Jump to content

Contraffazione


saretta

Recommended Posts

Guardavo tra ieri e oggi cosa succedi se te compri qls de contrafffatto dal marocchin.... ti te ciapi la multa e la confisca lui pol anche finir in galera.

Mi molte volte compro borse o vestiti contraffatti perchè sinceramente preferiso spender 20 euro per una borsa finta gucci che spender 200 euro per una originale e che xè identica de quella finta!

Stessa storia la roba de vestir o i cd.

Mi digo se la roba vera costassi de meno non saria tutto sto casin...

E po una roba veramente scandalosa xè veder che tutta sta roba va buttada in scovaze quando invece i podessi darla in beneficenza ai poveri!!!!

Link to comment
Share on other sites

mi xe una roba che me fa impazzir.. capisso che xe sbaiado copiar cd, borse e compagnia bela, ma cio.. che diamine almeno i marochini i vendi a prezzo adeguato le robe.. finche la gente comprerà originale i prezi no calerà sicuro! :puntini:

Link to comment
Share on other sites

E po una roba veramente scandalosa xè veder che tutta sta roba va buttada in scovaze quando invece i podessi darla in beneficenza ai poveri!!!!

i ga intervistado un finanzier ke el ga dito ke certe robe le va in beneficenza...tute quele ke nn reca una marca...quindi vede voi quanta roba va a ki ga bisogno... :frusta:

cmq sarà sbajado...ma concordo con saretta!

Link to comment
Share on other sites

Mi no go mai comprà un capo de abbigliamento firmado in vita mia...pagar una barca de soldi per aver una firma addosso no me interessa, come no me interessa seguir le mode. Però devo dir che un appassionado de ste robe penso che sappi distinguer una vera borsa (de Gucci per esempio) con un futizzo vendù da un marocchin.....Voio dir...sarà qualche differenza in termini de materiali, cuciture ecc...oltre che la firma, se no xè veramente triste :down: (correggeme se sbaglio)

E quindi se uno ghe piasi ste robe (massimo rispetto pei gusti dei altri) me par anche giusto che se le vadi a comprar in negozio perchè, anche se costa un'eresia(come qualità/prezzo), attorno xè tutto un mercato che vivi de quel, non solo l'imprenditor miliardario, ma per la maggior parte i operai: dalla sarta che cusi i cantoni, al camionista che porta la merce in negozio, ecc......e comprando i tarocchi uccidemo la nostra stessa economia, quindi noi stessi.

No so se me son spiegado ben...no volesi esser frainteso.... :p

:bye:

Link to comment
Share on other sites

mi invece.. purtroppo son costretto a cior roba de marca.. me vesto con roba larga che no esisti no de marca a ts..

ma xe una soddisfazion xke me ciogo roba solo quando vado far viaggi, no ciogo roba a ts da un pochi de anni (go tuto vestiti da new york, madrid, firnze ecc..) ma son sicuro che se ghe saria bela roba no de marca a ts, la comprassi!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×