Cazzaballe Posted April 13, 2010 Report Posted April 13, 2010 (edited) Me xe balenada un ideuzza... Visto che ultimamente con la morosa me diletto a cusinar qualcosina (robe mooolto semplici) me ga ciapa sta idea... Aprir una sezion apposita per discussioni culinarie?? Per proporre ricette, chieder consigli, sia de posti dove magnar, sia de come cucinar le robe... Così ai meno esperti come mi se pol imparar molte robe interessanti... Diseme cosa ve par come idea =) (son sta parecchio ispirado dalla discussion sulle pizzerie ) Edited April 13, 2010 by Cazzaballe Quote
polpetta Posted April 13, 2010 Report Posted April 13, 2010 effettivamente dopo el periodo in cui gaveva preso piede la sezion de fotografia...adesso vedo anche mi che quella sul cibo e tutte le sue variabili sta prendendo piede concordo con CB per la proposta Quote
arska Posted April 13, 2010 Report Posted April 13, 2010 mi sinceramente penso che saria de diminuir le sezioni, per evitar dispersion. Però vedè vobis (e el boss) Tanto ormai basta un topic de 200 pagine, che funziona anche meio de una sezion perchè xe meio per ciacolar Quote
SandroWeb Posted April 13, 2010 Report Posted April 13, 2010 Se pol pensar innanzitutto a un post unico, poi se ciapa pie verzemo anche 10 sezioni de cusina Quote
Stefano79 Posted April 13, 2010 Report Posted April 13, 2010 Penso che gavemo za anche troppe discussioni uguali su ricette ricettine e quant'altro, infatti pensavo de unificar No penso sia un argomento tale da richieder una sezione a sè. Za gavemo parecchie sezioni con una manciata de discussioni Quote
dido76 Posted April 13, 2010 Report Posted April 13, 2010 la discusion che gavevo verto mi a suo tempo: "cosa boi in pignata" gaveva proprio questo intento poi vedè voi... Quote
Stefano79 Posted April 13, 2010 Report Posted April 13, 2010 la discusion che gavevo verto mi a suo tempo: "cosa boi in pignata" gaveva proprio questo intento poi vedè voi... E ghe ne iera za altre prima de quela Quote
Cazzaballe Posted April 19, 2010 Author Report Posted April 19, 2010 Parlando de CUL IN ARIA..... Xe de un po' de tempo fa sta foto Quote
dido76 Posted April 19, 2010 Report Posted April 19, 2010 Parlando de CUL IN ARIA.....Xe de un po' de tempo fa sta foto Quote
babatriestina Posted April 19, 2010 Report Posted April 19, 2010 Mi nona gavessi dito Ghe vegnerà un orzo in ocio a tuti quei che vederà sta foto.. Quote
Recommended Posts