trert Inviato 4 Marzo 2006 Segnala Inviato 4 Marzo 2006 mi volevo andar ad aosta a sciar in notturna Cita
Stefano79 Inviato 4 Marzo 2006 Segnala Inviato 4 Marzo 2006 mi volevo andar ad aosta a sciar in notturna Cita
tifone Inviato 4 Marzo 2006 Segnala Inviato 4 Marzo 2006 Per la notte tra domenica e lunedì i prevedi brutto tempo. Possibilità de neve sul carso :s'ciopado: E per la prossima settimana temperature in ribasso Con il che gavemo a trieste no farà niente come sempre Cita
mula alabardata Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 sto inverno no finissi piu'... ciò ma save che ieri go senti la primavera?? a Modena iera un sol..un caldo... iera vento,ma vento caldo! proprio un clima gradevole! :s'ciopado: pecà che qua xe ancora bruttto... Cita
polpetta Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 sto inverno no finissi piu'... ciò ma save che ieri go senti la primavera?? a Modena iera un sol..un caldo... iera vento,ma vento caldo! proprio un clima gradevole! :s'ciopado: pecà che qua xe ancora bruttto... no stane dir ste robe cio..... xe za triste sentir la tv che disi ancora zima Cita
mula alabardata Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 ahhh... invidiosi! dai,iera solo x dirve che il bel tempo è in arrivo!! :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: Cita
assist Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 dai,iera solo x dirve che il bel tempo è in arrivo!! :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: Ah bon ciò, perchè sennò Cita
Stefano79 Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 Temperatura in rapido ribasso qua de mi. Deso go 5 gradi in pergolo Cita
tuxav Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 confermo confermo.. bora e temperatura calada de un 5 gradi in pochisimo tempo :D la primavera ga de rivar ancora... fin mercoledi / giovedi fara frescheto... dopo buh Cmq grande inverno questo.. veramente bel.. iera tanto tempo che le temperature stava per cusi tanti mesi soto i 10 gradi.. i altri ani fazeva qualche botarela de fredo e dopo se tornava sui 10.. sto ano da dicembre me par che se conta sui diti de una man le giorande calde... bel bel Cita
babatriestina Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 Mi son in cità, 2 gradi e neviscio, imagino cossa che sarà sule alte! e dir che volevo far lavoretti in teraza Cita
Maurizio72Ts Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 son stufo de sto fredooooo voio la primavera dopo gnanca 5 minuti xe za 0 gradi oltre a neve mista a piova Cita
Stefano79 Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 Xè incredibile...ga calà 10 gradi in un'ora e mezza. Deso me ricordo che verso le 15:30 go vardà la temperatura e gavevo circa 13°, deso go 2 Cita
Stefano79 Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 Comunque penso che tutto questo xè el preludio de un'estate che sarà moolto calda Cita
assist Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 Son pena venudo zo de catinara.......iera un desio!una bufera de neve pazzesca!!!!Se spetavo ancora un poco la se iazava tutto!!!! Cita
tuxav Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 speremo che continui cusi tuta la note... X l'estate no se pol dir niente, ma spero che quel che ga dito stefano no se averi :D Cita
manu68 Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 qua de mi vizin piaza carlo alberto xe un boron de mati e diluvia Cita
giuli Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 Che tempo! In pochi minuti si è alzato un vento pazzesco e mi hanno detto che a Santa Croce sta nevicando di brutto! Cita
trert Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 no vedo l'ora... :s'ciopado: :s'ciopado: cerciiiiii :s'ciopado: :s'ciopado: e dopo.. carroattrezzi!! daghe Cita
cucciolina Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 no vedo l'ora... :s'ciopado: :s'ciopado: cerciiiiii :s'ciopado: :s'ciopado: e dopo.. carroattrezzi!! daghe Cita
Maurizio72Ts Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 posso dirve.... che baloni sto tempo! Cita
SandroWeb Inviato 5 Marzo 2006 Autore Segnala Inviato 5 Marzo 2006 Un'ora fa da prima del tornante de Prosecco in su veniva zo neve a sbruf, temperatura -1. Situazione uguale a Opicina dove se va a passo d'uomo Cita
Starlite Inviato 5 Marzo 2006 Segnala Inviato 5 Marzo 2006 Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel :s'ciopado: Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.