Vai al contenuto

Ronde anti rumore...


Messaggi raccomandati

Come savè gaveremo squadre de vigili urbani che de notte vigilerà sul "casin" in città. Premetto che mi son un de quei cui il casin per strada specialmente de notte ghe da fastidio però in sto momento non saria più giusto usarli per vigilar sulla sicurezza? Sti qua i ga el compito de girar e controllar che fora dei locai non ghe sia schiamazzi, i gaverà due pistole laser per l'autovelox e i farà la prova dell'etilometro. In poche parole i doverà far quel che i dovessi sempre far solo che i ga aumentà le unità. A prescinder dal fatto che xe giusto controllar quelle robe noi podessi usarli per far le ronde nelle zone a rischio? Sti qua i farà i fighi in città quando i problemi xe nelle zone periferiche, secondo mi i poderia gestir meio questo incremento de vigili de notte.

Link al commento
Condividi su altri siti

Qua se ricolleghemo al discorso se armar o no i vigili. Finchè i vegnerà impiegadi solo per far le multe avendo in dotazion solamente el blocchetto delle multe con relativa penna, sarà dura mandarli in città de notte con lo scopo de evitar i episodi che gavemo visto de recente in città (bombe a man, sparatorie ecc...).

E comunque per ste robe xè più indicadi Polizia e Carabinieri.

Per el discorso delle ronde antirumore, go l'impression che sarà l'ennesima scusa del comun per spillarghe soldi ai cittadini con le multe.

Link al commento
Condividi su altri siti

Che no diventi un dopion dela discussion sui compiti dei vigili... :rolleyes:

A me non hanno ancora fatto nulla ho beccato pure i due punticini di bonus :)

Il Mio maestro è un vigile urbano ed è un ottima persona che fa il suo dovere... con il il famigerato blocchetto :p.

Link al commento
Condividi su altri siti

l'intenzion credo che sia bona, dar maggior presenza de addetti all'ordine in città, purtroppo polizia e carabinieri non xe alle dipendenze del comun che metti in campo le forze che ga. Per le multe...bè ogniun xe responsabile de se stesso, se un bevi o fa el mona xe giusto che el vegni multà sia de giorno che de notte, magari i podeva crear ste ronde non con il chiaro compito de vigilar sul casin notturno ma dandoghe el compito più ampio de girar a caso sia in città che in periferia per farse veder, saria stado un deterrente blando ma pur sempre un deterrente.

Link al commento
Condividi su altri siti

penso ke ghe sia de problemi ben più gravi...daltronde se sa come funziano le robe.

Son d'accordo sul fatto che i problemi sono altri ma guarda da un altro punto di vista.

Sono forze del ordine che girano per locali.

Lo scopo ufficiale è controllare che non ci siano schiamazzi ma una volta che sono presenti possono fare anche altro.

Può essere utile anche come deterrente contro vandalismi e risse.

Quante volte fuori dai locali le risse degenerano escono coltelli e ci scappa il morto?

Vigili che con il loro blocchetto impediscano con la paura della multa gli schiamazzi di una lite animata fuori da un locale bloccano anche la degenerazione di questa cosa.

Se serve a calmare il come certe persone vivono la serata può essere utile.

Controlli su alcol rumore e cose simili teoricamente servono per far vivere le sarate in dievrtimento e moderazione.

Poi dipende da come le forze del ordine fanno applicare la cosa.

Io ero fuori etilometro molto spesso. Ma guidando piano,faccia traquilla,senza cercar rogne. Non mi hanno mai fatto l'etilometro.

Link al commento
Condividi su altri siti

no, scuseme, sarò sincero, ma me par che tanti qua xe convinti che trieste sia el Bronx.. desso, no so che locali che go de andar per veder morti de cortelade :( ma a Trieste no go mai sentì.

Me par mi che qua basti qualche minuzia (colpi de avertimento, stile mafia) per ciaparsela con chi centra de meno: I GIOVANI.

Co no i sa cossa far i rompi per locai che fa schiamazzi .. a Trieste??? Ma - no vojo ofender - qualchidun ga mai visto altri posti in giro pel mondo?

A parte Belluno no credo de gaver MAI visto una cità coi locali tanto silenziosi come quei de Trieste (a parte un per, ma se sa quai che xe).. qua i lancia caccie ale streghe assurde, che se riva al livel de no poder tirar fora una chitara ACUSTICA per sonar tra amici in un local, che te riva el paron "per favor finila, che i ciama i carabinieri!" !!

Che i gabi de controlar l'ordine ok, ma da là a far ste fantomatiche "ronde" repressive, o meterse come go visto la estate scorsa a Barcola, in 3 tra tubi, carabinieri e polizia in un km de strada a far blocchi!! Questo per mi equival spesso a castrar tuti i giovani de una città..

scuseme ma NO POSO PIU DE STI VECI

Link al commento
Condividi su altri siti

no, scuseme, sarò sincero, ma me par che tanti qua xe convinti che trieste sia el Bronx.. desso, no so che locali che go de andar per veder morti de cortelade :( ma a Trieste no go mai sentì.

Me par mi che qua basti qualche minuzia (colpi de avertimento, stile mafia) per ciaparsela con chi centra de meno: I GIOVANI.

Co no i sa cossa far i rompi per locai che fa schiamazzi .. a Trieste??? Ma - no vojo ofender - qualchidun ga mai visto altri posti in giro pel mondo?

A parte Belluno no credo de gaver MAI visto una cità coi locali tanto silenziosi come quei de Trieste (a parte un per, ma se sa quai che xe).. qua i lancia caccie ale streghe assurde, che se riva al livel de no poder tirar fora una chitara ACUSTICA per sonar tra amici in un local, che te riva el paron "per favor finila, che i ciama i carabinieri!" !!

Che i gabi de controlar l'ordine ok, ma da là a far ste fantomatiche "ronde" repressive, o meterse come go visto la estate scorsa a Barcola, in 3 tra tubi, carabinieri e polizia in un km de strada a far blocchi!! Questo per mi equival spesso a castrar tuti i giovani de una città..

scuseme ma NO POSO PIU DE STI VECI

Hip Hop. L'anno scorso. Risse un giorno si uno no.

Finche non c'è scappato pure il morto accoltellato.

Servirebbero zone atte a questi locali. Spesso ce li abbiamo troppo vicini a casa. In molte città i locali sono in periferia, in zona industriale o in quartieri di uffici in cui non ci dorme nessuno.

E innegabile che i nostri vecchietti si lamentano più del dovuto ma non è che il problema proprio non esista.

Link al commento
Condividi su altri siti

mi un poco per lavor e un poco per mio diletto de città in Italia ghe ne go girade abbastanza,specialmente qua al nord, non xe che le altre città sia diverse dalla nostra,xe l'area urbana ad esser diversa de solito. Solitamente nelle altre città i locai o i xe in centro dove xe poche abitazioni e tanti uffici e quindi i da poco fastidio oppur i locai i xe in periferia,qua purtroppo i locai xe sotto le case spesso e la gente non capisi che se devi dar un limite.

Mi go 27 anni quindi non me reputo un vecio, sotto casa mia ghe xe un giardinetto condominiale in cui però ghe va tutti e d'estate me tocca litigar un giorno sì e l'altro anche per la muleria che fa casin. Sti qua d'estate i se gratta i maroni,mi alle 4.30 me devo alzar per andar a lavorar e averli sotto le finestre fin mezzanotte a zigar e far casin te assicuro che con tutta la tolleranza fa girar le balle!

Trieste xe sicuramente una città de anziani ma anche i giovani alle volte sembra zercar i longhi, se un vol zigar, far casin e disturbar perchè fa figo allora che vadi a barcola o sul molo audace, se me rompi le scatole sotto casa son el primo a far due robe: secio de letame in testa e telefonada ai caramba che ormai sa già che co squilla el telefono in via dell'istria verso mezzanotte i ga de venir qua per mandar via i rompiscatole.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi di fronte casa mia go un picio condominio con appartamenti in affitto a studenti. Sti qua i ga un grande giardin separado solo da un muretto dalla strada....de estate i fa spessissimo festini all'aperto con musica a palla fin a notte fonda. E ovviamente d'estate devo dormir con le finestre verte per no morir de caldo e con un'orchestra a un metro de distanza no xè el massimo :incazzado:

No go mai ciamado la polizia, ma se i continua anche sta estate........

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi di fronte casa mia go un picio condominio con appartamenti in affitto a studenti. Sti qua i ga un grande giardin separado solo da un muretto dalla strada....de estate i fa spessissimo festini all'aperto con musica a palla fin a notte fonda. E ovviamente d'estate devo dormir con le finestre verte per no morir de caldo e con un'orchestra a un metro de distanza no xè el massimo :incazzado:

No go mai ciamado la polizia, ma se i continua anche sta estate........

Fatte invitar alla festa. :p

Scherzi a parte anche qui da me anni fa c'era un locale che faseva anche musica fino ora tarda. Effettivamente era un po una rottura di scatole.

Se è una festa ogni tanto nessun problema. Anche io faccio feste in giardiono di casa mia per alcune occasioni.Se è continuato diventa una bella rottura.

Link al commento
Condividi su altri siti

Fatte invitar alla festa. :p

Go pensà la stesa roba :D

CMQ Finchè xe gente che ziga e urla in strada per ore poso anca capir ciamar i caramba, ma la situazion sta degenerando: mi go ciapado un 2 estati fa seciade in testa per gaver parlado, ve asicuro, quasi sotovose, per 5 minuti..!

Mi so solo che qua a Milan i locai xe soto le case, e i fa SAI più casin de quei a Trieste, de solito xe gente fin in strada, per capirse.. gira cortelade, ecc..

epur xe sai meno quei che se lamenta, e le fantomatiche "ronde" i le fa per droga, ecc.. no pel "rumor".

Quel che vojo dir xe che ocori un fia de elasticità mentale, che de noi speso manca (vedi a Trieste l'Ariston, finchè xe cinema per veci el casin no ghe da fastidio, come verzi un local - e jera insonorizà - i lo sera)

---

Per la question de dove meter i locai a Trieste, mi vedessi sai ben el porto vecio, ma no ghe spero tropo (nei politicanti, ecc), altrimenti se podessi far qualcossa in Barriera, che pareva che i vol far le 2 strade che se incrosa la dela "moka" pedonalizade.. no saria mal. altre idee?

Link al commento
Condividi su altri siti

Lasemo perder L'Ariston.

Non ghe rompeva per il rumore.

In meno di un anno di attività ha lasciato un milione di euro di debiti con i fornitori...

Come i gha fatto xe un mistero.

Iera diro qualcosa de losco per questo ghe rompeva le balle, ma è chiuso prima di compiere un anno per evitare verifiche della finanza.

Link al commento
Condividi su altri siti

In meno di un anno di attività ha lasciato un milione di euro di debiti con i fornitori...

si questo gavevo sentì, ma za prima i lo gaveva serà un per de volte per el rumor.. con tanto de sequestro :(

L'Italia funziona così.

Sapevano che era losco.

Non potevano farci nulla quindi usavano cavilli.

Anche quando la pula cerca di fare il proprio lavoro fa cilecca la burocrazia :(

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×