Jump to content

Bilancio 2008 / Prospetti 2009

assist

Recommended Posts

el 2008 x mi no xe inizià granchè ben :lol: in nessun campo (meno che x el lavor!). ga avù dei miglioramenti a maggio e adesso se pol dir nel complesso che son contenta e felice...spero vadi sempre meio. :foracolcul: voio chiuder definitivamente alcuni "capitoli" dell mia vita e aprirne altri con l'anno novo :daghe: . speremo ghe sia delle piacevoli novità. :rolleyes::D:D

ma adesso che sentimo cossa che pensa assist che ga verto el topic credendo che no me 'corzevo che el ga snobbà la sua domanda.... :s'ciopado: :bacini:

ma adesso che sentimo cossa che pensa assist che ga verto el topic credendo che no me 'corzevo che el ga snobbà la sua domanda.... :s'ciopado: :bacini:

Eh nisun me domanda, go riguardo :p:bacini:

Fondamentalmente gavevo pensado el mio 2008 in tutt'altra prospettiva.....me son cavado sicuramente delle soddisfazioni personali, ma nel complesso questo lo reputo un anno de transizion che me ga portado a cozzare con situazioni totalmente impreviste e a confrontarme con mi stesso come forsi no gavevo mai fatto. Ripartimo volendo pensar che el 2009 me tornerà quel che me xe mancado sto anno :rolleyes:

Mah...a parte un breve periodo in cui son stada veramente ben, iero felice e che pensavo evolvesi in maniera totalmente diversa, sto 2008 xè sta abbastanza una :memele:, soprattutto a livel lavorativo. Quindi diria che spero che el 2009 ciapi una piega decisamente migliore...anche se in realtà xè già un per de anni che verso sto periodo digo sta roba, ma me par che la mia buona stella sia in sciopero... ma vabbè... la speranza è l'ultima a morire :lol:

Bilancio positivo.

Ho fatto gli ultimi 3 esami all'univ. Ho fatto la tesi. Mi son laureato. Ho trovato lavoro. Ho traslocato da mia nonna per controllarla e per lasciar la mia vecchia stanza alla nipotina che oramai ha 4 anni.

Se avessi pure trovato la morosa sarebbe stato un anno da jeckpot.

Edited by Ghost

El 2008 me ga portado grandi sodisfazioni..go conossù tre amici incredibili oltre che due de lori otimi musicisti (un chitarista de Bologna e un tastierista de Berghem + la compagna del chitarista) ma sopratuto senza scender nei particolari (xè una longa storia) go ritrovà dopo ben 25 anni de ricerca, una carisima amica de infanzia a cui iero molto legado e dal 1983 no gavevo più vudo de ela nissuna tracia. No solo se ricordava de mi, pena la go rintraciada (rintraciada co' un autentico colpo de cul del caso, dopo che zà nel 2003 me iero meso l'anima in pase che xè imposibile de ritrovarla) ma anca ela me gaveva zercà nel tempo. Gavemo passà una belisima giornada asieme nei nostri loghi de alora e ala fin se semo scambiadi mail e altro, cussì se tignimo de novo in contato, altrimenti se se rivedemo fra altri 25 anni podaremo far la situation comedy "i ragazzi irresistibili" in sedia a rodele!!

Per el resto ancora positivo (che cul dirè voi..ma dò anni fa passai le pene del'inferno per varie robe, anca de salude..quindi un po' de cul me lo son guadagnà)..go conossù la Molly, sto quasi finendo el mio primo cd (sperando no sia l'ultimo) e infine no go vudo tanti rafredori de inverno (che xè el masimo)..quindi sperando che il 2009 me aiuti a realizar un grande progeto su cui ghe lavoro de qualche anno, auguro a tuti un 2009 pien de sodisfazioni vere de cuor!!!!

Un caro saludo

P.s.: Un altro importante obietivo per el 2009? Conosser la Queen del forum..sarà posibile? Sarà realizabile? Sarah Ferguson? Ai poster's l'ardua sentenza!!!!

P.p.s.: Anca se no ghe entra un clinz de Lienz col topic...ciauuuuuuuuuuuuuuuuuuu Mooooooooooooooooooooooollyyyyyyyy!!!!!!!!!!!

Renè Pepè

Edited by Renè