Vai al contenuto

Contraffazione


saretta

Messaggi raccomandati

Guardavo tra ieri e oggi cosa succedi se te compri qls de contrafffatto dal marocchin.... ti te ciapi la multa e la confisca lui pol anche finir in galera.

Mi molte volte compro borse o vestiti contraffatti perchè sinceramente preferiso spender 20 euro per una borsa finta gucci che spender 200 euro per una originale e che xè identica de quella finta!

Stessa storia la roba de vestir o i cd.

Mi digo se la roba vera costassi de meno non saria tutto sto casin...

E po una roba veramente scandalosa xè veder che tutta sta roba va buttada in scovaze quando invece i podessi darla in beneficenza ai poveri!!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

mi xe una roba che me fa impazzir.. capisso che xe sbaiado copiar cd, borse e compagnia bela, ma cio.. che diamine almeno i marochini i vendi a prezzo adeguato le robe.. finche la gente comprerà originale i prezi no calerà sicuro! :puntini:

Link al commento
Condividi su altri siti

E po una roba veramente scandalosa xè veder che tutta sta roba va buttada in scovaze quando invece i podessi darla in beneficenza ai poveri!!!!

i ga intervistado un finanzier ke el ga dito ke certe robe le va in beneficenza...tute quele ke nn reca una marca...quindi vede voi quanta roba va a ki ga bisogno... :frusta:

cmq sarà sbajado...ma concordo con saretta!

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi no go mai comprà un capo de abbigliamento firmado in vita mia...pagar una barca de soldi per aver una firma addosso no me interessa, come no me interessa seguir le mode. Però devo dir che un appassionado de ste robe penso che sappi distinguer una vera borsa (de Gucci per esempio) con un futizzo vendù da un marocchin.....Voio dir...sarà qualche differenza in termini de materiali, cuciture ecc...oltre che la firma, se no xè veramente triste :down: (correggeme se sbaglio)

E quindi se uno ghe piasi ste robe (massimo rispetto pei gusti dei altri) me par anche giusto che se le vadi a comprar in negozio perchè, anche se costa un'eresia(come qualità/prezzo), attorno xè tutto un mercato che vivi de quel, non solo l'imprenditor miliardario, ma per la maggior parte i operai: dalla sarta che cusi i cantoni, al camionista che porta la merce in negozio, ecc......e comprando i tarocchi uccidemo la nostra stessa economia, quindi noi stessi.

No so se me son spiegado ben...no volesi esser frainteso.... :p

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

mi invece.. purtroppo son costretto a cior roba de marca.. me vesto con roba larga che no esisti no de marca a ts..

ma xe una soddisfazion xke me ciogo roba solo quando vado far viaggi, no ciogo roba a ts da un pochi de anni (go tuto vestiti da new york, madrid, firnze ecc..) ma son sicuro che se ghe saria bela roba no de marca a ts, la comprassi!

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×