Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ufficiale, Maurizio Costantini nuovo mister dell'Alabarda.

Dal sito ufficiale:

La Società comunica di aver raggiunto un accordo per affidare la guida tecnica della squadra a Maurizio Costantini. Il nuovo allenatore alabardato sarà presentato ufficialmente oggi al gruppo, in occasione dell'allenamento sul campo di Aurisina.

La presentazione alla stampa avrà luogo sabato, l'orario sarà specificato con un successivo comunicato.

Al mister (già bandiera dell'Unione da giocatore nonchè in panchina nel 99/00) va il più sincero in bocca al lupo per questa sua nuova avventura professionale.

http://www.unionetriestina2012.com/inside.php?mn=7&dett=36

• Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

la mia opinion su de lui la go za dita ma se devo (e voio) vardar positivo.....de sicuro nol xe una persona che se lassa teleguidar

buon lavoro roccia

Posted

..... lasciano l'araba invece ludwig e de nuzzo ....

Orca mare, come faremo.... :merodolodalrider:

Spachemoghe el cul a sta ecelenza Roccia !!! Vamos :bandieraalabarda:

Posted

me par che de bosichi no la ciapa MAI in quel posto

el xe capace de guadagnarghe anche qua

se porta drio 2 omini da quel che so, un preparator atletico ed un colaborator tecnico, non so i nomi anca se non saria difficilissimo imaginarli....

Posted

me par che de bosichi no la ciapa MAI in quel posto

el xe capace de guadagnarghe anche qua

se porta drio 2 omini da quel che so, un preparator atletico ed un colaborator tecnico, non so i nomi anca se non saria difficilissimo imaginarli....

Immagina dei!!!

Posted

vedemo come vegnera' gestida 'sta situazion. due diverse cariche in due diverse societa' xe inconcepibile.

questo sarà indubbiamente interessante... a meno che...

Posted

Guido non go idea del "a meno che" che te intendi. Mi se go una carica in una societa' per l'annata 2012-2013 non posso miga ciaprme, lasar quella societa' e gaver un'altra carica in una seconda societa'. Se son dirigente del S.Andrea-S.Vito no posso piantarli in asso e farlo per el CGS.

Posted

Guido non go idea del "a meno che" che te intendi. Mi se go una carica in una societa' per l'annata 2012-2013 non posso miga ciaprme, lasar quella societa' e gaver un'altra carica in una seconda societa'. Se son dirigente del S.Andrea-S.Vito no posso piantarli in asso e farlo per el CGS.

Per "a meno che" intendevo che el Trieste Calcio possa diventar in un futuro bastanza prossimo el settor giovanile della Triestina, mia supposizion personal... eh... comunque son sicuro che i gaverà studiado qualcosa, vederemo...

Posted

A mi me risultava che non se podeva ma magari se pol eh ? Quando iero al Trieste Calcio doveva esser cusi' me ricordo. forsi sara' cambiado perche' non posso creder che i vadi contro le regole. Credo che sia Costantini sia De Bosichi savera' ben piu' de mi.

Posted (edited)

A mi me risultava che non se podeva ma magari se pol eh ? Quando iero al Trieste Calcio doveva esser cusi' me ricordo. forsi sara' cambiado perche' non posso creder che i vadi contro le regole. Credo che sia Costantini sia De Bosichi savera' ben piu' de mi.

Bisogna veder se iera tesserado a Borgo... poi magari lo laserà doman ed ancora non lo savemo... de sicuro De Bosichi ga pensado a qualcosa...

Edited by guiz
Posted

Bisogna veder se iera tesserado a Borgo... poi magari lo laserà doman ed ancora non lo savemo... de sicuro De Bosichi ga pensado a qualcosa...

Guido se te son direttor generale del Trieste Calcio per forza de robe te son tesserado. E me par che non te pol esser tesserado per due diverse societa' nello stesso anno. Son curioso a 'sto punto.

Posted (edited)

Non so Furietto... vederemo... intanto me sa che anca Petagna poderia gaver le ore contade....

Edited by guiz
Posted

A me invece pare uno scenario ovvio, al punto che lunedì mattina lo avevo facilmente ipotizzato senza saperne nulla.

E come dice giustamente Tore, gl sviluppi in questo senso potrebbero essere invece positivi: la Triestina ha un esubero evidente di giocatori, e il Trieste Calcio un settore giovanile che all'Unione manca completamente.

A volte, uno più uno fa due persino nel calcio.