Vai al contenuto

Giro 2015: Contador te gusta la camiseta rosa?


Messaggi raccomandati

Non so ma la vedo dura per Aru. Spero de sbaiarme ma domani el ciapa 2 minuti e passa da Contador e el finissi drio in generale anche a Uran. Vedemo Cataldo, riscia anche lui de finirghe davanti se i lo lasa far la sua corsa. Landa no so come se comporta in ste prove.

Sarà scaramanzia? :)

Quel che xe certo xe che domani sarà de divertirse anche se per mi i la podeva far più curta!

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 98
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Ne vedremo delle belle.Gente di poca fede. Meditate....meditate :merodolodalrider::vabenon::s'ciopado::s'ciopado:

Son de un ottimismo sfrenado!!!!!Anche un bic insempia. :s'ciopado::s'ciopado:

Ne son convinto..ma non credo che el primo posto sia in discussion.a meno che Contador, che ghe piasi sai ingigantir le sue magagne, non stia veramente mal.

El madrileno ga troppa classe ed esperienza per fallir contro questi avversari.

Aru xe forte. ma xe troppo giovane,non savemo come el sta e forsi, in piu' come ga fatto notar qualchedun, el ga speso un fiatin troppo.

Porte non ga mai tenudo le tre settimane ed in piu' grazie a sfighe varie, el xe lontan in classifica.

Uran forsi, se trova una condizion accettabile, podessi dir la sua..per el podio

ecco per el podio podessi aprirse le porte a tanti anche quei che adesso xe, per dire 15 mi o giu' di li'

Solo l'Astana podessi scombinar i piani de Contador..ma come el suo capitan, go paura che el meglio lo gabbi za dado..

felice de sbaiarme..

Link al commento
Condividi su altri siti

Secondo me si becca due minuti e mezzo e ciao ciao giro, con attacchi a vuoto nell'ultima settimana e contador che rispondera tranquillo per guadagnare ancora qualcosa nei finali. Ma sognare non è ancora a pagamento nè vietato..

Ecco, no ghe voleva un esperto super, bastava un mona come el sottoscritto per immaginar come finiva oggi..

Link al commento
Condividi su altri siti

Riodario, te par possibile che un come Contador possi aver un cedimento? Tutto xe possibile, ma la vedo come un'eventualita' lontana..

Oggi secondo mi Aru se spettava qualcosa de meglio. Alla vuelta 2014 da Contador perdeva 2,3 secondi a km..qua ghe ne ga persi 2,8..va ben che iera una crono diversa,piu' corta e con un gp importante, almeno me par..ma i progressi contro el tempo xe lungi dall'esser raggiunti,secondo mi.

Per el proseguio del Giro, el podio xe per due terzi da far.

Vedemo doman dove me aspetto crolli anche insospettabili..tranne da un corridor...fa rima anche..

Link al commento
Condividi su altri siti

Riodario, te par possibile che un come Contador possi aver un cedimento? Tutto xe possibile, ma la vedo come un'eventualita' lontana..

Assolutamente no anzi sono quasi convinto che andrà ad incrementare il vantaggio. Un giorno di crisi può capitare a tutti, ma ahimè non basterebbe nemmeno quello.

Io mi riferivo agli imprevisti in un giro così tirato e nervoso come quello di quest'anno ne abbiamo già viste di tutti i colori. Mi auguro, per lo spettacolo, che dopo questa dimostrazione di forza, ma soprattutto di carattere, gli avversari non ripongano le armi e finisca a tarallucci e vino...

Link al commento
Condividi su altri siti

Con ieri Contador ha dimostrato perche' e' il piu' grande nelle corse a tappe..

Non era chiaramente il piu' forte, si e' trovato in inferiorita' numerica ed ha gestito la situazione con intelligenza e con una consapevolezza dei rapporti dei valori in campo semplicemente straordinaria.

Giu' il cappello di fronte a questo campione.

Link al commento
Condividi su altri siti

Chapeau.Me inchino alla classe e al carattere de Contador. Grandissima dimostrazione de classe e de capacità de gestirse.Un grazie anche ad Aru, che nonostante la giornada poco favorevole ga dimostrado de no molar mai. E vista la sua giovane età gavemo la certezza de poder contar su un grande corridor de gare a tappe. Impressionante la facilità de Contador de recuperar secondi su secondi sul Mortirolo. Pareva che i altri fossi fermi.Mi che lo go visto dal vivo ve assicuro che el xe micidiale.Speremo de riviver ancora giornade de grande ciclismo come oggi. :s'ciopado: :s'ciopado:

Link al commento
Condividi su altri siti

Quoto in tutto e per tutto Diego, aggiungendo che oggi se ga scoperto quanto mal ga corso l'Astana fin sul Mortirolo... No rivar a pesar i propri atleti e incaponirse su Aru xe una roba grave che ghe xe costada quella piccola possibilità de far saltar el banco.

I ga sbaia solo de una settimana per cambiar gerarchie...

Link al commento
Condividi su altri siti

Aru ga speso troppo in quei sprint stupidini della prima settimana e paga forsi anche un avvicinamente imperfetto al Giro.

Sulla tattica Astana.mah. a Madonna di Campiglio ga attacado prima lui. Ed Aru xe rientrado solo perche' Contador, checche' ne disi i commentatori, non gaveva le gambe per rilanciar l'azion e staccar definitivamente el Sardo.

Comunque si..mi lo gavessi fatto attaccar el Mortirolo con altro piglio.Per mi saria rivado forsi anche con un minutin su Contador.

Pero' el Giro non xe finido..eh.Contador dovra' star assai attendo ancora.

ps:Oggi comunque Aru ga dimostrado de aver la testa per esser un vincente nei prossimi anni..in tanti gavessi mollado dopo la crisi del Mortirolo

Link al commento
Condividi su altri siti

Quoto tutto sia su Contador (anche se i distacchi xe piuttosto imposrtanti) che su Aru, grandissima testa e forza de volontà.

Pecà per quel malanno cussì vicin al giro... però za la l'Astana i doveva gaver pronto el piano B.

Mi go avudo el sospetto sin dall'inzio, che pur privilegiando comunque la classifica de Aru(e adesso de Landa)..l'Astana stia correndo za in ottica Nibali al Tour..cioe' crear una corsa super tirada(e ghe se riuscidi) per non permetter al pistolero de andar a spasso in questo giro per presentarse za un po' provado al Tour..

ti coss te pensi?

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×