saretta Posted April 23, 2005 Report Posted April 23, 2005 Leggevo adesso l'articolo riguardo allo stop delle vendite di alcolici comprese le famose birrette prima , durante e dopo la partida. Lo trovo giuso ma anche no... Insomma i bar della zona ghe perderà molti molti soldi... E poi secondo mi chi volerà bever ,ome sempre se ga fatto, andarà al famila o in qualche altro posto e se ciogherà de bever lo stesso! L'unica cosa positiva xè che se segnemo non me riverà più birre in testa o sul giobbotto! Quote
SandroWeb Posted April 23, 2005 Report Posted April 23, 2005 Secondo mi no risolverà un kaiser...basta che la gente se impetesi in piazza Garibaldi e el zogo xe fatto Oltretutto non so come i baretti vizin al stadio gavarà ciapado sta storia...cmq vedaremo Quote
Matt Posted April 23, 2005 Report Posted April 23, 2005 un poco però dispiasi no sentirse più indosso quele iozze de birra faseva parte della coreografia, della festa pe el gol... Quote
iaga Posted April 24, 2005 Report Posted April 24, 2005 Ennesima dimostrazion che a Trieste "no se pol"... Me chiedo se el simpatico Sindaco ga acceso el cervel prima de propor sta roba, e me chiedo come sia possibile che nisun ghe ga dito che esisti el boton.. (forsi el xè nato sprovvisto de tale aggeggio ) El Famila me par abbastanza vicin al stadio.. xè vietado anche là ciorse alcolici? ("ti ti ga la sciarpa de calcio, no ti pol cior bira!" ) Bah.. speto la prossima bravada de Roby.. Quote
Beck's Posted April 24, 2005 Report Posted April 24, 2005 Son d'accordo anche mi, semo tornadi al proibizionismo. Adesso un non pol neanche farse un bicer in stadio. Alla fine a chi volerà dilaniarse non ghe cambierà niente, con sta roba se ghe rompi le scatole solo alle persone "normali" (ossia el 99,999% de la gente). Quote
iaga Posted April 25, 2005 Report Posted April 25, 2005 Una signora me ga dito che sabato pomeriggio non la ga podudo comprar i succhi de frutta al Famila perchè xè consideradi come oggetti contundenti.. eh?!?!! ..i succhi de frutta? Quote
Starlite Posted April 25, 2005 Report Posted April 25, 2005 [snip] non la ga podudo comprar i succhi de frutta al Famila [snip] l'uva no xe un fruto? el vin no xe suco de fruti? Quote
Matt Posted April 26, 2005 Report Posted April 26, 2005 ancora una volta il decano colpisce in profondità . el ga semplicemente RAGION. el vin xe un succo de frutta...co un poco de zucchero...solo che no i lo metti tal carton..(anzi qualchedun lo fa...ma saria de copar ) ma i lo metti tal vetro...semplice la question... Quote
saretta Posted April 26, 2005 Author Report Posted April 26, 2005 Cmq xè una roba scandalosa secondo mi, un magari ga una cena, all'ultimo se accorgi che ghe manca de bever..e non pol comprar x via che in stadio xè una partida... Al famila i gaveva transenna l'area bevande!!! Adiritura chi comprava acqua non i lasava andar oltre la cassa. Iera la polizia che ghe vardava nelle borse della spesa... E dai me par ESAGERADO!!!!!!!! Quote
Guest Andrea Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 Beh ... un socio de un club della triestina che come simbolo ga un cagnetto con un bocal de mezo de bira in man no cori che ve conti come che la pensa. Cmq aldilà che un ghe piasi o meno beverse la bireta in compagni in stadio secondo mi xe de vardar a do robette. - Sempre attacar el sindaco in primis .. mai molar ... senza conoser ben i dettagli dela roba ... o pensè che el signor Dipiazza se ga sveiado la matina e non savendo cosa far ga ben ensado de romperghe le bale alle osterie del stadio e ai sui avventori ??? .... OPPURRRR no xe che el signor Questor vista la famosa tolleranza zero che se vo l applicar nei stadi ga ben pensado de romperghe le togne a dipiazza per sta ordinanza visto che solo lui pol firmarla ... Mi diria che bisognassi meterse nei panni della persona prima de giudicarla ... mi per esempio no volesi gaver "contro" un questor che me rompi le togne perche no ghe go fato "un favor". - Punto due, l'ordinanza fata cussi xe una cagada colossale ... al Barone in via costalunga se sbevazza come sempre ... vigni a trovarne ... magari ve fè soci !! - I succhi de frutta che no se pol vender xe esclusivamente quei in bottiglia, quei nei pacchetti de carton te pol ciorli, el motivo no xe tanto el "corpo contundente" ma l'evitar che el famoso ingegno del triestin peteson compri una botiglia de succo de fruta e la impignisi de bira .. ahahhah almeno cussi iera spiegà sul giornaletto locale . Quote
Guest Andrea Posted April 27, 2005 Report Posted April 27, 2005 Cmq xè una roba scandalosa secondo mi, un magari ga una cena, all'ultimo se accorgi che ghe manca de bever..e non pol comprar x via che in stadio xè una partida...Al famila i gaveva transenna l'area bevande!!! Adiritura chi comprava acqua non i lasava andar oltre la cassa. Iera la polizia che ghe vardava nelle borse della spesa... E dai me par ESAGERADO!!!!!!!! A noi mujesani ne toca ogni carneval .... e xe una rotura de balotoles .... ma sopportemo ! Quote
Delio Posted April 29, 2005 Report Posted April 29, 2005 Ghe xe stà un incontro tra l'assessor Lippi e i commercianti, probabilmente qualcossa cambierà nel'ordinanza... Quote
Recommended Posts