demo veder?"

"siiii! demo, demo!"

"sarà un 5/10 euro, ma bon"

"eeeh, però no so se me interesa sai.. prosimo giro, dei.. ciau"

quante volte..

mularia,mi son contento che sia una roba del genere, e sul sito go anche visto che i ga za meso in preventivo la manifestazion anche el prossimo anno...e andarò pure a vederla almeno una volta che no se sa mai che no ghe scampi un altro piercing o timbro...

ciò no togli che poso valutar el costo del biglieto un pel alto ma senza far polemica, solo che no se pol paragonar una roba fata in molo4 a trieste con qualcosa fato in metropoli tipo bologna o roma...anche per el numero de persone che ghe pol entrar :D

cmq,son sai curioso de veder :)

bon scoltè se volè vigni se no fe de meno ....

però no 'cori rabiarse eh? :D ognidun gà el suo punto de vista.

Mi me podesi anche interessar andar a veder, ma visto che no gò proprio sto interesse smisurato per i tatuaggi ecc.. 12 euro me xè un pò eccessivi. Per cui valuterò se andar o meno.

Tra l'altro..te dirò.. a Parigi l'entrata al louvre la gò pagada 10 euro...per cui, se proprio volemo far confronti, 12 euro per una expò del tatuaggio me par tanti sì... :D

l'altro giorno l'entrata al concerto che son nda veder costava 12,80 euro .. per cui diria che come prezzo semo là.. visto che oltre ai tatoo de veder xe anche musica (e deduco che bisogna pur pagar chi canta e sona :) ).. dipendi appunto se un ga intenzion de restar almeno metà giornata.. :)

@ titti: e chi se rabia ... semplice costatazion ... no te piasi ? no te ga bori ? biglieto tropo alto ... no sta vignir ... semplice .. senza tropi fronzoli ....

e sinceramente no capiso i commenti tipo quei de cucciolina e de giuli .... scuseme el linguaggio .. ma cosa xe la sagra della me**a che fa cussi ribrezzo ?

El tatuaggio pol piaser o no piaser (farselo) .... ma per quel che riguarda la realizzazion vera e propria mi personalmente la considero una forma de arte vera e propria

Edited by Andrea

@ titti: e chi se rabia ... semplice costatazion ... no te piasi ? no te ga bori ? biglieto tropo alto ... no sta vignir ... semplice .. senza tropi fronzoli ....

el tono del tuo post no iera proprio così calmo....

e sinceramente no capiso i commenti tipo quei de cucciolina e de giuli .... scuseme el linguaggio .. ma cosa xe la sagra della me**a che fa cussi ribrezzo ?

Podesi anche esser... gusti xè gusti...mi posso considerar una roba schifosa mentre ti bellissima..

El tatuaggio pol piaser o no piaser (farselo) .... ma per quel che riguarda la realizzazion vera e propria mi personalmente la considero una forma de arte vera e propria

Idem come sopra....gusti xè gusti..a una persona pol no piaserghe un tatuaggio neanche addosso ai altri...xè opinioni personali, ti te la consideri una forma d'arte, magari un altro no e no ghe piasi i tatuaggi in generale.

A mi per esempio me piasi solo certi tipi de tatuaggi, non troppo grandi...non me piasi le lettere, soprattutto le scritte cinesi/giapponesi...e trovo orrendo chi gà tutto el corpo ricoperto da decine de tatuaggi o i tatuaggi che te ricopri interamente la schiena ad esempio.

Il tutto quindi xè moooooooolto soggettivo.

Edited by _titti_

Me riferivo ai disegni ..... solo ed esclusivamente a quei ....

PS: se dopo te me spieghi come te fa a capir el "tono" de una scritta saria meraviglioso .....

Edited by Andrea

PS: se dopo te me spieghi come te fa a capir el "tono" de una scritta saria meraviglioso .....

dagli smile per esempio, dalla puntaggiatura...xè modo e modo de dir le robe, secondo mi el tuo post dava l'anda de esser un post da infastidido perchè non tutti xè entusiasti de sta manifestazion e xè sta criticado el prezzo...xè appunto opinioni personali.

E anche là...i disegni....sempre opinioni personali...per mi molto xè orrendi e non la considero una forma d'arte per forza di cose....tutto qua.

Edited by _titti_

MI i smile me sta sule bale .... e no li meto ... cmq chiudo qua el discorso ... la prossima volta eviterò de infastidirve con segnalazioni de sto tipo ... solo qua dentro me toca .... mah ... adios