Vai al contenuto

1 aprile


assist

Messaggi raccomandati

mi ieri no go subido o fato scherzi xke iero casa e no lavoravo.. ma son andado su un sito bisiaco che pena che lo go verto me ga reindirizado ad ebay dove iera una pagina che el steso sito iera in vendita al miglior offerente causa litigi tra utenti.. :D

clicando qualsiasi link vigniva fora el peson de aprile.. :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Favoloso ieri sera su Tele4: a un certo punto i dà la notizia che Brad Pitt e Angelina Jolie ga scelto, quale sede per le loro nozze, el castel de Duin....

....Squalo d'Aprile :ciapitestopese:

Mi ghe son cascà come un M**A :D

Link al commento
Condividi su altri siti

si, anche mi go pensa la stesa roba.. :D

magari iera un figon che la te ga visto in città.. e qua sul sito la ga ciolto la tua mail.. va saver!

ahahah a parte che nei due giorni precedenti no ghe go dado la mia email a nissun.. non la ga usado la mia email ne quella che go dado qua sul sds ma quella del messenger. indi xe sta uno dei contatti che go sul messenger :)

Link al commento
Condividi su altri siti

mi son torna lavorar oggi dopo 1settimana de ferie...e siccome sul lavor go principalmente colleghe ieri ghe go mandado a 3 un sms con scritto:"mi sono licenziato,passerò nei prossimi giorni a salutarvi".

Oggi sul lavor go dovudo spiegar che iera un pese de april...e lore ieri tuto el giorno a pensar perchè me go licenziado... :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×