Vai al contenuto

L'era Mehmeti


Messaggi raccomandati

  • Risposte 5,3k
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

p.s. mbock: "in italia non c'è una squadra che sta bene finanziariamente come la triestina", idolissimo. :merodolodalrider:

alora semo più solidi dei lanfur! Xe vero però... co lori ga tirà un campionzin subito i lo vendi NOI NON VENDIAMO I NOSTRI CAMPIONI!... i resta liberi pe falimento...

Link al commento
Condividi su altri siti

Quindi manca 2/3 mesi alla fine del campionato, CEPU ga lassado un gioiellin e i resterá a iutar i novi, el comun dará el rocco gratis con un campo de allenamento in erba naturale, se fará una squadra competitiva a prescinder dalla categoria, no i capissi niente ma i se fará aiutar da tanti consulenti, no servi el DS...questo xe

Link al commento
Condividi su altri siti

....eccezionali meio delle comiche una trasmissione sportiva condotta da un deficiente che non ha le capacità di porre una domanda un minimo interessante, due ex proprietari ignoranti più del mus che mal che semo messi mio dio !

Ecco…. te dirò stasera me ga fatto incazar più el giornalista che non gaveva alba che el resto che tanto savevo za cossa gaveria dito… Ma certe perle xe "leggendarie". Giornalista scemo: "Avete intenzione di comprare lo stadio?"… Mbock: "Un DS ma cosa serve, ne hanno fatto a meno fino adesso" … giusto per citarne due…

Modificato da guiz
Link al commento
Condividi su altri siti

Quindi manca 2/3 mesi alla fine del campionato, CEPU ga lassado un gioiellin e i resterá a iutar i novi, el comun dará el rocco gratis con un campo de allenamento in erba naturale, se fará una squadra competitiva a prescinder dalla categoria, no i capissi niente ma i se fará aiutar da tanti consulenti, no servi el DS...questo xe

robe de ciodi…

Link al commento
Condividi su altri siti

dunque... fatemi capire... iera el capel de un giornalista sportivo dei più... vigniva de dirghe... "sarà dificile"... fatemi capire disevo... CEPU ga ditto ai tifosi a più riprese par TV e pal giornal che lori non ga problemi a finir la stagion coi soldi e che no i ga nissuna premura de vender anzi... CEPU ghe disi ai creditori che no i ga nianche zento euri pel mulo che devi andarse a curar a Padova ma che desso riva do lole che ghe impinirà el cul de soldi e che quindi no i ga motivo de risentirse se no i ga per magnar... CEPU ghe disi a MEMB che lori xe gente seria e che finché no i vedi tutti i soldi che salta in man no i vendi un tubo... MEMB se presenta a Modena col banchier svizero in persona... sarìa curioso de saver come iera fato sto banchier... el ghe somigliava a Paul Newman nela Stangata mi calcolo... forsi anche l'uficio del notaio iera fasulo con tute le comparse per questo i ga dovesto andar a Modena i lo doveva preparar prima... e la proprio davanti ai oci de CEPU el banchier ga fatto el bonifico diretamente da Modena col I-phone... desso riva sto altro moretto che ne disi che semo i più fighi del mondo e lo certifica e spergiura che xe cussì e CEPU ne conta che xe tutto vero dopo che i se da dei ladri e trufatori col cell de note.... apparte che la casistica delle floccie de CEPU ga ormai sfondà el tetto, veramente sti matti pol pensar che qualchedun ghe credi? e T4 veramente ghe ga fatto un'intervista o i ga volesto soldini per passar sta pantomima?.... mi me sembra impossibile e senza senso ma se CEPU garantissi che xe tutto a posto alora xe vero che semo rovinadi...

Modificato da morodesede
Link al commento
Condividi su altri siti

in ogni caso in una compravendita l'atto non xe perfezionado finché la cifra pattuida non vien pagada secondo i tempi ed i modi previsti... senò come funziona? se mi intanto pago ti te se tien i soldi e non te firmi e se te firmi prima mi podessi no pagar dopo.... quindi se i soldi xe o non xe rivadi certo che CEPU non lo pol ignorar... non xe question de "no posso più veder el conto perché non xe più mio" ... forsi questa la conta Puglia...

Link al commento
Condividi su altri siti

in ogni caso in una compravendita l'atto non xe perfezionado finché la cifra pattuida non vien pagada secondo i tempi ed i modi previsti... senò come funziona? se mi intanto pago ti te se tien i soldi e non te firmi e se te firmi prima mi podessi no pagar dopo.... quindi se i soldi xe o non xe rivadi certo che CEPU non lo pol ignorar... non xe question de "no posso più veder el conto perché non xe più mio" ... forsi questa la conta Puglia...

ara saria curioso de veder quell'atto de vendita… che tutto sarà tranne quel che ne ga contado me sa….

Link al commento
Condividi su altri siti

ma i se accordado fra de lori de far comunella, adesso ? mossa studiada per sviar l'attenzion e provar qualche manovra?

Iera stado riportado ieri che Mbock non se gaveva reso conto de tante difficolta', e adesso inveze el quadro xe dipinto tutto bel lustro come in lavatrice

Modificato da forazogo
Link al commento
Condividi su altri siti

se memeti ga el pacchetto de azioni, scatole cinesi o meno, mi immagino che piuttosto de arrivar a un fallimento immediato el contattera' o i ghe fara' contattar Stratex quanto prima per uscir in punta di piedi ,senza "cash" e senza far "crash" ,dall'avventura prima stimolante e poi divenuta ingombrante ,e girarghelo sto pacchetto,

In sostanza preso a costo zero ,col bonifico svodo, e girato idem a zero. Almeno el chiudessi el giro sull'ottovolante alabardato in tempo prima de farse mal coi eventuali giri successivi.

E dopo ,questi o chi per lori , piu' a loro agio nel territorio rispetto a M&M palesemente in difficolta' in tal senso come gia' dimostrato, (se non altro come presenza organizzativa continua in loco da dover garantire) , podessi decider il da farsi (un piano rientro-debiti credibile qua e una spalmatura la') senza commensali in tavola decisionale, e oltretutto ben visti dalle istituzioni.

Xe un quadro troppo fantasioso ?

Modificato da forazogo
Link al commento
Condividi su altri siti

se memeti ga el pacchetto de azioni, scatole cinesi o meno, mi immagino che piuttosto de arrivar a un fallimento immediato el contattera' o i ghe fara' contattar Stratex quanto prima per uscir in punta di piedi ,senza "cash" e senza far "crash" ,dall'avventura prima stimolante e poi divenuta ingombrante ,e girarghelo sto pacchetto,

In sostanza preso a costo zero ,col bonifico svodo, e girato idem a zero. Almeno el chiudessi el giro sull'ottovolante alabardato in tempo prima de farse mal coi eventuali giri successivi.

E dopo ,questi o chi per lori , piu' a loro agio nel territorio rispetto a M&M palesemente in difficolta' in tal senso come gia' dimostrato, (se non altro come presenza organizzativa continua in loco da dover garantire) , podessi decider il da farsi senza commensali in tavola.decisionale.

Xe un quadro troppo fantasioso ?

Si

Link al commento
Condividi su altri siti

quindi lori i ga ancora idea de radicarse in territorio...

in effetti el satellite Mbock sta girando da piu' de un mese ,senza una tracciatura chiara tra l'altro, in orbita alabardata

Modificato da forazogo
Link al commento
Condividi su altri siti

Penso che sabato, dopo la partida, Mbock se ga será in spogliatoio coi zogadori per dirghe che la Tristina xe un gioiellin...

Me ga piasso sai che ieri sera a qualsiasi "domanda", Idris ghe rispondeva nel stesso modo con una faccia de tola, ossia "stiamo lavorando, vedremo, bisogna coinvolgere tutti." Inoltre quando CE parlava ogni volta el se girava verso Pu per cercar conferme nel suo sguardo...sembrava 3 fioi

Link al commento
Condividi su altri siti

A me la cosa che sinceramente ha colpito di più, vicino alle tante "uscite" degne di nota, è il fatto che per Mbock la figura del DS, chiaramente determinante in una società di calcio (più determinante di possedere dei palloni), sia del tutto sconosciuta, ininfluente e non necessaria. Anche durante la sua prima comparsata a T4 ricordo avesse fatto una figuraccia a proposito...alla domanda del giornalista sul sostituto di Gradella, Mbock aveva risposto che Gradella andava bene e non lo cambieranno...........mah....veramente....è già andato via da qualche mese..........

Sono preoccupato perché per quanto dica che verrà affiancato da tecnici e lui non sa niente, non puoi non sapere le basi. Cavolo, Galliani non penso che agli inizi non sapesse che ruolo avesse un DS in una società di calcio...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×