Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ier son andada al cinema a veder qs "horror"...mah, ve dirò che no me ga piasso per niente! E nn son la sola: apena finido mi e mia sorella se semo guardade e gavemo fatto una faccia disgustada!

A parte qualche scena che veramente te fazeva saltar sulla poltrona (e la maggior parte concentrade negli ultimi 15 minuti del film), tutto el resto no iera un granchè: togliendo i ritmi lenti in alcuni punti (quasi de indormenzarse, ve giuro!), el final i lo ga buttado là, secondo mi...No i ga rivado a giustificar nulla, nè tantomeno a spiegarlo per farlo capir al pubblico...

Mah, son molto sconenta de sto film...me aspettavo veramente de più! :incazzado:

Posted

mi iero convinta de andarlo a veder, ma go rinunciado una sera che iero l'unica sveia in tuta la casa de notte e go visto el trailer..me son cagada solo per quel,, de picia gavevo paura del buio e dei omini neri annessi... :papa:

Posted

si, xe che desso ghe xe un mucio de film che come trama i fa schifo, paura zero, però i ghe metti quelle scene che te son rilassado perché te sa che tanto no succedi niente e salta un fora de colpo zigando.. "BUH" e te credo che te ciapi strizza.. però no xe quel che te dovessi far paura.. mi me piasi più film tipo seven che xe proprio psicologici..

ad esempio mi el film che me ga fato più paura xe stado gothika.. ma no perché gaveva una signora trama, perché ogni due x tre saltava fora immagini della muleta morta. basta! (la trama poi nianche no me la ricordo, vedè un poco ah.. :down: )

Posted
Oramai fanno solo paura così.

L'arte di indurre un ansia crescente dovuta all atmosfera, alla storia si è persa.

quoto pienamente....i horror oramai, i te fa saltar solamente perche i te mostra immagini tranquille, con musichetta blanda, e all'improvviso , musica in piena e salta fora qualcossa.

:noghesemo: no ga senso, no fa paura...no te lassa niente e te essi che te senti da gaver butta i soldi.

ma me son reso conto che stemo andando off-topic.

• 1 month later...