chompo Posted October 10, 2015 Author Report Posted October 10, 2015 Dario dario, se gavesi 5 minuti de tempo libero venissi ad umiliarte anche qua.... Ciau stipe quindi te se zonti e te ne scherzi a tutti ? O come diseva quel..."chiacchere e distintivo...sei solo chiacchere e distintivo!" Quote
stratodarius Posted October 10, 2015 Report Posted October 10, 2015 Dovessi entrar anche mio fradel... Quote
chompo Posted October 10, 2015 Author Report Posted October 10, 2015 (edited) Dovessi entrar anche mio fradel... OK, venghino venghino... Tegno in stand by el discorso della formula del torneo, in attesa che definimo con precision quanti semo. In caso de dispari podemo comunque venirne fora col turno de riposo a testa. E vedemo se sior stipe getta el cuor oltre l'ostacolo e se zonta oltre a "minacciar" a parole. Ve chiedo cortesemente de decider quanto prima possibile, per questioni de tempo. Che cussì no andemo a scivolar troppo in là con l'inizio del fantatorneo, dato che la parte iniziale de preparazion dei vari topic, le tabelle da crear per le classifiche etc, xe la più "impegnativa" in termini de tempo che me porta via e de sti tempi ne go sai poco de tempo da dedicarghe e no posso dunque garantir che in una settimana combino Edited October 10, 2015 by chompo Quote
chompo Posted October 10, 2015 Author Report Posted October 10, 2015 (edited) Xe online REGOLAMENTO ---> http://www.elsitodesandro.it/invboard/index.php?showtopic=14566 LISTA UFFICIALE ZOGADORI ---> http://www.elsitodesandro.it/invboard/index.php?showtopic=14565 Ai novi: per qualsiasi roba, chiedè senza problemi Ai "veci": xe un zogador in meno (12 inveze che 13), un punticin in meno nei bonus-malus e xe stado eliminado el "bug" del regolamento scorso (ovvero che no se podeva taiar a getton i vice-cap, desso se pol! ). El resto xe immutado. Qualcosina vegnerà ancora limado riguardo la formula a seconda de quanti semo e qualcosina sui coefficienti che usavimo (e useremo) per rimodular la classifica. chompo dez dondon giuli61 romanowar stratodarius stratodarius fradel ? stipe ??? Edited October 10, 2015 by chompo Quote
chompo Posted October 12, 2015 Author Report Posted October 12, 2015 Come xe muloni ?!? I potenziali altri due partecipanti cossa decidi? Stratodarius brother? Stipe? Me toca sollecitarve una risposta definitiva...perchè semo za tardi ed il tempo scarseggia Quote
KKMuK Posted October 13, 2015 Report Posted October 13, 2015 (edited) Buongiorno a tutti, Son Paolo (fradel de stratodarius) anche mi ovviamente reclutado dal Romanowar per lottar per la salvezza con agguerrita competizione anche in questo Fantacampionato Edited October 13, 2015 by KKMuK Quote
stipzilla Posted October 13, 2015 Report Posted October 13, 2015 A questo punto è una questione di principio, accetto la sfida e partecipo Quote
chompo Posted October 13, 2015 Author Report Posted October 13, 2015 Buongiorno a tutti, Son Paolo (fradel de stratodarius) anche mi ovviamente reclutado dal Romanowar per lottar per la salvezza con agguerrita competizione anche in questo Fantacampionato Ciauu Paolo, ben reclutado e ben rivado Quote
chompo Posted October 13, 2015 Author Report Posted October 13, 2015 A questo punto è una questione di principio, accetto la sfida e partecipo Eh ben rientrado allo "scherzatore" Quote
chompo Posted October 13, 2015 Author Report Posted October 13, 2015 (edited) BENE! Anzi disemo pur anche molto bene! Tra i 3 novi innesti ed el rientro de stipe semo quindi addirittura a quota 8. Oltre ogni più rosea prevision, per quanto me riguarda almeno, dato che fin settimana scorsa el topic iera rimasto lettera morta e quindi pensavo che non ce l'avremmo fatta a farcela. Quindi siori fantacestisti "novi e veci" podemo affermar che la stagion 2015/2016 del fantabsket SDS XE UFFICIALMENTE APERTA !! Edited October 13, 2015 by chompo Quote
stratodarius Posted October 13, 2015 Report Posted October 13, 2015 Buongiorno a tutti, Son Paolo (fradel de stratodarius) anche mi ovviamente reclutado dal Romanowar per lottar per la salvezza con agguerrita competizione anche in questo Fantacampionato Bela Paulo..... :vabenon: :vabenon: Quote
KKMuK Posted October 13, 2015 Report Posted October 13, 2015 Dovessi entrar anche mio fradel... Santo cielo..... Fai bene a pregare il cielo Stipe.. la questione de principio diventa anche mia adesso Quote
chompo Posted October 13, 2015 Author Report Posted October 13, 2015 (edited) FANTACESTISTA LEGGI E RISPONDI, GRASSIE Per quel che riguarda la formula del fantatorneo, saria meio se rivassimo a iniziar già con la prossima giornata del campionato de basket, cioè la terza de lega A. Purtroppo xe un anticipo anche che ne magna un giorno, sabato 17 alle 20.30, il che significa che dovessimo postar i nostri roster, la composizion iniziale dei nostri 12 fantazogadori, per venerdì sera, entro le 23 disemo. No xe sai tempo, semo un poco in ritardo, quindi soprattutto per i "novi" magari (e/o per stipe che nell'ultima partecipazion gaveva zogado con la vecia formula), questo podessi forse esser un problema. Chiedo quindi a tutti i partecipanti de lassar un messaggio qua in 'sta discussion disendo se pensè de farghela o no a presentar la squadra per venerdì sera. Saria meio disevo per la formula, ma se ve xe problematico, scivolemo de una settimana piuttosto. Edited October 13, 2015 by chompo Quote
stipzilla Posted October 13, 2015 Report Posted October 13, 2015 forsi paolo e dario non ghe riva........se go capido ben basta postar 12 giocatori e spender al max 315 crediti, formazione 5 titolari 7 riserve con capitano e vicecapitani, una passeggiata..... Quote
KKMuK Posted October 13, 2015 Report Posted October 13, 2015 forsi paolo e dario non ghe riva........se go capido ben basta postar 12 giocatori e spender al max 315 crediti, formazione 5 titolari 7 riserve con capitano e vicecapitani, una passeggiata..... La mia xe già pronta Stipe.. la posso postar anche subito Quote
chompo Posted October 13, 2015 Author Report Posted October 13, 2015 La mia xe già pronta Stipe.. la posso postar anche subito Ehehehe tira già aria da "derby" con stipe... Vedemo cossa che disi tutti e poi in caso positivo aprirò una discussion apposita dove postar i roster Quote
romanowar Posted October 14, 2015 Report Posted October 14, 2015 Venerdì sera? Nessun problema, tanto copierò quella del congolese Stipe. Quote
stipzilla Posted October 14, 2015 Report Posted October 14, 2015 Mi aspetto le 22.59....facci lei.... Quote
stratodarius Posted October 14, 2015 Report Posted October 14, 2015 Nessun problema...tanto copierò quella de Rrromanowar :merodolodalrider: Quote
stipzilla Posted October 14, 2015 Report Posted October 14, 2015 A questo punto propongo di spedire i roster alla mail di lal....pardon chompo, cosi evitiamo scopiazzature Quote
KKMuK Posted October 14, 2015 Report Posted October 14, 2015 Quoto el Stipe stavolta.. email segrete ?.. ma come funzia la storia che il capitano e i vice no pol esser presi da squadre avversarie? Chi li scegli prima ga diritto a tegnirli? Quote
romanowar Posted October 14, 2015 Report Posted October 14, 2015 Quoto el Stipe stavolta.. email segrete ?.. ma come funzia la storia che il capitano e i vice no pol esser presi da squadre avversarie? Chi li scegli prima ga diritto a tegnirli? No, ti te ciol chi te vol all'asta. Una volta definiti i roster, nisun poderà più cior capitani e vice capitani de altre squadre a seguito de movimenti de mercato e/o tagli. Quote
Recommended Posts