Jump to content

Recommended Posts

Posted

Domenica prossima, 8 maggio, xe in programma la Bavisela :) Mi go intenzion de far chiaramente la non-competitiva, però volessi farla de corsa tutta d'un fià :ehsi: ritmi blandi ovviamente, volessi far el percorso in una cinquantina de minuti :search: (questi xe i miei ritmi attuali :D)

Se qualchedun vol unirse alla mia causa, me fazi saver che andemo a iscriverse magari assieme :bandieraalabarda:

Posted

Domenica prossima, 8 maggio, xe in programma la Bavisela :) Mi go intenzion de far chiaramente la non-competitiva, però volessi farla de corsa tutta d'un fià :ehsi: ritmi blandi ovviamente, volessi far el percorso in una cinquantina de minuti :search: (questi xe i miei ritmi attuali :D)

Se qualchedun vol unirse alla mia causa, me fazi saver che andemo a iscriverse magari assieme :bandieraalabarda:

se pol far!!

altri cadaveri se unissi a noi?

Posted

Domenica prossima, 8 maggio, xe in programma la Bavisela :) Mi go intenzion de far chiaramente la non-competitiva, però volessi farla de corsa tutta d'un fià :ehsi: ritmi blandi ovviamente, volessi far el percorso in una cinquantina de minuti :search: (questi xe i miei ritmi attuali :D)

Se qualchedun vol unirse alla mia causa, me fazi saver che andemo a iscriverse magari assieme :bandieraalabarda:

se te vol te fazzo de scorta..visto che domenica se lavora.. :bandieraalabarda:

Posted

Domenica prossima, 8 maggio, xe in programma la Bavisela :) Mi go intenzion de far chiaramente la non-competitiva, però volessi farla de corsa tutta d'un fià :ehsi: ritmi blandi ovviamente, volessi far el percorso in una cinquantina de minuti :search: (questi xe i miei ritmi attuali :D)

Se qualchedun vol unirse alla mia causa, me fazi saver che andemo a iscriverse magari assieme :bandieraalabarda:

se pol far!!

altri cadaveri se unissi a noi?

quanti km?

Posted

Mi ve speterò in piazza sorseggiando un drink e ve accoglierò al traguardo con vigorosi gesti dell'ombrello :rotfl::bacini:

Che crodiga ara :paiazorendo:

Nel frattempo volevo andarme a iscriver za oggi, ma da quanto go capido no se pol prima de giovedì :medispiasi:

Tra le fila del SDS, oltre al sottoscritto e a Frangia, se ga aggiunto anche un collega e una collega de lavor della Modiano :imbriaghele:

Posted

Ve dirò che tra i due programmi proposti, quel de cucciolina me piasi assai de più, e quindi porterò in piazza unità la mia pupetta e ghe farò imparar da cucc come se fa el gesto dell'ombrella.. ihihihi... tra l'altro domani la correrà la bavisela degli asili, i la porta in piazza col scuolabus e i li fa correr per dopo darghe una medajetta.. dirìa che in famiglia basta un che corri, no?? :merodolodalrider:

Posted

Oggi pomeriggio, attorno alle 17-17.15, mi e Frangia saremo presenti là della Stazion Marittima per l'iscrizion :)

Anche Fabieto + morosa farà la non competitiva :daghe:

Posted

Oggi pomeriggio, attorno alle 17-17.15, mi e Frangia saremo presenti là della Stazion Marittima per l'iscrizion :)

Anche Fabieto + morosa farà la non competitiva :daghe:

Mi al massimo se vole' podessi meter un banchetto lungo el percorso con un cartel :sds: per darve liquidi o altre pozioni varie...... :fiuclap:

Posted

Mi al massimo se vole' podessi meter un banchetto lungo el percorso con un cartel :sds: per darve liquidi o altre pozioni varie...... :fiuclap:

Importante che no te ne lanci in testa bottigliette e robe compagne :caregaintesta::D

Posted

Ciolta la roba ieri pomeriggio: una volta i dava pasta, gatorade ecc., adesso xe solo un barattolin de caffè assieme alla maia :D vabbè, cice!

Per chi che vol, el ritrovo xe fissado alle ore 9.15 là del semaforo de via Cellini, che poi ciapemo el bus e andemo a Miramar 8-)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×