Jump to content

Tonell8 ha pagato gli stipendi

Recommended Posts

Sul bugiardel, Tonell8 dixit

"Il problema è venuto fuori (se parla de un fatto grave e importante de natura organizzativa, NdS), così ho già pagato gli stipendi e dato libertà di stampa. Ora ho capito perchè abbiamo perso tre partite di fila e abbiamo trovato subito il rimedio»".

Inoltre se parla dei famosi premi in caso de 7 punti nelle prox tre gare, "tra i 5mila e i 10mila euro"

Resta el fatto che 7 punti in 3 partide xè un'impresa

Ghe ga messo un poco de tempo per capirlo, forse qualcun ghe ga dito che saria ora de piantarla.

A parte la fortuna o la sfortuna che comunque xe sempre più o meno presente, a seconda delle motivazioni con cui i zogadori entra in campo pol far 9 punti come 0.

A mio parer, se non ghe xe fatti esterni strani (arbitro o 5 pali e 3 traverse e l'avversario che fa 2 tiri e 4 reti) i pol farghela. Se non 7 almeno 6.

A questo punto el balin xe in man a lori. :bandieraalabarda::bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Sul bugiardel, Tonell8 dixit

"Il problema è venuto fuori (se parla de un fatto grave e importante de natura organizzativa, NdS), così ho già pagato gli stipendi e dato libertà di stampa. Ora ho capito perchè abbiamo perso tre partite di fila e abbiamo trovato subito il rimedio»".

Inoltre se parla dei famosi premi in caso de 7 punti nelle prox tre gare, "tra i 5mila e i 10mila euro"

Scuseme: qual saria 'sto problema? Vol forsi dir che no'l ghe dava la pila perché iera 'sto problema?