arska Inviato 12 Novembre 2005 Segnala Inviato 12 Novembre 2005 -------------- Premessa: per mi sta discusion xe legale, in quanto se parla de partide de anni fa (obietivamente: commercializabili?) e i SW peer to peer in sè xe legali. Qualora la fusi ilegal, me dispiasi, mejo serarla subito. Mod feme saver .. --------------- La gavevo za butada in altri topic, ma el tutto me pareva OT, verzo quindi sta discussion qua.. Mi volessi capir se qualchidun ga partide vecie dela Pall. Trieste registrade a qualità decente in cassetta, e magari la posibilità , con una scheda de acquisizion, de exportarle in DivX e meterle su un software de file sharing. Credo cha anca questi posi eser: ricordi, per chi che ghe jera e momenti "storici", per chi che no ghe jera . Son sicuro che, con un bon passaparola, tali video se distriburia ben (penso a eMule). Insoma, se qualchidun pol, che fazi! La comunità ghe ne sarà grata (solo mi trovassi almeno un 10/15 utenti interessai) Cita
SandroWeb Inviato 12 Novembre 2005 Segnala Inviato 12 Novembre 2005 (modificato) Anche secondo mi se pol far una roba del genere, speta però che me documento che no se sa mai... EDIT: in senso stretto, se se usa un programma p2p per scaricare materiale non coperto da copyright, no xe nessun problema... Modificato 12 Novembre 2005 da SandroWeb Cita
arska Inviato 13 Novembre 2005 Autore Segnala Inviato 13 Novembre 2005 ok, grazie capo Allora, no xe nissun che pol iutar? Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.