Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cercavo nel bel una canzone di trieste la mitica " el tram de opicina" per farla leggere e ascoltare al mio amico di Napoli....

o scoperto una cosa che...ingnoravo.....esistono 2 versioini ( escludento l' originale) della mitica canzone..una cambiata e modificata con il nome " la nuova bora"......

Ora ecco la quest.....quale canzone Triestina vi piace di piu e quale sentite piu vostra??

Missilina

piccola fan di Lorenzo P :ave: ilat

Posted

Finanziere!!!

Proposta: perche' no femo un sondaggio???

E za che ghe semo perche' no postemo un pochi de testi de canzoni?

A suo tempo gavevimof atto el canzoniere ... Starlite, te se ricordi?

AloHa

Vico

Posted

Le parole si bella idea...ma in un tread a parte cosi da poterle salvare una spece di piccola bibioteca virtuale..

O| sondaggio..nn so se riuscirei mai a scegliere...

Missilina

Posted

testi con se possibile la tada di nascita :p pardon creazione e anche le varie varianti delle canzoni come nel caso del mitico Tram.

missilina.....

che spera di ricordarsi stasera di registrare zona morta....

Posted

Mai visto zona morta??

serie tv tratta da un bellissimo romando di S.King.

Ogni mercoledi ore 23...oggi alle 23.30.......su rai2

veramente ben fatto...........

(pubblicita occulta)

Missilina

Posted

No, mai visto ...

Ultimamente me dedico a:

- Six Feet Under, Italia1, martedi' sera ore 24

- CSI, Italia1, Venerdi' ore 21 e a seguire

- Nip/Tuck, sempre Italia1 ore 23

Vico

Posted
Ma si dei, sta bon :p

Capita ogni tanto a tutti de andar :offtopic::D

Solo ai petesoni capita :petesoni:

Scherzi a parte, no stemo postar così a casaccio, no semo miga nel forum del sito ufficiale della Triestina qua :ciapitestopese:

Posted

Penso che la canzon triestina che sento più vizina sia Finanziere, de Lorenzo Pilat, oviamente... quasi quasi posto la foto de mi, Lui e Jazz, con tanto de dedica :D

Per Sandro: quando te ghe disi de iscriverse al forum? Cusì lo femo partecipar a sta discusion! :D

Per Vico: si dovessi esser la version word del canzoniere anche sul cd de #BB, se te lo ga ancora. Solo che iera diversi testi sul sbaià andante :(

:bye:

Posted

sottolineo IL GRANTE LORENZO PILAT!!!!

Le canzoni triestine e grazie e lui che le so le povere audiocassette son ormai consumate ta tanto che le o ascoltate.

Sandro...sarebbe bellissimo averlo qua con noi......

Missilina

Fan di Pilat :punk:

Posted
Ma si dei, sta bon :p

Capita ogni tanto a tutti de andar  :offtopic:  :D

Solo ai petesoni capita :petesoni:

Scherzi a parte, no stemo postar così a casaccio, no semo miga nel forum del sito ufficiale della Triestina qua :ciapitestopese:

'dei 'dei sta bon :p

No semo partidi subito in :offtopic: , se semo persi per strada e me son anche scusado O|

Quindi sta bon e no romper :D

AloHa

Vico

Posted

Per Vico: si dovessi esser la version word del canzoniere anche sul cd de #BB, se te lo ga ancora. Solo che iera diversi testi sul sbaià andante :(

El CD da qualche parte lo go, provero' a zercarlo 'sto uic-end, anche se qualche testo no xe perfetto po andar ben come base de partenza.

AloHa

Vico

Posted

Go inserido in archivio el testo de El Finanzier. :clap:

Segno dei tempi che cambia, noi saremo l'ultima generazion a ricordarse de quando iera el confin con la Yugo, la prepusnica, i granicari serbi che beveva in osteria a Botazo.

Le file per andar a far benzina.

Tempo un per de ani e sparira' sul serio, finalmente aggiungo, anche questo confine.

Una canzon che vol dir qualcossa per noi, ma che per i nostri fioi, za per mia nipote che la ga quasi 4 anni, no volerà dir niente.

Posted
Tempo un per de ani e sparira' sul serio, finalmente aggiungo, anche questo confine.

Una canzon che vol dir qualcossa per noi, ma che per i nostri fioi, za per mia nipote che la ga quasi 4 anni, no volerà dir niente.

Eccolo, adesso solo el moralista mancava che el fazessi... ma per favor... :down::p

Posted
Eccolo, adesso solo el moralista mancava che el fazessi... ma per favor... :down::p

Sta' 'ssai 'tento ti, che no te sa chi che son mi adesso :ciapitestopese:

:rotfl:

Za che son posto de la el testo de "Casa Mia" che ghe piasi 'ssai a Jazz e Sandro

Posted

vero star....noi viaggiavamo sui mitici autobus verdi....enormi....e le figurine??

100 Lire a pacchetto....

le lire......le mie nipoti nn sapranno mai cosa sono 100 lire........

I confini......le lunge file per far benzina......il confine i vecchi lasciapassare.........

ragazzi in 2 parole...

STEMO INVECIANDO!!

con bei ricordi pero....come il cinema al aperto il giardino pubblico...

Missilina nostalgica...

Posted

MESSAGGIO PROMOZIONALE

se lo trovate il qualche vecchia libreria approfittatene e un bel libro...

TITOLO

Trieste nelle sue canzoni

1890-1950

di Carlo de Dolcetti ( amulio)

edizioni italo svevo 1954

Missilina in edizione poket

• 2 weeks later...