Vai al contenuto

forum di canale 5


666

Messaggi raccomandati

"Terremoto, ricostruzione perfetta"

finta aquilana in tv, bufera su Forum

Figurante reclutata per raccontare il miracolo del governo. Subito smascherata in rete. "Pagata trecento euro per leggere un copione". Protesta il Comune

Mio Link

Modificato da 666
Link al commento
Condividi su altri siti

Qualchedun diseva che i media no ga la capacità de farghe el lavaggio del zervel all'elettorato. Che i me spieghi el perchè della farsa della finta aquilana in un programma seguido da molta gente.Questa xe l'italia che l'imperator adora. :vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

Qualchedun diseva che i media no ga la capacità de farghe el lavaggio del zervel all'elettorato. Che i me spieghi el perchè della farsa della finta aquilana in un programma seguido da molta gente.Questa xe l'italia che l'imperator adora. :vino::vino:

i media ga la capacità de far el lavaggio del cervel alle persone anziane... no credo che esisti tanti anziani appassionadi de computer, che gabbi hobby diversi dal guardar television e magari far a maia (guardando la television)... ovviamente non voio generalizzar, ma la maggior parte (purtroppo) xè cussì... e, come savemo, l'Italia xè un paese fondamentalmente de persone anziane... non a caso xè sta scelto Forum che xè un programma non proprio seguido da giovanissimi...

Modificato da Ikeya
Link al commento
Condividi su altri siti

Sinceramente go semprè savudo che se te presenti a Forum, o te ga una storia che pol sembrar vera, oppur i te da lori un copion.

Infatti un mio amico, parecchi anni fa, se gaveva presentà e i ghe gaveva da un copion (che gavevo visto in tv) dove lui vendeva computer e una cliente iera rabiada con lui, storia assolutamente falsa perchè lui de lavor fa tutto altro ...

Tanto che mia nona, appassionada della trasmission, co ghe gavevo contà la se gaveva quasi messo a pianzer !!!

Per cui no me contè niente de novo ...

Link al commento
Condividi su altri siti

X Ikeya, grazie per el vecio insempià :D:D :cincin: Te son proprio convinto che sia in maggioranza i veci quei che vien manipoladi dai media? El target portado avanti dal Berlusca me par gabi fatto migliaia de "vittime " fra i giovani. O Sbaglio?:vino::vino:

Link al commento
Condividi su altri siti

Sinceramente go semprè savudo che se te presenti a Forum, o te ga una storia che pol sembrar vera, oppur i te da lori un copion.

Infatti un mio amico, parecchi anni fa, se gaveva presentà e i ghe gaveva da un copion (che gavevo visto in tv) dove lui vendeva computer e una cliente iera rabiada con lui, storia assolutamente falsa perchè lui de lavor fa tutto altro ...

Tanto che mia nona, appassionada della trasmission, co ghe gavevo contà la se gaveva quasi messo a pianzer !!!

Per cui no me contè niente de novo ...

Si xe vero,ma lo scandaloso no xe che la tipa iera un attrice ma che secondo mi i ghe ga fatto dir delle belle lodi sull'operato del governo :noghesemo:

Link al commento
Condividi su altri siti

... e, come savemo, l'Italia xè un paese fondamentalmente de persone anziane... non a caso xè sta scelto Forum che xè un programma non proprio seguido da giovanissimi...

Mi conosso tanti giovani e giovanissimi che pena che i pol i guarda forum e i credi tuto vero, al contrario de mi che no lo guardo e no son non più giovane, anzi!

Modificato da Nona Picia
Link al commento
Condividi su altri siti

Bon ma se sa da sempre che xe una valanga de cagade in sti programmi... Non solo forum. Tutto ga un copion, Forum, Grande Fratello, Pomeriggio 5, o tutto quel che xe per tv o quasi... Almeno sulle reti principali...

In ogni caso da una parte fa rider perchè i xe proprio ridicoli.. Dall'altro fa pianzer perchè te vedi quanti modi ga de insempiar la gente.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi conosso tanti giovani e giovanissimi che pena che i pol i guarda forum e i credi tuto vero, al contrario de mi che no lo guardo e no son non più giovane, anzi!

penso che esisti giovani che guarda anche Beautiful e simili... ma Forum per el format che el ga e per l'orario in cui el va in onda non xè sicuramente pensado per un pubblico de lavoratori o de muleti...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×