Vai al contenuto

Parcheggi a Trieste


Parcheggio in centro  

16 utenti hanno votato

  1. 1. Il parcheggio in centro de Trieste xe meio che sia

    • A gratis
      2
    • A pagamento
      12
    • Non saveria
      2


Messaggi raccomandati

Il problema del parcheggiar a Trieste xe da sempre uno dei grossi prolemi della nostra città. Vardando un poco in giro se nota che diverse città ga addotta il parcheggio a pagamento come unica forma.

In particolare me riferiso a Udine dove i parcheggi xe tutti o quasi a pagamento e la gente non parcheggia in seconda fila.

Mi digo che bisogneria far più parcheggi a pagamento, a un prezzo migliore de quel che xe deso, magari con abbonamenti in tessera. Uno per scorraggiar chi che non ga voia de pagar il parcheggio, il comun gavessi un entrata economica in più. Naturalmente chi vien pizziga in doppia o parcheggio sevaggio multe più salade.

Link al commento
Condividi su altri siti

In particolare me riferiso a Udine dove i parcheggi xe tutti o quasi a pagamento e la gente non parcheggia in seconda fila.

El caso de Udine xe diverso. Se tratta de una città sostanzialmente "nova", con condomini recenti col parcheggio interno o le classiche casette, anche lore col parcheggio. El parcheggio in mezzo alla strada xe l'ultiam scelta. Qua de noi xe tutto case vecie fatte sotto l'Austria o sotto el ventennio, no resta che parcheggiar in strada.

No digo che tutti i parcheggi ga de esser gratis, ma se podesi realizzar dei piazzai gratuiti con costi modesti, e quindi se podesi meter i posteggi a gratis :)

Link al commento
Condividi su altri siti

a Trieste? Gratis o economici per i residenti (a numero limità: più de TOT auti no ghe sta), stracari per i altri.

Ma ocio che ghe volessi però gaver:

1- mezzi decenti, vedi metro

2- controlli continui

3- postegi enormi in corispondenza dele fermate dela metro FATI BEN e integrai con la fermata, no a 500m. Questi straeconomici, specialmente con soste da un giorno a una setimana.

Posibilità de comprar posti auto anche in sti qua a poco prezo. Cussì che pena che xe bisogno, anca un che sta in centro, o un che entra spesso in cità (lavor, etc) pol lasar l'auto qua e usarlo solo co' xe realmente bisogno..

e questa xe la scelta che fa tute le cità civili e poco estese teritorialmente, in Europa ma anche in Italia (Perugia, per esempio)

Ma de noi i parla ancora de far megapostegi IN CENTRO. Ma i auti come i ghe riva, in centro? Per le strade, inquinando e fazendo casin.

Se parla de pedonalizazion e se se cotradisi de soli. mah...

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

In particolare me riferiso a Udine dove i parcheggi xe tutti o quasi a pagamento e la gente non parcheggia in seconda fila.

El caso de Udine xe diverso.

Xe stada pianificada più come una citadina, che una cità

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

Il problema del parcheggiar a Trieste xe da sempre uno dei grossi prolemi della nostra città. Vardando un poco in giro se nota che diverse città ga addotta il parcheggio a pagamento come unica forma.

Per robe urbanistiche principalmente ghe vol vardar fora Italia, in zone dove l'automobilista no regna necesariamente indisturbado.

A parte rari casi de cità medio-picie, el paese xe saaai indrio.

El problema per mi va spostado. No xe i parcheggi.. xe el BISOGNO dei postegi.

Se te ga mezzi che va de dio, l'auto te la movi max 1/2 volte a setimana. Te pol anche no gaverghene bisogno!

E in sto caso, tuta la question cambia.

Link al commento
Condividi su altri siti

a Trieste? Gratis o economici per i residenti (a numero limità: più de TOT auti no ghe sta), stracari per i altri.

Ma ocio che ghe volessi però gaver:

1- mezzi decenti, vedi metro

2- controlli continui

3- postegi enormi in corispondenza dele fermate dela metro FATI BEN e integrai con la fermata, no a 500m. Questi straeconomici, specialmente con soste da un giorno a una setimana.

Posibilità de comprar posti auto anche in sti qua a poco prezo. Cussì che pena che xe bisogno, anca un che sta in centro, o un che entra spesso in cità (lavor, etc) pol lasar l'auto qua e usarlo solo co' xe realmente bisogno..

e questa xe la scelta che fa tute le cità civili e poco estese teritorialmente, in Europa ma anche in Italia (Perugia, per esempio)

Ma de noi i parla ancora de far megapostegi IN CENTRO. Ma i auti come i ghe riva, in centro? Per le strade, inquinando e fazendo casin.

Se parla de pedonalizazion e se se cotradisi de soli. mah...

quoto in toto Arlon :ave:

:D

Link al commento
Condividi su altri siti

Se te ga mezzi che va de dio, l'auto te la movi max 1/2 volte a setimana. Te pol anche no gaverghene bisogno!

Esatto, mi alla fine son sempre sopravvisudo senza, con non poche limitazioni però. Se uno gira sai el weekend ghe servi. Dopo però succedi che, za che te la ga e te devi pagar mille spese fisse de gestion, te la usi anche el resto della settimana per giustificar i costi :wacko:

Link al commento
Condividi su altri siti

per mi dovessi esser tutto a pagamento, ovviamente con delle eccezioni, tipo mi che vado alle serali e no posso pagar ogni giorno perchè senò divento mona... e no posso ciapar el bus perchè finisso scola alle 23 e la 8 passa alle 23:35 :|

Link al commento
Condividi su altri siti

guardè che per regola ogni zona de parchegio a pagamento doveria gaver una zona de parchegi gratis in zone limitrofe...ve ricordè,za l'altro anno discutevimo de questa cosa...

a trieste i parchegi xè un casin...l'esempio + lampante secondo mi xè sule rive,dove te ga zone rosse e zone gialle tacade,e a seconda del lato che te parchegi te ga de star anche atento al biglietin che te ciol pena multa...

la realtà xè che ghe xè valangade de auto parchegiade in divieto,in doppia e anche sui parcheggi dei motorini/motoveicoli...e quasi mai ste cose vien multade...questo xè el problema...fin che la te va ben te continui a farlo,purtropo.

vedi quel che sucedi in sti giorni a s.giacomo...i sta fazendo i lavori per la rotatoria e capita che i bus no riva pasar xkè xè auti parchegiadi in divieto :caregaintesta:

Link al commento
Condividi su altri siti

guardè che per regola ogni zona de parchegio a pagamento doveria gaver una zona de parchegi gratis in zone limitrofe...ve ricordè,za l'altro anno discutevimo de questa cosa...

Si la regola la xe e anche ben aplicada a Trieste, solo che i parcheggi liberi xe per residenti e in vie con la circolazion limitada, te digo perchè go ciapa una sazia multa per un parcheggio regolae, ma in una zona dove la mia macchina non gaveva un famoso tagliando per i residenti o per chi lavora in region...

Link al commento
Condividi su altri siti

ghe xè valangade de auto parchegiade in divieto,in doppia e anche sui parcheggi dei motorini/motoveicoli...e quasi mai ste cose vien multade...questo xè el problema...fin che la te va ben te continui a farlo,purtropo.

Beh, no stemo zercar scuse. Te continui a farlo ("ti" in general) perchè te son incivile.

La mancanza de 'pituramento' no xe una scusa valida..!

Link al commento
Condividi su altri siti

Beh, no stemo zercar scuse. Te continui a farlo ("ti" in general) perchè te son incivile.

La mancanza de 'pituramento' no xe una scusa valida..!

vero, ma tornemo sempre al discorso che quà te fa una roba che reca danno a tuti e a pagarne xè tutti (parchegio in doppia=meo + parchegi a pagamento...cache del can in piaza=meo divieto de pasar col can in piaza)...questo mi intendo...ste robe va disincentivade con tanto lavor su strada secondo mi.

no giustifico certo chi parchegia in dopia...come che me piasesi sai darghe una multa all'idea che ga i commercianti de dir che trope multe ale machine in divieto = meno vendite...ciò sbasar i prezi no?

Link al commento
Condividi su altri siti

go segnalà a dipiazza la via vicin a quela dove abito mi, che xè sempre auti fermi in doppia fila su entrambi i sensi d marcia e spesso me fa girar i coioni perchè 100 metri più in su ghe xè parcheggi liberi (oppur i parcheggia in doppia fila de parte a un parcheggio libero per no far manovra)

morale della favola: oggi go visto i vigili, ma al posto de piturar i ga tirà dritti senza far niente... no comment

Link al commento
Condividi su altri siti

go messo no saveria, perchè in realtà volessi dir dipendi. Mi diria a gratis un per ogni famiglia residente e tanti grandi ai margini del centro, o per lo meno a prezzi bassi. A pagamento deciso quei in centro, magari con un prezzo progressivo: poco per mezz'ora , per agevolar chi che ga de far acquisti, e po sempre de più per scoraggiar chi che inveze la lassa meza giornata. Cussì se favorissi el ricambio ( ma cambiando.. i circola, e i mola spuzza..)

Link al commento
Condividi su altri siti

A pagamento deciso quei in centro, magari con un prezzo progressivo: poco per mezz'ora , per agevolar chi che ga de far acquisti, e po sempre de più per scoraggiar chi che inveze la lassa meza giornata. Cussì se favorissi el ricambio ( ma cambiando.. i circola, e i mola spuzza..)

Infati, cussì te aumenti el trafico.

La soluzion definitiva xe sempre quela: i mezzi.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 3 anni dopo...

Buongiorno a tutti; cercando su internet un sito che mi desse informazioni sulle modalita' di parcheggio a trieste, ho trovato il sito vs sul quale mi collego ogni tanto per esprimere le mie opinioni sulla amata US Triestina. Solitamente a ridosso di ferragosto vengo una settimana a Trieste per godermi la mia citta' e l'anno scorso ho alloggiato vicino a Pzza Unita'. Avendo famiglia al seguito, sono venuto in macchina e ho penato non poco per posteggiare di fronte al teatro marcello, spendendo peraltro una fortuna in parcheggi e ricevendo una salatissima multa per non aver pagato il parcheggio dalle 19,55 alle 20,00 di un venerdi' (ho avuto la pessima idea di pensare che per 5 min l'avrei sfangata). Detto questo, ho visto che ci sono degli apparecchietti intelligenti per calibrare la tariffa sull'uso del parcheggio; sono delle apparecchiature elettroniche che si mettono in azione quando si scende dalla macchina e si spengono quando si riprende l'autovettura. Premetto che sono comodissimi non solo perche' si ha un idea reale della spesa, ma si evitano gli sprechi pazzeschi dei bigliettini a orari fissi. L'unico mio problema e': dove si comprano? Posso prenderli via internet? etc...

Grato se mi poteste far sapere...

Alby

Link al commento
Condividi su altri siti

il problema no xe tanto se xe a pagameno o libero, ma tutte quelle auto parcheggiade che occupa anche le corsie e te se ritrovi a dover dar la precedenza all'auto che vien dall'altro senso perchè da due corsie, lo spazio che resta pol permetter de far passar solo una auto. Bisogna assolutamente risolver la mancanza de spazi.

Link al commento
Condividi su altri siti

concordo in pien con arlon: mezzi efficentissimi, grandi parcheggi gratuiti in periferia e pochi parcheggi iper-cari in centro.

con alcune eccezioni però per chi che viaggia con fioi sotto i 10 anni o con anziani.

gratis anche per i residenti del centro storico, ovviamente.

(Parlo ben, ma razzolo mal, ovviamente. Stando a barcola go la fermata piuttosto lontana e una salitona per tornar a casa. Inutile dir che dopro sempre la macchina, anche per andar in centro, perchè, girando spesso con uno o più fioi, me xe sai meno complicà e el parcheggio me costa cmq meno dela coriera.)

Modificato da zalzi
Link al commento
Condividi su altri siti

boh...mi continuo a pensar,dopo eser stado l'altro anno un giorno a montecarlo, che xè de imparar anche da lori. le tariffe xè fisse e messe anche su internet, nei parchegi te ghe pol anche magnar de tanto che xè pulito...e ghe ne xè tanti e grandi.

quindi? uniformar le tariffe in primis ai parcheggi...farli cari in centro xè una monada, no vedo xkè. te ghe fa rimeter anche a un turista che a pie sicuro no pol venir de noi. se volemo far bela la città xè de pensar anche che un doman la posi gaver + turismo ancora,quindi te sbasi i prezi,te ghe fa sbasar i prezi ai parchegi tipo "foro ulpiano", te li fa tenir bei e puliti, e te ghe fa far manutenzion,xkè altrimenti xè solo per guadagno tuti quei soldi.

dopodichè zone a parghegio gratis magari con disco-orario che dopo 1h-1h30 te inizi a pagar, e zone a pagamento.

te sbasi i prezi dei autobus o se non altro te punti a un signor miglioramento.

metropolitana leggera fatta quanto prima.

e alla fine de tutto: riorganizazion del trafico in città. ma se no se fa i punti sora,questo xè inutile.

Link al commento
Condividi su altri siti

parcheggi...farli cari in centro xè una monada, no vedo xkè. te ghe fa rimeter anche a un turista che a pie sicuro no pol venir de noi.

per tignir le macchine fora dal centro, per renderlo più vivibile e facilmente percorribile a pie, con un'aria che sia almeno respirabile.

se ghe xe posteggi gratis in periferia e mezzi efficienti, el turista lasa la macchina là e va in centro cola coriera.

quanto ghe volerà? diese minuti da una qualsiasi zona priferica de trieste?

Link al commento
Condividi su altri siti

Buongiorno a tutti; cercando su internet un sito che mi desse informazioni sulle modalita' di parcheggio a trieste, ho trovato il sito vs sul quale mi collego ogni tanto per esprimere le mie opinioni sulla amata US Triestina. Solitamente a ridosso di ferragosto vengo una settimana a Trieste per godermi la mia citta' e l'anno scorso ho alloggiato vicino a Pzza Unita'. Avendo famiglia al seguito, sono venuto in macchina e ho penato non poco per posteggiare di fronte al teatro marcello, spendendo peraltro una fortuna in parcheggi e ricevendo una salatissima multa per non aver pagato il parcheggio dalle 19,55 alle 20,00 di un venerdi' (ho avuto la pessima idea di pensare che per 5 min l'avrei sfangata). Detto questo, ho visto che ci sono degli apparecchietti intelligenti per calibrare la tariffa sull'uso del parcheggio; sono delle apparecchiature elettroniche che si mettono in azione quando si scende dalla macchina e si spengono quando si riprende l'autovettura. Premetto che sono comodissimi non solo perche' si ha un idea reale della spesa, ma si evitano gli sprechi pazzeschi dei bigliettini a orari fissi. L'unico mio problema e': dove si comprano? Posso prenderli via internet? etc...

Grato se mi poteste far sapere...

Alby

Ciao caro. Non puoi comprarli via internet. La cosa più comoda è recarsi di persona a prendere un adesivo da apporre sull'auto e poi si fa tutto via telefonino.In quel periodo non sarò a trieste e non riesco quindi a procuratelo, ma qualcuno degli amici ci sarà senz'altro e potrà prenderlo al posto tuo. Quando arrivi a ts attacchi l'adesivo e sei a posto.

Link al commento
Condividi su altri siti

Parlo ben, ma razzolo mal, ovviamente. Stando a barcola go la fermata piuttosto lontana e una salitona per tornar a casa. Inutile dir che dopro sempre la macchina, anche per andar in centro, perchè, girando spesso con uno o più fioi, me xe sai meno complicà e el parcheggio me costa cmq meno dela coriera.

E magari te usi l'auto anche per andar al Sirena intasando la stradina, vero? :baston::p

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×