Vai al contenuto

Topolini a pagamento...


Messaggi raccomandati

Iera sul Picolo de qualche giorno fa, che Roby Dipiazza xe andà a inaugurar el X Topolin che i ga fato tuto novo (speremo che duri). :punk:

L'unica roba che no me piasi xe le nove balaustre... iero afezionado a quele grosse blu, ma indiferente. :pianto:

El Picolo scriveva che podei eser che dopo la "riqualificazione" de tuti i altri 09 Topolini i gavessi meso a pagamento l'entrata!!!!! :incazzado:

Bon che un o do' giorni dopo Roby ga fato scriver sul Picolo che no, che mai ghe xe pasa' per la testa de farli a pagamento (se non altro perche' saria de far tanti de quei lavori per impedir l'accesso) :ave:

Meno mal! :petesoni:

Link al commento
Condividi su altri siti

A tal proposito mi penso che:

-o i bagnanti e i frequentatori xe un momentin civili e riva a tenir de conto i lavori che xe stadi fatti (con annessi i soldi che xe stadi spesi)

-oppur sti lavori no durerà neanche una stagion e a ottobre sarà + disfado de prima :incazzado:

Tutto dipendi quindi dal senso civico della gente: in ogni caso, secondo mi, no i metterà a pagamento.

Sciauz :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

o i bagnanti e i frequentatori xe un momentin civili...

El X topolin no xe che sia sai famoso per eser frequentà da bagnanti civili :testadamuro: ... piutosto da muleti bobete, perciò no credo che durerà sai tuto bel intiero e neto cusì come xe....

Basta che de sera no vadi come al solito la gente per ca**r e pi**ar e gu*r

perlomeno mi go sentì che la sera i lo chiudi proprio per evitar ste robe... a meno che no i le fazi lo steso durante el giorno... :pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

Son pasado l'altra sera e lo go varda' per ben (per quel che xe possibile far de sera visto che iera poca luce): mi no me par mal, dificile che la gente vadi dentro a far bisogni de vario genere e a sonar strumenti perche' xe tutto serado ... certo, poi dipendi dal senso civico ... pero' me par decisamente meio dei veci che iera completamente verti ... probabilmente i ga rifatto uno solo per veder come se comporta la gente, per veder se val la pena rifarli ...

AloHa

Vico

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×