massi_old Posted October 3, 2009 Report Posted October 3, 2009 (edited) Su - Tabbiani e il pubblico che l’ha applaudito - Solito agazzi..che noia ripeterlo… Giù - gotti? Ancora non ti dimetti - non riusciamo a fare un passaggio - siamo fermi - un allenatore che fa il riposino in panchina - manovra? Questa sconosciuta… - abbiamo perso mesi su mesi - quale società assumerà gotti a biennale finito con la Triestina - Mondonico ha meso pepe nel cu lo della sua squadra…gotti conosce la parola DETERMINAZIONE? - La comica finale di sedivec…troppo divertente… - Chi ha schierato sabato - L’ennesima figuraccia - Sapere che tutto era ampiamente previsto - Chi incoraggia gotti e spudava sentenze se la squadra di maran pareggiava e non vinceva…(pensè che con un go avudo un'accesa discussion perché el gaveva trovado de ridir anche dopo el 4 a 0 sul rimini...deso...inveze su gotti el xe tiepido...) - Della rocca non ha avuto un assist. Si è procurato da solo una occasione - Siamo in fondo, ma conto su gotti per fare peggio - Cosa cavolo insegna quest’uomo durante la settimana. L’allenatore precedente piaccia o non piaccia è arrivato ottavo…su questo nissun me pol dir…no xe vero… - Domenica semo a empoli… - Con gotti a marzo semo retrocessi - Gavemo perso za troppo tempo - Dopo cesena l’omo andava subito esonerado - Stagione difficilmente radrizzabile… - La squadra non è una squadra…di chi è colpa…non penso siano tutti così brocchi! - Un giornalista al microfono del bravo Rebonati se ga sveiado disendo che no se pol dir che va tutto ben…meio tardi che mai, forsi dovevo meterlo tra i su… - Squadra mollissima… - Crovetto ga l’influenza? - In sala stampa se ridi sul nome inventado de malesani…no sarà el meio…ma meio de gotti xe anche varela…volemo capirlo! - In sala stampa se ironizza sul vicenza(squadra de cadaveri definita) che vinzi a brescia…ne vanza… - Mi fusi stado in gotti gavesi fatto el primo cambio al 92esimo - De testini no digo niente perché xe figlio del nervosismo grazie a gotti… - No gavemo solo perso…gavemo fatto schifo!!! El 3 a 2 ghe sta stretto alla squadra de mondonico…gavesi scritto le stese robe anche in caso de vittoria. Agazzi 7 Sabato 3 Nef 5 Brosco 5,5 Cottafava 6 Princi 5 Gissi 4 Testini 4 Tabbiani 7 Godeas 6 Della rocca 6 Volpe 6 Gotti 0 Edited October 3, 2009 by massi Quote
gimmi Posted October 3, 2009 Report Posted October 3, 2009 Su: Gotti adesso non pol restar a trieste. Non me ricordo un allenador a Trieste in così palese confusion... e si che ghe ne go visti de periodi allucinanti. Quote
massi_old Posted October 3, 2009 Author Report Posted October 3, 2009 Su:Gotti adesso non pol restar a trieste. Non me ricordo un allenador a Trieste in così palese confusion... e si che ghe ne go visti de periodi allucinanti. el sta parlando de un bon secondo tempo...mi me ga fatto schifo anche quel...lui no trova spiegazioni....mha... massi Quote
Maurizio72Ts Posted October 3, 2009 Report Posted October 3, 2009 - Con gotti a marzo semo retrocessi Tropo bon, omo mio, tropo bon ti xe. Se tuto va ben (e cioè che no ghe da una piada nel daur a Gotti prima) a Nadal semo zo come piombi. Torno a ripeterme...se el Treviso xe da zo a fine giron de andata no iera colpa solo dei zogadori...o si? Quote
massi_old Posted October 3, 2009 Author Report Posted October 3, 2009 Complimenti a radio punto zero per aver mandato in onda in maniera integrale l'intervista a Gotti. Luca Gotti è sereno! Sarà anche una brava persona, ma nol xe un alenador...me dispiasi! massi Quote
massi_old Posted October 3, 2009 Author Report Posted October 3, 2009 Tropo bon, omo mio, tropo bon ti xe. Se tuto va ben (e cioè che no ghe da una piada nel daur a Gotti prima) a Nadal semo zo come piombi.Torno a ripeterme...se el Treviso xe da zo a fine giron de andata no iera colpa solo dei zogadori...o si? te ga ragion massi Quote
gimmi Posted October 3, 2009 Report Posted October 3, 2009 Massi, troppo buono con godeas e dellarocca, che vengono troppo poco incontro alla squadra e non la fanno salire. Certo che tatticamente: schema uno dare la palla a cottafava che lancia sulle due punte. Schema due: finiti gli schemi. Quote
alyunione82 Posted October 3, 2009 Report Posted October 3, 2009 no scuseme, per cortesia non me pode' dir che gotti ga parla' a fine partida come ancora allenador della triestina. scherze' vero? No posso pensar che la società ghe gappi permesso de parlar se non da esonerà!!!!!!!!!!! allora signori con cantinel e ddt semo veramente nella me**a e sta volta lasso me**a piu' totale!!!!!!!!!! qua non xe colpa solo de u incompetentissimo allenatore andato prorpio fuori di melone ma in man de assurdi personaggi che non ghe frega nulla de noi, della città e soprattutto della triestina!!!!!!!! la purga deve essere fatta anche su ddt e il suo compagnuccio di merende de giorgis....... ma come ciolemo 3 del treviso perchè a costo zero (e se vedi!!!!! non solo perchè el treviso xe fallido) e NO CIOLEMO CAROBBIO A PARAMETRO 0!?!??!?!?!?!!?!?!?!?!?!?? MA !!=!^!="""!x^!?!£=($/((/)(/)()/)(( PORCHISIMO ME SEMBRA CHE STA LUSTRADA DE CIOLTE PER IL FONDO SCHIENA BASTI, NO!?!?!????!?!??!!??!?!??!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?? COME PENSEMO DE SALVERSE PERCHE' ALTRO IN STO MOMENTO NON SE POL PARLAR, SE RESTA DDT E COMPANY, CHI VIEN AL CASO, PERCHE' RIMANI ANCORA LA POSSIBILITA' CHE RESTI FOTTI...E SOPRATTUTO COME CAVOLO SE RADDIRZZA STA SITUAZION? A GENNAIO? ME VIEN ZA I BRIVIDI CON STA DIRIGENZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 E SMETTEMOLA DE DIR XE NO XE CANTINEL NO XE ALTRO, XE VERO, MA SE CMQ ANDEMO ZO IN STE CONDIZIONI CHI RAZZO SE NE FREGA!?!??!?!?!!?!?!??!!?!?!?!?!??!?!!?!?!? Quote
Capitano Posted October 3, 2009 Report Posted October 3, 2009 Come da me anticipato in tempi non sospetti (e qualchedun sul forum me ga deriso...) sto signor Gotti non sa neanche lui cosa el fa nella vita. Muli, questo no ga alba. Oggi xe sta palese che la squadra no xe con lui, ghe ga voltà le spalle tutti. Gente vicin al sogliatoiio me ga dito che xe longhi brutti, iera tutti che se zigava, altroche clima sereno.... Quel che me fa assolutamente schifo che nessun della società in sto periodo se ga fatto avanti per chieder scusa... E purtroppo adesso lancio un sasso... Mi go paura che adesso i mandi via sto mona e che ne rivi un anora pezo, perchè, disemosela tutta, i giogadori no se tien in piedi, qua no ne salva neanche Mourinho... E dopo tre/quattro partide de m***a Fanti riciami de novo Gotti perchè ancora sotto contratto... Sto film lo ga za visto el treviso l'altro anno, i ga manda via gotti, ciolto abel balbo e dopo xe tornà gotti... porca put**** che non ne rivi qua balbo..... CAP. Quote
gimmi Posted October 3, 2009 Report Posted October 3, 2009 Aly te son in piena somatizzazion!! Charo che le colpe xe de tutti, ma attenzion. In questa rosa ghe gavemo credudo tutti e con noi tanti addetti ai lavori: non rischiemo davvero la retrocession, mi calcolo. Aspetta che rivi in panca uno che se fazzi sentir e che sappi cossa dir, e ripartimo, anche perchè no podemo che cresser :merodolodalrider: Quote
Capitano Posted October 3, 2009 Report Posted October 3, 2009 SU : - GISSI e SABATO : per no gaver alba de cosa sia el giogo del calcio, i xe ancora troppo bravi !! CAP. Quote
erlobo Posted October 3, 2009 Report Posted October 3, 2009 Caspita, mi, personalmente, metteria tra i SU anche el fatto che go indovinà al King Of Polls e che, se iera una partida supermegajolly ghe iero vicin anche con el pronostico sulle sostituzioni perchè ipotizzavo DellaRocca terzin (pecà, alla fine al posto de Nef xè entrà Sedivec, quasi stesso...) e Dei a centrocampo (anche qua: secondo mi fazeva mejo Dei de Gissi). Peccà che no go indovinà el custode del campo che iera come altro terzin..Cossa? Iera Sabato quel? Orpo, no me iero accorto... Quote
Bonovox767 Posted October 3, 2009 Report Posted October 3, 2009 (edited) Su Oggi c'era il sole Giù La Triestina ************************* Preoccupante che a campionato iniziato da poco si sia già al punto di sperare di non retrocedere? Tranquilli..il Milan ci manderà Leonardo, appena gli arriva Van Basten Edited October 3, 2009 by Bonovox767 Quote
alyunione82 Posted October 3, 2009 Report Posted October 3, 2009 Aly te son in piena somatizzazion!! Charo che le colpe xe de tutti, ma attenzion. In questa rosa ghe gavemo credudo tutti e con noi tanti addetti ai lavori: non rischiemo davvero la retrocession, mi calcolo. Aspetta che rivi in panca uno che se fazzi sentir e che sappi cossa dir, e ripartimo, anche perchè no podemo che cresser :merodolodalrider: SOMATIZZAZION!??!!?!?!?!!?!??! :-) QUA SEMO SODOMIZZADI, ALTRO CHE SOMATIZZADI ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH EL MIO TERROR CHE NE ARRIVI UN VARELLA, UN CLINZ DE PAMPELE DA 10 EURI MENSILI CHE GA VISTO EL PALON SOLO SU SU UN BARCON DE PROFUGHI VIETNAMITI.................................................. QUA SEMO INCHIAPPETTATI CON STA DIRIGENZA RIDICOLA XE TUTTO UNO SFACELO........ Quote
Maurice Posted October 3, 2009 Report Posted October 3, 2009 Massi, sulla comica de Jaro me stavo rodolando dala sedia! Te prego! Metila tra i su! Iera mesi che no ridevo in quela maniera... Quote
SandroWeb Posted October 3, 2009 Report Posted October 3, 2009 Mi son preoccupado, più che da quel povero disgraziado in panchina che chiaramente doveva andar a vender pomidori nella sua vita e non a far l'allenador de calcio, che la dirigenza scampa via prima della fine della partida, che le robe doveva esser ZA chiare in sala stampa, che qua se sta perdendo veramente troppo tempo per una causa persa in partenza. Fa tanto schifo dir "ammettemo che gavemo sbaiado, se scusemo, adesso se ribalta tutto e zerchermo de refarse quanto prima"? Certo che no me immagino neanche lontanamente che se va a Empoli con questo allenador ancora in panchina. Attendemo le prossime ore, e attendemo con fiducia che qualchedun de questa società disi le robe come che sta Quote
Radimiro Posted October 3, 2009 Report Posted October 3, 2009 Come da me anticipato in tempi non sospetti (e qualchedun sul forum me ga deriso...) sto signor Gotti non sa neanche lui cosa el fa nella vita.Muli, questo no ga alba. Oggi xe sta palese che la squadra no xe con lui, ghe ga voltà le spalle tutti. Gente vicin al sogliatoiio me ga dito che xe longhi brutti, iera tutti che se zigava, altroche clima sereno.... Quel che me fa assolutamente schifo che nessun della società in sto periodo se ga fatto avanti per chieder scusa... E purtroppo adesso lancio un sasso... Mi go paura che adesso i mandi via sto mona e che ne rivi un anora pezo, perchè, disemosela tutta, i giogadori no se tien in piedi, qua no ne salva neanche Mourinho... E dopo tre/quattro partide de m***a Fanti riciami de novo Gotti perchè ancora sotto contratto... Sto film lo ga za visto el treviso l'altro anno, i ga manda via gotti, ciolto abel balbo e dopo xe tornà gotti... porca put**** che non ne rivi qua balbo..... CAP. Non dico impossibile, ma prendere uno peggio di Gotti mi pare alquanto difficile. Quote
Colaussi89 Posted October 4, 2009 Report Posted October 4, 2009 oggi Gotti mi ricordava, quel "mona con l' ombrello" dopo Inghilterra-Croazia che costò l' europeo alla nazionale inglese. e anche se non fosse del tutto colpa di gotti è chiaro che la squadra non lo caga, basta una banale organizzazion dei avversari e semo a 90....veramente deprimente. e dopo treviso, e se lo caccia adesso voio veder che coraggiosa società lo assumerà dopo...podessi finir la sua carriera qua... Quote
massi_old Posted October 4, 2009 Author Report Posted October 4, 2009 (edited) Intanto grazie a tutti quei che sta partecipando alla discussion che aiuta a sdramattizar el disastro che toca la nostra passion... ga ragion chi me invita a metter tra i su, la comica de sedivec... mi spero solo che el mulo, dal prossimo alenador, vegni messo fuori rosa al più presto...per quannto riguarda i alenadori fazo la mia personale top ten (rispettando costi e volontà de vegnir a Trieste, perchè chiaramente anche mazzarri xe disoccupado, ma naturalmente nol vegnisi mai...) top ten 1 qualsiasi alenador, anche varella me fazesi tornar la voia de veder la triestina a empoli. Dovesi restar gotti per la prima volta in vita mia no comprerò una gara della Triestina 2 De Biasi...un che da calci in tel cul e tatticamente xe sai preparado: la scelta migliore! 3 Mandorilini: contasi sul suo riscatto a Trieste e sul fatto che la sua Triestina, come zogo, xe una delle più belle che go visto 4 Pagliari (no so però se el allena in prima division) Due anni fa el xe sta premiado con el premio de miglior allenador della c1 5 cagni...se nol xe cotto...ma meio de gotti xe anche balbo quindi...me piasesi saver cosa ga trovado a treviso balbo l'anno scorso quando el se ga sentado sulla panca del treviso nel dopo gotti.. 6 gimmy... almeno son certo che i pedalasi nelle due pesanti sedute al giorno che el ghe fazesi far...e no vedesi gissi terzin o jaro in campo... 7 ezio rossi...anche se i ritorni me lasa perplesso... 8 baldini...tipo difficile...ma conoscitor de calcio... insomma l'anti gotti 9 malesani... l'allenador più preparado che gabi conosudo... ma dopo l'incidente in auto che xe andado tutto storto... chissà... prima o poi la fortuna ghe torna a tutti 10 Mihajlovic... per mi no xe mal... el bologna lo ga salvado anche lui...nel dopo arrigoni el gaveva trovado una squadra de morti... massi Edited October 4, 2009 by massi Quote
massi_old Posted October 4, 2009 Author Report Posted October 4, 2009 go dimenticado due giu' - l'esonero de maran che gaveva un altro anno de contratto... per alcuni de voi l'argomento maran no fusi più da toccar, ma mi continuo, me scuserè, a no esser d'accordo in quanto a Trieste el mister gaveva un altro anno de contratto, quindi l'argomento xe attualissimo... la scelta de esonerar un alenador che con una squadra da metà classifica e senza granoche te riva ottavo, solo per accontentar la stampa... xe stada, visto el presente, una scelta sbagliatissima... me dispiasi per la società visto che penso sia ancora una buona società... - massi e gimmi che provoca "tristezza" massi Quote
Maximilian Posted October 4, 2009 Report Posted October 4, 2009 No xe colpa de Gotti, ma de chi lo ga ciolto!! Quote
massi_old Posted October 4, 2009 Author Report Posted October 4, 2009 No xe colpa de Gotti, ma de chi lo ga ciolto!! no go mai visto datori de lavoro che no sbaglia mai qualche assunzion... sto omo xe andado fora de testa.... con ciapina (giustamente esonerado alla seconda de campionato) el peggior alenador della storia recente dell'unione!!!!!! massi Quote
gimmi Posted October 4, 2009 Report Posted October 4, 2009 go dimenticado due giu'- l'esonero de maran che gaveva un altro anno de contratto... per alcuni de voi l'argomento maran no fusi più da toccar, ma mi continuo, me scuserè, a no esser d'accordo in quanto a Trieste el mister gaveva un altro anno de contratto, quindi l'argomento xe attualissimo... la scelta de esonerar un alenador che con una squadra da metà classifica e senza granoche te riva ottavo, solo per accontentar la stampa... xe stada, visto el presente, una scelta sbagliatissima... me dispiasi per la società visto che penso sia ancora una buona società... - massi e gimmi che provoca "tristezza" massi Un amico su Maran me ga dito che el xe talmente indisponente, che adesso i lo odia anche a Vicenza, il che fazessi pensar che questo mio amico ga un'alta stima dei vicentini quali intenditori de calcio. Mi no so quanto el sia ora come ora mal visto anche da quella piazza, quel che xe sicuro xe che ieri el xe andà a vinzer a Brescia (seconda trasferta vincente dei magnagatti) e noi l'altr'anno se gavemo fermado a sette, dicasi sette, vittorie in trasferta. Senza Granoche semo stadi per mesi el terzo quarto attacco della B.. e podessi snoocciolar altri dati. Un altro me gaveva dito che maran sa solo far ripartir la squadra... ben bon, xe zà qualcossa, confronto al nulla più totale de adesso.. Me rendo conto che Maran x un capitolo chiuso, ma son d'accordo con Massi nel dir che xe abbastanza normale far el confronto con colui che gavesi dovudo esser in panca anche quest'anno. No xe mia intenzion alimentar nessunissima polemica, non xe mia intenzion tirar alcuna frecciada a chicchessia, ecc.ecc. Me sia soltanto permesso esprimer la mia opinion, che poi sarà magari stupidissima e sbagliatissima e tristissima. Quote
SandroWeb Posted October 4, 2009 Report Posted October 4, 2009 Se volemo dirla tutta, ieri se ga assistido alla contestazion verso l'allenador nella stessa modalità in cui iera avvenuda quella de Maran a fine campionato. Solo che là ierimo in zona play-off e con una Triestina che iera decisamente più in palla (nonostante poi gavemo buttado in cesso tutto quanto, ma questo xe un altro discorso). Fantinel gaveva fatto una scelta, quasi obbligada scoltando QUEI cori contro un mister che ormai no gaveva più i favori della piazza. Ora, se el xe lineare, el dovessi far altrettanto con Gotti...partendo dal presupposto che in sto modo se rischia la retrocession e non l'esclusion ai play-off... Quote
massi_old Posted October 4, 2009 Author Report Posted October 4, 2009 Pane ieri a una nota trasmissione sportiva ha detto che il vicenza ha un'ottima organizzazione di gioco e nell'ambiente si pensa questo di Maran. Comunque...se Fantinel avesse fatto una campagna acquisti come quella del Vicenza...sai che contestazioni... guardatevi chi deve far giocare Maran... minieri...e nonostante una rosa scarsina e 7 assenze... non è stato ancora esonerato e non è ultimo in classifica... La sua colpa a Trieste? E' non aver fatto amiciczia con la stampa e non aver fatto il signor si davanti alla truppa guidata da allegretti...peccato, quest'anno senza rompi maroni e con maran nei primi 10 saremmo arrivati...ora ho paura che il nostro campionato vada verso una sofferenza davvero pericolosa... massi Quote
Recommended Posts