Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Iera sul Picolo de qualche giorno fa, che Roby Dipiazza xe andà a inaugurar el X Topolin che i ga fato tuto novo (speremo che duri). :punk:

L'unica roba che no me piasi xe le nove balaustre... iero afezionado a quele grosse blu, ma indiferente. :pianto:

El Picolo scriveva che podei eser che dopo la "riqualificazione" de tuti i altri 09 Topolini i gavessi meso a pagamento l'entrata!!!!! :incazzado:

Bon che un o do' giorni dopo Roby ga fato scriver sul Picolo che no, che mai ghe xe pasa' per la testa de farli a pagamento (se non altro perche' saria de far tanti de quei lavori per impedir l'accesso) :ave:

Meno mal! :petesoni:

Inviato

A tal proposito mi penso che:

-o i bagnanti e i frequentatori xe un momentin civili e riva a tenir de conto i lavori che xe stadi fatti (con annessi i soldi che xe stadi spesi)

-oppur sti lavori no durerà neanche una stagion e a ottobre sarà + disfado de prima :incazzado:

Tutto dipendi quindi dal senso civico della gente: in ogni caso, secondo mi, no i metterà a pagamento.

Sciauz :bye:

Inviato
o i bagnanti e i frequentatori xe un momentin civili...

El X topolin no xe che sia sai famoso per eser frequentà da bagnanti civili :testadamuro: ... piutosto da muleti bobete, perciò no credo che durerà sai tuto bel intiero e neto cusì come xe....

Basta che de sera no vadi come al solito la gente per ca**r e pi**ar e gu*r

perlomeno mi go sentì che la sera i lo chiudi proprio per evitar ste robe... a meno che no i le fazi lo steso durante el giorno... :pianto:

Inviato

Son pasado l'altra sera e lo go varda' per ben (per quel che xe possibile far de sera visto che iera poca luce): mi no me par mal, dificile che la gente vadi dentro a far bisogni de vario genere e a sonar strumenti perche' xe tutto serado ... certo, poi dipendi dal senso civico ... pero' me par decisamente meio dei veci che iera completamente verti ... probabilmente i ga rifatto uno solo per veder come se comporta la gente, per veder se val la pena rifarli ...

AloHa

Vico

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro