Jazz Posted June 16, 2005 Report Posted June 16, 2005 Cossa me costava un soriso ieri, sula porta, co ti, delicata e ingenua, te me ga ciolto le MS senza filto inveze che le Malboro? Cossa me costava un soriso la del canton co 'na veceta me ga traversà col rosso e go dovù inciodar de bruto? Cossa me costava un soriso ala casiera del market co stavo pagando, che per dirme 15 euri la me ga spudazza sui bisi e sul matavilz? Un soriso demoselo pur, no se fa fadiga, e stasera co magnerò la jota freda pensando che te la ga fata ti con le tue manine dolzi e delicate, cossà me costeria farte un soriso? E al mio colega che la matina riva tardon e no fa un cazo tuto el giorno, cossa me costassi farghe un soriso? E anca a sto mona spuzolente che el xe drio a mastruzarme de continuo el pie mentre son sula dicianove per tornar casa copà del lavor, cossa me costassi farghe un soriso? Come anca al capo che rompi i coioni de matina a sera, cossa me costassi farghe un soriso? Certo no me costassi proprio niente... Ma perché... se li mando tuti in MONAZA DE SU MARE, me costa qualcossa??? COMPLIMENTI AL POETA CHE LA GA SCRITTA!!! Quote
Stefano79 Posted June 16, 2005 Report Posted June 16, 2005 Bene...xè le diese e un quarto e te son za impetesà Sai cocola comunque Quote
Jazz Posted June 16, 2005 Author Report Posted June 16, 2005 Inviato il 16 giugno 2005, 10:33Bene...xè le DIESE E UN QUARTO e te son za impetesà Sai cocola comunque No so dove te ga visto ti el quarto... ma non credo sull'orologio... Quote
trert Posted June 16, 2005 Report Posted June 16, 2005 cio.. bela.. ga sai de petesson.. ma chi la ga scrita?? sopratuto quela del bus.. Quote
cucciolina Posted June 16, 2005 Report Posted June 16, 2005 Troppo bella! go ridù mezz'ora da sola Quote
iaga Posted June 16, 2005 Report Posted June 16, 2005 Complimenti al Jazz che ne ga fornido questa perla de saggezza!! Quote
Matt Posted June 16, 2005 Report Posted June 16, 2005 per mi la ga scritta lui.... al poeta tuxav Quote
Stefano79 Posted June 16, 2005 Report Posted June 16, 2005 per mi la ga scritta lui.... al poeta tuxav anche per mi Quote
Jazz Posted June 16, 2005 Author Report Posted June 16, 2005 per mi la ga scritta lui.... al poeta tuxav Ma te vedi che te bevi... Dove te se insogni de Tuxav qua...??? Quote
Tony Posted June 16, 2005 Report Posted June 16, 2005 effettivamente star, non saria mal... cmq sulla poesia, un vero poeta , nulal de dir...farò una copia e la appenderò in bella vista... Quote
Maurizio72Ts Posted June 17, 2005 Report Posted June 17, 2005 tropo forte complimenti a Jazz per averla scovada (scritta?!? ) :ok: Quote
Jazz Posted June 17, 2005 Author Report Posted June 17, 2005 Me la ga mandada via mail mia morosa... (speremo che non la gabi scritta ela... ) Quote
Matt Posted June 17, 2005 Report Posted June 17, 2005 per mi la ga scritta lui.... al poeta tuxav Ma te vedi che te bevi... Dove te se insogni de Tuxav qua...??? orca cio..che cappella che go fatto...ma xe che go letto d efretta...e immaginavo che fossi lui la perosna piu indicada reindirizzo i complimenti a Jazz Quote
trert Posted June 18, 2005 Report Posted June 18, 2005 matt xe fuch.. (no fuck eh.. capimose.. ) Quote
Starlite Posted June 18, 2005 Report Posted June 18, 2005 fuc' ierimo rivadi ala conclusion che la forma piu' coreta de scriver no xe con la h finale ma con l'apostrofo son finì 'nte'l ploc' xe fuc' vado al Pedocin per un toc' Quote
puromalto Posted June 20, 2005 Report Posted June 20, 2005 La gò letta solo adesso...troppo roba! Quote
Recommended Posts