SandroWeb Posted May 1, 2011 Report Posted May 1, 2011 Domenica prossima, 8 maggio, xe in programma la Bavisela Mi go intenzion de far chiaramente la non-competitiva, però volessi farla de corsa tutta d'un fià ritmi blandi ovviamente, volessi far el percorso in una cinquantina de minuti (questi xe i miei ritmi attuali ) Se qualchedun vol unirse alla mia causa, me fazi saver che andemo a iscriverse magari assieme Quote
dido76 Posted May 1, 2011 Report Posted May 1, 2011 purtropo anche sto anno no rivo far la camminata sarò che cammino tra una casa e l'altra per cui caminè anche x mi Quote
Frangia Ostile Sez. Perugino Posted May 1, 2011 Report Posted May 1, 2011 Domenica prossima, 8 maggio, xe in programma la Bavisela Mi go intenzion de far chiaramente la non-competitiva, però volessi farla de corsa tutta d'un fià ritmi blandi ovviamente, volessi far el percorso in una cinquantina de minuti (questi xe i miei ritmi attuali ) Se qualchedun vol unirse alla mia causa, me fazi saver che andemo a iscriverse magari assieme se pol far!! altri cadaveri se unissi a noi? Quote
alvin66 Posted May 1, 2011 Report Posted May 1, 2011 Domenica prossima, 8 maggio, xe in programma la Bavisela Mi go intenzion de far chiaramente la non-competitiva, però volessi farla de corsa tutta d'un fià ritmi blandi ovviamente, volessi far el percorso in una cinquantina de minuti (questi xe i miei ritmi attuali ) Se qualchedun vol unirse alla mia causa, me fazi saver che andemo a iscriverse magari assieme se te vol te fazzo de scorta..visto che domenica se lavora.. Quote
gimmi Posted May 1, 2011 Report Posted May 1, 2011 Domenica prossima, 8 maggio, xe in programma la Bavisela Mi go intenzion de far chiaramente la non-competitiva, però volessi farla de corsa tutta d'un fià ritmi blandi ovviamente, volessi far el percorso in una cinquantina de minuti (questi xe i miei ritmi attuali ) Se qualchedun vol unirse alla mia causa, me fazi saver che andemo a iscriverse magari assieme se pol far!! altri cadaveri se unissi a noi? quanti km? Quote
alvin66 Posted May 1, 2011 Report Posted May 1, 2011 dal bivio a piazza unita' xe poco piu' de 7km.. Quote
cucciolina Posted May 2, 2011 Report Posted May 2, 2011 Mi ve speterò in piazza sorseggiando un drink e ve accoglierò al traguardo con vigorosi gesti dell'ombrello Quote
SandroWeb Posted May 2, 2011 Author Report Posted May 2, 2011 Mi ve speterò in piazza sorseggiando un drink e ve accoglierò al traguardo con vigorosi gesti dell'ombrello Che crodiga ara Nel frattempo volevo andarme a iscriver za oggi, ma da quanto go capido no se pol prima de giovedì Tra le fila del SDS, oltre al sottoscritto e a Frangia, se ga aggiunto anche un collega e una collega de lavor della Modiano Quote
cucciolina Posted May 2, 2011 Report Posted May 2, 2011 mi me unisco a cucc Eh, gavemo una certa età, caro el mio santo No podemo scherzar! Cmq no posso scherzar anche perchè go un stiramento alla natica dx grazie a EA Sport Active Quote
Starlite Posted May 2, 2011 Report Posted May 2, 2011 Visto che se provo farla de corsa me parti la pompetta, me unirò a quela crodiga de Cucc e al Panda Bubu Quote
gimmi Posted May 3, 2011 Report Posted May 3, 2011 Ve dirò che tra i due programmi proposti, quel de cucciolina me piasi assai de più, e quindi porterò in piazza unità la mia pupetta e ghe farò imparar da cucc come se fa el gesto dell'ombrella.. ihihihi... tra l'altro domani la correrà la bavisela degli asili, i la porta in piazza col scuolabus e i li fa correr per dopo darghe una medajetta.. dirìa che in famiglia basta un che corri, no?? Quote
SandroWeb Posted May 5, 2011 Author Report Posted May 5, 2011 Oggi pomeriggio, attorno alle 17-17.15, mi e Frangia saremo presenti là della Stazion Marittima per l'iscrizion Anche Fabieto + morosa farà la non competitiva Quote
dondon Posted May 5, 2011 Report Posted May 5, 2011 Oggi pomeriggio, attorno alle 17-17.15, mi e Frangia saremo presenti là della Stazion Marittima per l'iscrizion Anche Fabieto + morosa farà la non competitiva Mi al massimo se vole' podessi meter un banchetto lungo el percorso con un cartel per darve liquidi o altre pozioni varie...... Quote
SandroWeb Posted May 5, 2011 Author Report Posted May 5, 2011 Mi al massimo se vole' podessi meter un banchetto lungo el percorso con un cartel per darve liquidi o altre pozioni varie...... Importante che no te ne lanci in testa bottigliette e robe compagne Quote
Cazzaballe Posted May 5, 2011 Report Posted May 5, 2011 Anche Fabieto + morosa farà la non competitiva Chissà perchè go una vaga idea de come la podesi far lori Quote
atleticoiero Posted May 5, 2011 Report Posted May 5, 2011 Ghe son, ovimanete farò la non competitiva! Quote
Stefano79 Posted May 5, 2011 Report Posted May 5, 2011 Sudo al solo pensier de correr con sto sol Quote
dido76 Posted May 5, 2011 Report Posted May 5, 2011 el prosimo anno devo riorganizarme, me manca la caminada ala bavisela Quote
SandroWeb Posted May 6, 2011 Author Report Posted May 6, 2011 Ciolta la roba ieri pomeriggio: una volta i dava pasta, gatorade ecc., adesso xe solo un barattolin de caffè assieme alla maia vabbè, cice! Per chi che vol, el ritrovo xe fissado alle ore 9.15 là del semaforo de via Cellini, che poi ciapemo el bus e andemo a Miramar Quote
SandroWeb Posted May 6, 2011 Author Report Posted May 6, 2011 Al gruppo se aggiungi un altro mio collega de lavor, nonchè altri due maratoneti amici de quell'altro collega Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.