Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dopo le due sparatorie nel giro di pochi giorni qualchedun ga proposto de armar i Vigili Urbani disendo: "In molte altre città esistono gli ausiliari che si occupano di dirigere il traffico e delle contravvenzioni, mentre il corpo della polizia locale svolge altre funzioni mirate alla sicurezza nella città".

• Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Dalla brutta piega che sta ciapando la nostra amata città, sarìa ora che i cominciasi a impiegar i vigili per garantir la sicurezza nelle strade inveze de utilizzarli solo per farghe imboscate col laser a chi va a 55 inveze che a 50.

De conseguenza son favorevolissimo ad armarli, ovviamente dopo averli opportunamente addestradi al maneggio delle armi. In fin dei conti se te ga a che far con un malvivente armado de cortel no xè che te se pol improvvisar Steven Seagull e impufettarli tutti a mani nude... :viemecheteremeno:

Le forze dell'ordine devi esser in vantaggio rispetto ai criminali!

Posted

mi son contrario xche i vigili urbani non dovesi nianche pensar a far ste robe ma semplicemente a ciamar rinforzi in caso de problemi. E po vista l'arroganza e senso de superiorita' verso tuto tuti che spesso i ga no oso pensar darghe un pseudo arma cosa volesi dir ... e po me sembra che sia anche qualche problema xche teoricamente (se non sbajo) un che ga fato l'obietor pol far el vigile urban quindi nel caso che el gavesi un arma a sto punto lo rimandasi a far el militar ancheh se el ga 50 ani ..

i vigili devi far i vigili, controlar el trafico, controlar la pulizia dele strade, le licenze dei negozi, i rumori, i lavori che xe in giro... e per questo no credo che ghe servi niente de speciale... i fa za bastanza danni solo col fiscieto in man...

:D

Posted
Dalla brutta piega che sta ciapando la nostra amata città, sarìa ora che i cominciasi a impiegar i vigili per garantir la sicurezza nelle strade inveze de utilizzarli solo per farghe imboscate col laser a chi va a 55 inveze che a 50.

De conseguenza son favorevolissimo ad armarli, ovviamente dopo averli opportunamente addestradi al maneggio delle armi. In fin dei conti se te ga a che far con un malvivente armado de cortel no xè che te se pol improvvisar Steven Seagull e impufettarli tutti a mani nude... :viemecheteremeno:

Le forze dell'ordine devi esser in vantaggio rispetto ai criminali!

mi son daccordo con stefano :ok:

Posted
e po me sembra che sia anche qualche problema xche teoricamente (se non sbajo) un che ga fato l'obietor pol far el vigile urban quindi nel caso che el gavesi un arma a sto punto lo rimandasi a far el militar ancheh se el ga 50 ani ..

A questo no gavevo pensà...In effetti secondo la legge chi che ga fatto l'obiettor no pol posseder armi da fuoco.....

Posted

Mi go messo la terza.. son pienamente d'accordo con Av.. e aggiungo anche che visto che xè za una bona percentuale de componenti delle forze dell'ordine che non xè in grado de amministrar un'arma, aggiungerghene dei alti no xè el massimo..

:bye:

Posted

Mi go messo NI, ma credo che i gabbi un poco tutti ragion, se dovessi succeder, dei corsi de autodifesa e de uso de armi...ma come ga ditto tuxav, no spetta a lori sto compito e no i xe in grado...quindi, me par un poco eccessivo, i diventeria forze armade anca lori, e no xe cussi...quidni disemo che il mio ni xe piuttosto mirado a aumentar i poliziotti de quartier...magari i travasa un pochi de qua a la ( meno vigili, più polizia)

Posted

come AV

assolutissimamente contrario

no xe quei i compiti dei vigili urbani

gavemo abbastanza forze de polizia e carabinieri in Italia per far quel che i devi (come che i xe gestidi o cossa efettivamente i fa xe un altro per de manighe - semo uno dei paesi in cui el rapporto numero-agenti/numero-abitanti xe più alto)

se i ghe vol dar un manganel per difesa personale per mi se pol anche

ma armi da fuoco no

Posted

Mi go votado la seconda perchè:

1 No credo che sia tra i compiti dei Vigili quel de Polizia urbana

2 Più pistole gira e più possibilità xe che qualchedun se fazi mal

3 Non credo che i sia preparadi per gestir situazioni difficili dove xe necessario l'uso delle armi

4 No credo che la situazion sia tanto grave da richieder queste misure

Purtroppo lavorando in strada i se pol vignir a trovar, loro malgrado, in situazioni difficili. Podessi esser oportuno meterli in grado de difenderse, quindi OK per il manganel e per farghe far corsi de autodifesa personale.

Posted
come AV

assolutissimamente contrario

no xe quei i compiti dei vigili urbani

gavemo abbastanza forze de polizia e carabinieri in Italia per far quel che i devi (come che i xe gestidi o cossa efettivamente i fa xe un altro per de manighe - semo uno dei paesi in cui el rapporto numero-agenti/numero-abitanti xe più alto)

se i ghe vol dar un manganel per difesa personale per mi se pol anche

ma armi da fuoco no

xe vero, però xe de calcolar che circa il 35% del personale vien impiegado in compiti de ufficio ecc...quindi in strada el numero cala drasticamente. per i vigili non saveria, de sicuro li doteria del sfollagente che mal no fa e xe comunque un deterrente, stile inghilterra. mi me preoccupassi più de divider per ben i compiti, vigili urbani e polizia municipale ga compiti diversi e gli ultimi i doveria, nel caso, esser dotai de un'arma, no i primi.

xe de tenir conto anche de un'altra roba,se oggi un rapinator usa el coltel perchè sa che fora i xe disarmadi, se armemo i vigili aumenterà el numero de armi da fogo nelle rapine per equilibrar la situazion.

Posted
xe vero, però xe de calcolar che circa il 35% del personale vien impiegado in compiti de ufficio ecc...quindi in strada el numero cala drasticamente.

apunto, ma xe un problema de organizazion dele forze del'ordine

savemo come che funziona le robe in Italia nei ufici...

el problema non se risolvi dandoghe nove responsabilità ai vigili

portar un'arma xe una grossa responsabilità

che esula dai compiti de regolazion de traffico, vigilanza del commercio e dar multe

che ga i vigili, che za no i fa o no i riva far ste robe.. che senso ga darghe armi e farghe far anche pubblica sicurezza?!?!?!?!

Posted

Xe diverse filosofie de pensiero a riguardo: mi credo personalmente che saria più logico intensificar el lavoro delle forze dell'ordine (esempio, aumentar el numero dei poliziotti o dei carabinieri de quartier) piuttosto che armar anche i municipali. Se andemo vanti cussì, a breve armeremo anche i scovazini :D

Posted
vigili urbani e polizia municipale ga compiti diversi e gli ultimi i doveria, nel caso, esser dotai de un'arma, no i primi.

xe de tenir conto anche de un'altra roba,se oggi un rapinator usa el coltel perchè sa che fora i xe disarmadi, se armemo i vigili aumenterà el numero de armi da fogo nelle rapine per equilibrar la situazion.

Scusa, ma quala sarìa la differenza tra vigili urbani e polizia municipale? Co te vedi passar i tubi che ghe fa le multe alla gente, dopo te li vedi andar via sui auti con la scritta "polizia municipale"..... O|

Per quanto riguarda el discorso che armando i vigili dopo se armasi anche i delinquenti....boh, me lassa un po' perplesso....comunque in caso de rapina non intervien de certo el vigile ma un poliziotto o un carabinier. L'arma ai vigili vien intesa comunque come uno strumento de difesa personale come xè za in altre città italiane.....

Posted

per toglier ogni dubio mi son contrario anche a darghe manganei/sfolagente o qualsiasi roba diversa da un fiscieto un blocco multe e relativa penna.

altro no ghe devi servir.

Posted
per toglier ogni dubio mi son contrario anche a darghe manganei/sfolagente o qualsiasi roba diversa da un fiscieto un blocco multe e relativa penna.

altro no ghe devi servir.

Ahah, me par de capir che no i te xè sai simpatici, ah Tuxav? :D

Sì, neanche mi no li amo molto per come che i se accanisi quasi con gusto a multar la gente anche per monade.....

Però qua se parla de difender la propria vita, soprattutto da quelle persone che odia a morte qualsiasi divisa e che beata l'ora de veder un vigile per rochetarlo o anche pezo, come xè successo de recente. L'arma servi più che altro da deterrente, anche senza sfiorarla.

Bon, la chiudo qua :D

Posted

Go votado no, perché me dà za abbastanza fastidio i puliotti che me domanda el libretto della macchina con el mitra in man, e se se armassi anche i tubi credo che sclereria del tutto :testadamuro: . Credo che ognidun devi star nel suo, se a un ghe gavessi piasso tanto corerghe drio ai malviventi gavessi fatto el caramba :gun:, e non el vigile.

Per cui che i vigili pituri e basta! (ma no la machina mia) :linguaccia:

Posted

io ho votato ni...han ragione molti qui, nel senso che il vigile non è l'eroe che si mette a correr dietro al ladro armato, o che se le cerca, ma è quello che vede la situazione e in questi casi chiama rinforzi...vero è però che nel frattempo non saria nemmeno bel vedere un vigile che sacmpa inseguido da un mato armado, quindi diria che x difesa e delle basi di autodifesa..resto però dell'idea di tuxav che il loro compito principale è quello di far multe, controllare negozi e simile, senza sforare nell'ordine pubblico che certo non è il loro compito [ordine pubblico inteso come a arrestare gente o sedare risse o simili] i dovessi limitarse a chiamare polizia o carabinieri... Quindi si a manganelli x autodifesa, no a armi [immaginemose se pure i urbi avessero la pistola, già vedo i titoli sul Piccolo: AUTISTA MULTATO CONTESTA LA MULTA E SI PRENDE UNA PISTOLETTATA]

Posted
podemo dir che anche tra i stessi vigili urbani

xe certi che no xe ssai contenti che i ghe dia le pistole,

qualchedun nianche i manganei

Beh, allora el discorso cambia...se uno no se la senti no te pol costringerlo a tenir un'arma. Mi pensavo che fossi stadi anche lori stessi a sollecitar per averle.

Posted

go votado no...meno gente armada gira mejo xe.

fossi per mi le elimineria totalmente...

so ke lori le dopreria per difenderse...ma tante volte xe suceso ke ghe xe andada de mezo gente ke nn centrava...

Posted
me dà za abbastanza fastidio i puliotti che me domanda el libretto della macchina con el mitra in man

te ga ragion nn me piasi gnanca a mi...ma xkè i lo fa? capisso per le makine sospete ma per controli normali proprio 'cori? se mi son un malvivente ghe sparo pena ke se avicina, nn ga el tempo de reagir (o go vardado tropi film?).

Posted

beh verto, se nemmeno loro li vogliono allora il discorso ovvio che cambia... se uno non vuole il manganello ovvio che non lip osso obbligare, o meglio glielo possono dare e poi non lo usa...x il mitra credo che serva piuttosto a dissuadere chi fermano...ovvio che se uno arriva in piena e gli spara è difficile che reagfisca così in fretta...

Posted

Sì, disemo che lori se apposta col mitra in man appunto per dissuader un possibile malvivente a sparar. Nianche mi no me piasi esser fermado da un che me punta el mitra, ma mettendome nei loro panni xè de capir che per lori anche la faccia più innocua pol rappresentar una minaccia...

Posted

Non go vota perche non stago a Ts e robe del genere dovessi esser decise dai abitanti locali. Voio solo far un osservazion. Qua in Australia xe 3 tipi de gente che va in giro col tiro. La polizia (che i va adiritua a ciorse el cafe o el spunti armadi), le guardie de sicurezza e quei che porta i soldi in giro col furgon (anche un tipo de guardia de sicurezza). Devo dir che xe sai, ma sai incidenti dove che la gente de lasa le pene e, che mi so, non xe sta mai innocenti involti.

Credo che se tratta sopratutto de training :viemecheteremeno:

ciao

Dave