Vai al contenuto

L'era Mehmeti


Messaggi raccomandati

  • Risposte 5,3k
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Vedo che gavè deciso che CePu xe i cativi e M&M xe i boni ...

Beati voi che gavè certezze ...

non so se M&M xe i boni (per mi xe tutti cattivi fa ti...)

però xe vero che Cepu ga lassà in giro un discreto casin

se non rivava (o se vien casini con M&M) come i pensava de 'ndar vanti? ciolendo i gratta e vinci sperando de trovar qualcun vincente e salvar i conti cussì? oh per mi "buona gestione" xe altro...

Modificato da Euskal Herria
Link al commento
Condividi su altri siti

Giusto per spiegare perché di tanta fretta vi riporto, previo sua autorizzazione, una mail di una persona dello staff " Ho già perso la morosa, rotto l'auto x non poterle fare un minimo di manutenzione, elemosinato 100 Euro da mia madre x poter andare venerdì a Padova a farmi delle analisi delicate, venerdì prossimo avrò lo sfratto se non pago gli arretrati…." Ecco, non penso che gente in queste situazioni possa aspettare molto

sì Guido ma me par che quei che va del'avocato e proprio adesso non xe questi... e se saltava l'acquisto cossa i fazeva?... e comunque me par che per queste situazioni anche un Cergol qualunque non me pol vignir a dir che nol ga i 100 euro de molarghe per risolverle.... sto matto ne ga sempre parlà che se non sucedi niente nol ga problemi a finir l'anno coi sui... e cossa sarìa sti "sui" se nol pol iutar nianche questi?... e mi pensavo che solo Puglia fussi una fiaba e Cergol più serio...

Link al commento
Condividi su altri siti

Non rivava ad 'ndar vanti…

quindi sicome una calcolatrice ciolta dei cinesi per far due conti de quel che servi la gaverà, l'ipotesi sdegnosamente rifiutada qua in giro de cior la Triestina per vie politiche per rivenderla non iera campada in aria... comodo cior la roba senza un in tasca perché te son amanicado e po' rivenderla e ciaparghe su... par che non sia tuti mone in giro però...

Link al commento
Condividi su altri siti

Giusto per spiegare perché di tanta fretta vi riporto, previo sua autorizzazione, una mail di una persona dello staff " Ho già perso la morosa, rotto l'auto x non poterle fare un minimo di manutenzione, elemosinato 100 Euro da mia madre x poter andare venerdì a Padova a farmi delle analisi delicate, venerdì prossimo avrò lo sfratto se non pago gli arretrati…." Ecco, non penso che gente in queste situazioni possa aspettare molto…

sì Guido ma me par che quei che va del'avocato e proprio adesso non xe questi... e se saltava l'acquisto cossa i fazeva?... e comunque me par che per queste situazioni anche un Cergol qualunque non me pol vignir a dir che nol ga i 100 euro de molarghe per risolverle.... sto matto ne ga sempre parlà che se non sucedi niente nol ga problemi a finir l'anno coi sui... e cossa sarìa sti "sui" se nol pol iutar nianche questi?... e mi pensavo che solo Puglia fussi una fiaba e Cergol più serio...

Questi ed altri ed andava dagli avvocati già un mese fa…. i ga spetado solo perché ghe iera stado assicurado che non appena rivava i novi saldava tutti…

Modificato da guiz
Link al commento
Condividi su altri siti

perché se i vinzeva col gratta e vinci i metteva a disposizion ?

'desso guardavo se beco el segnal che in television xe un pasticcer a cui se pol domandar telefonando come che vien fora un presniz,

inveze niente telefonade stasera. Me par assurdo, Come se pol scriver romanzi sui tastini sms, con tutte le robe de domandar

Link al commento
Condividi su altri siti

Quando ho comprato la mia casa attuale da un tizio quantomeno strano e piuttosto "rabbioso" e che dovevo ristrutturare, dopo pochi giorni mi sono visto due persone di una delle proprietà confinanti venire a chiedere quando avevo intenzione di sistemare il muro di contenimento del mio pastino soprastante. Questi non avevano avuto il coraggio di chiedere per decenni al proprietario precedente che li mandava a quel paese e appena hanno visto i nuovi "gonzi" si sono buttati a pesce per farsi fare i lavori che a loro sentire andavano fatti. Qua è successa la stessa cosa. I creditori si sono lanciati come cani rabbiosi sull'osso. Bisogna vedere se attaccata all'osso c'è anche la carne però. (Per la cronaca io non ho ceduto ed il muro è rimasto com'è :merodolodalrider: )

Link al commento
Condividi su altri siti

perché se i vinzeva col gratta e vinci i metteva a disposizion ?

'desso guardavo se beco el segnal che in television xe un pasticcer a cui se pol domandar telefonando come che vien fora un presniz,

inveze niente telefonade stasera. Me par assurdo, Come se pol scriver romanzi sui tastini sms, con tutte le robe de domandar

non xe mai stade telefonade…

Link al commento
Condividi su altri siti

Quando ho comprato la mia casa attuale da un tizio quantomeno strano e piuttosto "rabbioso" e che dovevo ristrutturare, dopo pochi giorni mi sono visto due persone di una delle proprietà confinanti venire a chiedere quando avevo intenzione di sistemare il muro di contenimento del mio pastino soprastante. Questi non avevano avuto il coraggio di chiedere per decenni al proprietario precedente che li mandava a quel paese e appena hanno visto i nuovi "gonzi" si sono buttati a pesce per farsi fare i lavori che a loro sentire andavano fatti. Qua è successa la stessa cosa. I creditori si sono lanciati come cani rabbiosi sull'osso. Bisogna vedere se attaccata all'osso c'è anche la carne però. (Per la cronaca io non ho ceduto ed il muro è rimasto com'è :merodolodalrider: )

i lavori li devi far el proprietario del tocco sora el muro no sotto... se te son sora te tocca e se no te vol far te fa de meno ma se te crolla te devi...

Link al commento
Condividi su altri siti

va be ma i tre caballeros i abbozzera' qualcosa con la faccia de pagella. Un dira' che da domani parti i pagamenti, un dira' che el ga scelto a garanzia de tifosi e creditori un comprator serio e virtuoso che meio non ghe pol esser in giro, e l'altro annuira'

cio' questi i se registrava fin l'altro giorno, bon almeno oggi i xe in diretta coi microfoni sulla giacchetta..

Modificato da forazogo
Link al commento
Condividi su altri siti

infatti gia' al primo "rogito fantasma", Cepu gaveva telefonado da Modena a t4 in tempo per metter el titolo inizial che i gaveva vendudo tutto-tutto-tutto senza tenir niente-niente- niente. Presto, prepare' il titolo ,che se savessi ben e senza possibilita' de smentita che no i centrava piu' e che non se podeva tornar indrio, e hop via la zavorra dai piedi beata l'ora insomma. Asciugando con la spugnetta l'inchiostro de memeti, che non spandessi sul foio

Modificato da forazogo
Link al commento
Condividi su altri siti

la risposta de mbock sul futuro della società, ben dei, ga dito meno de zero

puglia e cergol i se ga grandi lodi, mbock amicon de tutti e 2. puglia e cergol hanno lasciato tutto perfetto, se lo disi lui...

de calcio nissun capisi un ca**o, de soldi che manca el silenzio, insomma, el nulla del nulla più totale

p.s. mbock: "in italia non c'è una squadra che sta bene finanziariamente come la triestina", idolissimo. :merodolodalrider:

mbock disi che ga iniziado a pagar.

cergol che disi si, la mensilità, i campi, bon dei, ma dell'anno scorso non xè rimasto nulla, vero puglia? lui boffonchia, si, xè rmaste giusto 2 robette de poco. ahahahahahahah, ma che cinema xè questo, tristezza a palate. :merodolodalrider::merodolodalrider:

sto giornalista chi ca**o xè? parla de debiti delle vecchie società, ma cosa el parla? ma se semo fallidi?

ah bon, alla quarta volta puglia ghe lo fa notar...

MBOCK: LA TRESTINA LASCIATA DEI CERGOL E PUGLIA E' UN GIOIELLO :merodolodalrider:

Modificato da El mulon
Link al commento
Condividi su altri siti

la risposta de mbock sul futuro della società, ben dei, ga dito meno de zero

puglia e cergol i se ga grandi lodi, mbock amicon de tutti e 2. puglia e cergol hanno lasciato tutto perfetto, se lo disi lui...

de calcio nissun capisi un ca**o, de soldi che manca el silenzio, insomma, el nulla del nulla più totale

p.s. mbock: "in italia non c'è una squadra che sta bene finanziariamente come la triestina", idolissimo. :merodolodalrider:

mbock disi che ga iniziado a pagar.

cergol che disi si, la mensilità, i campi, bon dei, ma dell'anno scorso non xè rimasto nulla, vero puglia? lui boffonchia, si, xè rmaste giusto 2 robette de poco. ahahahahahahah, ma che cinema xè questo, tristezza a palate. :merodolodalrider::merodolodalrider:

sto giornalista chi ca**o xè? parla de debiti delle vecchie società, ma cosa el parla? ma se semo fallidi?

ah bon, alla quarta volta puglia ghe lo fa notar...

MBOCK: LA TRESTINA LASCIATA DEI CERGOL E PUGLIA E' UN GIOIELLO :merodolodalrider:

El GF ghe fa una pippa
Link al commento
Condividi su altri siti

....eccezionali meio delle comiche una trasmissione sportiva condotta da un deficiente che non ha le capacità di porre una domanda un minimo interessante, due ex proprietari ignoranti più del mus che mal che semo messi mio dio !

Link al commento
Condividi su altri siti

meno mal che l'inesperto e l'inadeguato doveva essere l'eddy murphy del camerun.....alla fine el stava proprio a suo agio di fronte i ai do pesci lessi alabardati e a un giornalista che no podemo nemmeno ciamar tale.

cergol che ovviamente se rendi ridicolo disendo che gradella comprava zogadori alle loro spalle mentre lui iera nei suoi viaggi intorno al mondo evol far capir che questo xe sta un dei punti focali del buso...ma che almeno i staghi zitti che i fa piu bella figura.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×