Vai al contenuto

Cempions e campionato de A: come finirà?


Messaggi raccomandati

  • Risposte 256
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Hahaha idoli, xe una super sgaiada, anche se antisportiva complimenti xD

Ma che tristezza! Come se no i fossi abbastanza forti e i ga bisogno de ste monade per vinzer :D

Ma sta gente no ga altro de far nella vita che andar de notte con pignate e coverci sotto l'albergo della squadra avversaria?

Provo in sto momento un misto de divertimento e de tristezza e no rivo a deciderme :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Te dimostra che i temi l'Inter moltissimo, questo non pol che farne piazer, xe tanta tension anche da parte loro, e te sa che la mamma degli imbecilli xe sempre incinta, comunque brava la polizia catalana, e el fatto de carigar la gente fa parte del giogo, credo che a parti invertide lo gavessimo fatto anche noi, comunque Mou xe un grande, personalmente el me xe anche simpaticissimo. Te dirò che xe più avvilente saver che in Italia xe tatissime persone, oseria dir la gran parte delle tifoserie juventine e milaniste, che sta gufando contro, sinceramente questo xe più criticabile de sti muleti, xe sempre una squadra, ancorchè costruida con tutti giogadori stranieri (anche mi questo me dispiasi, ma non semo i soli, i soldi comunque li metti un italiano doc, e i gioga nell'italinissima Milano) che sulla maia ga impresso uno scudetto con el tricolore, se giogasi el Milan lo tiferia in campo internazionale, come che go sempre fatto per tutte le squadre italiane.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi credo che ognidun gabi el diritto de tifar o gufar chi che vol però SEMPRE nel rispetto degli altri e dello sport :)

Alcuni catalani par che no sapi cosa sia e questo me dispiasi. Poi, boh, l'interista xe abituado ad esser solo e ad esser ciolto in giro per anni e anni de delusioni quindi a mi, onestamente, no me fa nè caldo nè freddo che i continui a farlo :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Hahaha idoli, xe una super sgaiada, anche se antisportiva complimenti xD

appunto, visto??????? :down:

visto cosa?? -.-'

Semplicemente me fa sorrider che sti qua de notte i vadi a far casin sotto l'albergo dei giogadori dell'Inter, se poi in ogni parola un interista vedi gufate e robe varie non xe un problema mio... Me par solo una scenetta simpatica e divertente, che condanno perchè antisportiva ma per la quale rido e riderò sempre se verrà riproposta.

Spero che el "visto" sia perchè te pensavi sia una gufata e non per la storia della mamma degli imbecilli :)

Link al commento
Condividi su altri siti

bon, go perso dieci anni de vita, ma son davvero orgoglioso de questa squadra che quanto ad attributi non temi rivali.. e andando verso madrid un per de pensierini sparsi a caldo:

el primo va a quella merdina de busquets: la coppa no la alzerà, ma magari l'oscar per la miglior interpretazion..

el secondo a quel deficiente de Ibra, andado via per vinzer in Europa... ahahah ciapa qua e porta a casa, monon de grotta!

el terzo al popolo de gufi, una sodisfazion in più veder doman le faccie rabbiose dei soliti noti

el quarto al torneo: l'inter ga eliminado dalla coppa la capolista inglese e quella spagnola non male per el nostro povero calcio,no?

el quinto a Mou. Grazie. Speciale sul serio.

el sesto, e ultimo, alla finale de Madrid. Me ricordo mi stesso attonito davanti alla tv, con quella scritta ajax amsterdam 2 inter milano 0 con sotto le immagini in bianco e nero dei lancieri che festeggiava.

Xe 38 anni che speto la rivincita.

Link al commento
Condividi su altri siti

Premetto che me sta ridendo anche el cul :foracolcul:

Son tornà a casa dalla piscina, go scaraventà la borsa per terra e me son fiondà sul televisor, iera l'85° minuto. Mio papà me ga dito che gavemo pena ciapà un balin. Bon, me son messo a guardar e devo dir che no go mai visto un catenaccio del genere :D

Inoltre confesso che devo darme una ripassada al regolamento, perchè iero convinto che con 1-0 se andassi ai supplementari per via del loro goal a Milano che doveva valer doppio. Inveze no. Bon, meio cusì :D Deso zerco in rete sto regolamento :p

Link al commento
Condividi su altri siti

I gol in trasferta val doppio solo in caso de parità nella somma dei punteggi :)

Cmq mi tifavo Barca non per gufar l'Inter ma perchè go sempre simpatizzado pel Barcellona.... Devo dir intanto che bon se quel gol regolare al 90esimo veniva convalidado adesso commentavimo magari la disfatta dell'Inter...

Podesi commentar anche i errori dell'andata a favor dell'Inter..

Ma qua xe una roba molto più grande. Tantissimi errori in partide decisive ga fatto passar determinate squadre.. Che guarda un po' le xe in finale...

Nonostante xe de farghe i complimenti all'Inter per la muraglia che ga tirado su che ga retto 85 minuti, la roba me par piuttosto preoccupante..

Errori CLAMOROSI in partide del genere xe incredibili... Rovina de colpo una stagion... Vedi Fiorentina, da quel momento la dell'eliminazion in Champions xe sparida, no ga riva combinar più niente, e non xe tanto assurdo imputar questo crollo alla botta psicologica...

Mi no rivo capir come se pol dar certe partide in man a sta gente... Rovina el calcio. La serie A xe za a puttane da anni ormai, ma se i me rovina anche la champions allora me dago al curling..

Link al commento
Condividi su altri siti

Rivar a lamentarse dell' arbitro per la partida de ieri xè oltre el limite della dignità. (Bostik dixit :D ) E infatti non lo fa neanche la stampa spagnola, ma solo qualche reduce dei trionfi de Moggi, qualche iuventin inacidido (e un parmense pajazeto) cui consiglio qualche pasiglietta de maalox, che per l'acidità fa miracoli.

El secondo gol semplicemente no esisti con difensor e julio cesar già fermi per el fiscio de l'arbitro. Arbitro che ga deciso per el mani anche perchè non vincolado dalle regole de collina che in uefa no val. Lo stesso arbitro che non ga ammonì Messi (e andava fatto) e ga espulso Motta, cambiando la partida, nello stesso assurdo modo in cui gaveva espulso Materazzi col Liverpool.

El Barca ga fatto un tiro pericoloso con Messi e un bel gol. Praticamente niente altro se non uno sterile possesso. A Milano el ga subido sessanta settanta minuti de chiara supremazia interista e ora xe uscido giustamente dal torneo. Grandissima inter, che sta fazendo una cempion straordinaria mazziando le favorite, e piccolissimi i gufetti sparsi che assai ghe brusa che dopo quattro scudetti de fila sta sfumando anche l'ultimo baluardo del tifo avverso: " in europa no vinzè mai".

Link al commento
Condividi su altri siti

El secondo gol semplicemente no esisti con difensor e julio cesar già fermi per el fiscio de l'arbitro. Arbitro che ga deciso per el mani anche perchè non vincolado dalle regole de collina che in uefa no val. Lo stesso arbitro che non ga ammonì Messi (e andava fatto) e ga espulso Motta, cambiando la partida, nello stesso assurdo modo in cui gaveva espulso Materazzi col Liverpool.

Go sempre pensado che le persone leggi quel che VOL legger, vedi ciò che VOL veder e senti ciò che VOL sentir, credo che sia normale e penso vegni fatto assolutamente in buona fede. Nella partida de ieri gli errori arbitrali xe stadi da entrambe le parti, in egual misura (ammonizioni non dade, espulsioni dade a caso, calci d'angolo e rimesse a random, ecc).

Ciò che me sento de dir xe che l'Inter ga costruido la sua impresa in casa e ieri xe stada solamente una sofferenza. No podevo più! :D A livello offensivo semo stadi ZERO, no rivavimo a far un passaggio decente che sia UNO, gavemo subido la loro pression e nonostante tutto ciò gavemo retto ben in difesa. Gavemo fatto una partida ordinata e attenta che ga spalancado la porta per Madrid.

Complimenti a tutta la squadra, allo staff tecnico, ai tifosi e al presidente Moratti: me gavè reso super felice! :ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

90 minuti de catenaccio....ecco la sintesi della partita de ieri.Anche Nereo Rocco da lassù gaverà applaudi :D Go sperà fin all'ultimo che l'Inter passassi per ovvi motivi de classificha uefa e perchè xe l'unica squadra italiana in europa...Comunque no podemo degradar una squadra come el Barcellona che ga sbaia solo una partita in sta champions...mentre l'Inter ga seriamente rischià de andar fora già ai gironi.

Comunque mi son sempre più convinto che la moviola in campo sia ormai necessaria....gira troppi soldi drio la champions per falsar partide con prestazioni disdicevoli dei arbitri.

E come diseva Rocco: "Che vinca il migliore! - ...Speremo de no..." :rolleyes::D

Link al commento
Condividi su altri siti

Hahaha idoli, xe una super sgaiada, anche se antisportiva complimenti xD

appunto, visto??????? :down:

visto cosa?? -.-'

Semplicemente me fa sorrider che sti qua de notte i vadi a far casin sotto l'albergo dei giogadori dell'Inter, se poi in ogni parola un interista vedi gufate e robe varie non xe un problema mio... Me par solo una scenetta simpatica e divertente, che condanno perchè antisportiva ma per la quale rido e riderò sempre se verrà riproposta.

Spero che el "visto" sia perchè te pensavi sia una gufata e non per la storia della mamma degli imbecilli :)

certo che iera per la gufada :angry: che altro!

Tifa, tifa Barcellona ne sta ben, tutti sti gufi ne ga portado fortuna, spero che tifè anche per el Bayern :D .

Sa ladrar su, ladrar zo................l'Inter xe a Madrid, del resto i juventini ga fatto scuola in questo senso! :rolleyes::D

Link al commento
Condividi su altri siti

90 minuti de catenaccio....ecco la sintesi della partita de ieri.Anche Nereo Rocco da lassù gaverà applaudi :D Go sperà fin all'ultimo che l'Inter passassi per ovvi motivi de classificha uefa e perchè xe l'unica squadra italiana in europa...Comunque no podemo degradar una squadra come el Barcellona che ga sbaia solo una partita in sta champions...mentre l'Inter ga seriamente rischià de andar fora già ai gironi.

Comunque mi son sempre più convinto che la moviola in campo sia ormai necessaria....gira troppi soldi drio la champions per falsar partide con prestazioni disdicevoli dei arbitri.

E come diseva Rocco: "Che vinca il migliore! - ...Speremo de no..." :rolleyes::D

e dove xe el problema? Ga vinto el miglior! Del resto la vittoria non nasi dalla difesa ( Triestina docet :angry: )? E chi pol vantar la difesa più forte del mondo?.........l'INTER!

Link al commento
Condividi su altri siti

Dell'Inter odio la sbruffonaggine dei tifosi :D

Xe talmente tanto convinti che tutti la ga con lori perchè xe i più forti che qualsiasi osservazion va sempre interpretada mal.. :( E questo ovviamente li rendi ancora più antipatici..

Li giustifico sempre perchè bon non ga vinto niente per 20 anni e adesso xe normale che i se sfoghi un poco, anche perchè sto anno xe de ammetterlo la loro squadra sta fasendo davvero faville anche se con un calcio concreto e non bel. Ieri sera xe l'esempio più grande, Mourinho sa della potenza difensiva dell'Inter e se la ga giogada ben anche se ga rischiado molto con quel gol annullado.

Certo xe che alla fine come l'Inter meritava de andar fora ai gironi ora avendo passado quei la finale se la merita tutta, me ga deluso el Barcellona (che mi tifavo più per la mia simpatia verso de lori e che per gufar Inter) e forse più per demeriti del Barca ma cmq ga giogado meio e se merita la finale.

Una volta gufavo Inter perchè gaveva l'incredibile capacità de farne far figure schifose in europa (vedi fase a gironi de quest'anno, vedi derby in semifinale col lancio de qualsiasi roba..) ma sto anno almeno i se ga limitado quindi gufo molto de meno xD

E alla finale vincano i migliori :)

Link al commento
Condividi su altri siti

ahahahahahaha Cazzaballe te xe grande! :D . Pensa che son una Juventina pentida, el mio cuor non ga retto dopo che al Rocco i ne ga (per la millesima volta nella loro carriera) rubado la partida, e dopo che xe morto l'avvocato, con l'avvento de quella marmaglia ingiustificabile dei ultimi anni. Son diventada Interista per amor, in un certo senso, e per tenerezza, e xe vero che el povero Moratti ga sudado le proverbiali 10 camise, e speso.....non rivo nianche pensar quanto! :wacko: , ma sta squadra me piasi davvero, e sinceramente penso che la gioga anche molto ben, la migliore in Italia, e adesso anche all'estero. (In Italia però me piasi anche el giogo della Roma, e della Fiorentina pur con tutte le loro disgrazie ultime), guardo la serie A con un certo distacco perchè non me coinvolgi completamente e non soffro come che soffro per la Triestina, e me piasi tutte ste schermaglie fra tifosi de opposte fazioni, se pol rider in compagnia senza sbranarse perchè auspico, almeno su sto forum, che stemo tutti da una stessa parte a prescinder.

Cmq Cazzaballe consentimelo...........FORZA INTER!!!!!!! :D:D:D e da ex Juventina te dirò che in tema de sbruffonaggine xe una bella lotta! :rolleyes::lol:

Modificato da tifosa
Link al commento
Condividi su altri siti

Aggiungemo pur, visto che xe su internet tutti i fermi immagine de poder valutar con calma, che el gol del barca iera da annular per fuorigioco, piquet xe avanti almeno col corpo, ma anche de qualche cm coi piedi, a Zanetti, ultimo nerazzurro. Cusì, tanto per smerdacchiar ulteriormente quei che vanamente sta cercando de smnuir la portata dell'impresa dell'inter, che, me ripeto, ga fatto fora le più accreditate favorite alla vittoria finale.

Link al commento
Condividi su altri siti

Li giustifico sempre perchè bon non ga vinto niente per 20 anni .

Mi permetto di correggere la tua inesattezza , probabilmente figlia del rosicamento infinito che ormai dura da un lustro : il lasso di tempo maggiore di NON vittorie dell inter e' esattamente di 9 anni tra lo scudetto 88/89 e la coppa uefa del 1998 poi di nuovo 7 anni per una coppa italia.

Link al commento
Condividi su altri siti

Aggiungemo pur, visto che xe su internet tutti i fermi immagine de poder valutar con calma, che el gol del barca iera da annular per fuorigioco, piquet xe avanti almeno col corpo, ma anche de qualche cm coi piedi, a Zanetti, ultimo nerazzurro. Cusì, tanto per smerdacchiar ulteriormente quei che vanamente sta cercando de smnuir la portata dell'impresa dell'inter, che, me ripeto, ga fatto fora le più accreditate favorite alla vittoria finale.

Muntari ga un pie molto più indrio de Zanetti e tien in giogo Piquet (Ma no coreva in formula 1?? xD xD xD)

Cmq non sminuiso affatto l'impresa dell'Inter anche se a dirla tutta i episodi arbitrali se non capitava podeva far passar tranquillamente el Barcellona =) Cmq el merito dell'Inter xe sta cambiar completamente in Europa in pochi mesi, in questo penso che resterà sempre impareggiabili. Dalla fase a gironi fin adesso xe cambiada la squadra!

Li giustifico sempre perchè bon non ga vinto niente per 20 anni .

Mi permetto di correggere la tua inesattezza , probabilmente figlia del rosicamento infinito che ormai dura da un lustro : il lasso di tempo maggiore di NON vittorie dell inter e' esattamente di 9 anni tra lo scudetto 88/89 e la coppa uefa del 1998 poi di nuovo 7 anni per una coppa italia.

Un palmares da grande squadra xD

Xe talmente tanto convinti che tutti la ga con lori perchè xe i più forti che qualsiasi osservazion va sempre interpretada mal..

Me autoquoto su quel che go scritto sora, che un interista pensa mal su quel che disi i altri a prescinder xD Giuli non volermene a mal ma te ga appena da una prova :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Li giustifico sempre perchè bon non ga vinto niente per 20 anni .

Mi permetto di correggere la tua inesattezza , probabilmente figlia del rosicamento infinito che ormai dura da un lustro ]/b]:

Te ga pensado mal si :p

Cmq cosa go pena visto... I ghe ga taca gli idranti all'Inter per evitar che i festeggi.... W la sportività -.-' -.-' -.-' Come i fioi de do anni!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×