Jump to content

Trieste - Ancona

Recommended Posts

FINITAAAAAAAA !!!!!!

Trieste - Ancona 82-66

Marcatori:

Corvo 15

Laezza 15

Barbieri 11

Mariani 11

Muzio 10

Moruzzi 9

Iannilli 8

Ciampi 3

Batich 0

Godina 0

p.s: i punteggi individuali podessi esser "legermente" sbaliadi, e me ne scuso, ma quei de Radio Attività xe speciali per asegnar i punti :merodolodalrider: ( o son mi che no son pratico?? :rolleyes::unsure::rolleyes: )

Una prima analisi de questa partida me ga dito che Steffè ga inventado un novo sistema de suicidio cosciente. Xe certe robe che mi con tutta la bonavolontà del mondo no rivo a capir.I ga incominciado abbastanza ben ,anche perchè Ancona no iera nianche in campo, come sempre i se ga complicado la vita con un giogo fatto de personalismi che mi odio. Xe entrà Mariani (finalmente) fazendo delle belle robette , anche segnado. E Steffè cosa fà, naturalmente lo tira fora (inspiegabile mossa tattica). Corvo e Ciampi da dimenticare, i soliti canestri salvaculate (scuseme)de Laezza.Guarde che no go ancora parla de giogo perchè giogo de squadra no se ga visto, ben o mal, rivemo a scampar un poco via coi punti.Altra mossa sbagliada, torna in campo Iannilli con Barbieri e xe de novo notte fonda.

Finalmente l'ultimo quarto lo gioga con in campo de novo Mariani e Moruzzi , i recupera la partida e visto el crollo de Ancona, finalmente stemo tranquilli. Una roba volevo dir, che questa partida la ga vinta Mariani, come ai veci tempi. Steffè bisogna darghe fiducia a cert giogadori e no impuntarse su fenomeni che fenomeni no xe: CARPE DIEM :baston::vino::vino:

Se metemo a zogar la schedina????

Purtroppo i sogni non se fa a comando.

Go sentido l'intervista de Steffè e ga dito che i ga risolto la partida quando i xe rivadi a servir dentro i lunghi, che lo gabi capido?

Steffè xe troppo incerto, saria ben che tirassi fora un poca de personalità in più. No volaria che sia un ottimo vice-allenador ma incapace come head-coach (succedi a tanti de lori). :bye::bye::bye:

considerando che iermo reduci da un -56, considerando che gavemo beca' un parziale de 15 o 16 a 0 da l'ultima in clasifica, considerando che la squadra no ga tira' fora el carattere per circa 30/35 minuti... no poso eser contento de sta vitoria... trane i 2 punti che fa clasifica x mi xe come se fosi una sconfita xche no go visto nisun bon segnal... xe de sperar che i ultimi minuti sia frutto de una ripresa della squadra e de una mentalita' ritrovada e non de un cedimento de ancona perche' fosi anche pezo... ancona ga zoga' mal e noi ghe semo 'ndai drio... steffe' continua a no piaserme xche sul piu bel che mariani e godina zoga ben el li tira dentro, el lasa in campo barbieri dopo che in 2 minuti ga fato 3 falli.... per fortuna ancona xe stada poco furba e no ga sfruta sai sta situazion... anche ogi qualche sprazo de zogo miglior se lo ga visto con laezza in campo e muzio fora.... corvo e ciampi mejo no comentar, ok x moruzi... anche barbieri xe un bonisimo centro secondo mi, se tiremo via i sui primi 2 minuti.... mariani ga fato veder robe bone, ma se no el zoga mai sara' dificile che vegni fora qualcosa de bon..

una roba che NO me ga piaso ma che spero sia stada una 'svista', ala radio tosolini ga dito che i punti xe rivai da chi, come mariani, xe considera' un 'panchinaro'... mi speravo che mariani no fosi considera un panchinaro cavoli! lui se la pol zogar ala pari con corvo e ciampi ....

godina devi zogar de piu se no el prosimo ano giustamente el va via...

cmq a sto punto mejo che resti stefe' xche no penso che i suoi vice sia ala sua alteza ... e spero anche che no rivi altra gente (vedi ATtruia) xche quel de cui asolutamente NO gavemo bisogno xe de un'altra prima donna....

se no i cambia mentalita' lotteremo x la salvezza... peca' xche le potenzialita', visti i zogadori, ghe xe tute... ma se no le vien fora me sa che la colpa xe anche del alenador..

bon go fini' :D

Go fatto passar un poco de tempo prima de dir la mia perchè se no ghe andavo zo pesante :D

Partida orrenda. In certi momenti addirittura imbarazzante. Risultato totalmente bugiardo. La vittoria ovviamente fa ben per el morale e per la classifica ma el giogo espresso stasera dalla squadra xe preoccupante. In definitiva i ga giogado 6-7 minuti ad un livel decente, el resto xe de buttar. Come xe de buttar alcune scelte tecniche che, sinceramente, non go capido :testadamuro: . Come se pol tirar fora Mariani e Godina mentre sta giogando ben? Così come Iannilli... E perchè in quintetto entra sempre quei anche se nelle pratide i dimostra poco? Mariani perchè gioga col contagocce? Misteri....

Speremo che i se refi, altrimenti andemo a finir sai sai mal :disgust:

Altra bela partida!

Ma dove volemo andar?

No ve se acorti che anche stefe iera sentado sula panchina dei aversari?

Noi se gavemo auto alenado come dal'inizio dela stagion a sta parte!

Son quasi stufo de scriver sempre quel.

Gavemo zogado contro una squadra che no doveva gnanche impensierirne...

Meditate gente... meditate!

Partimo dal presupposto che zogar una partida dopo un'umiliazion come quella de Soresina, con l'imperativo de vinzer assolutamente, xe difficilissimo. Specie per una squadra come la nostra che devi esser umile e operaia.

Come purtroppo temevo sin nel pre-partita, ierimo abbastanza per le nostre all'inizio, così come nel terzo quarto gavemo ciapado quel parzialon terrificante dopo el quale go avudo el timor che no se rialzassimo più.

Tutto sommato ne xe andà de super-lusso: Ancona ga molado proprio sul più bel. E me fa un enorme piacere che finalmente i lunghi se sia sbloccadi (sopratutto per Mariani che xe un zogador ritrovato, ma anche Barbieri perchè xe la prima gara veramente onesta che ghe vedo far): per quanto riguarda i piccoli, semo sempre là. Go visto una partida in cui gavemo alzado el ritmo unicamente negli ultimi dieci minuti, gavendo fatto prima lo sbaglio grossolano de lassar zogar gli avversari con un ritmo troppo blando: proprio quel che voleva lori. Appena gavemo alzado el tono, semo andadi via ben che mai, segnale che adeguarse a quel che fa i altri xe un error pacchiano. E chi xe in cabina de regia dovessi esser in grado de invertir sta tendenza.

Su Steffè non posso far altro che quotar chi xe intervenudo precedentemente: me par più una vittoria costruida dai zogadori in sè che dalla man del coach. Talvolta no me convinzi le rotazioni che el fa, forsi lui vedi situazioni che noi no podemo veder, tuttavia continuo a veder una conduzion tecnica molto "casereccia", basada quasi più sull'istinto del momento che a delle idee chiare e distinte de chi metter in campo e de chi lassar sul parquet.

Per come la penso mi, niente de novo sotto el sol.

:bye:

Concordo con quanto scrito dal Boss quà sora,

In effetti, dopo quel parzialon de 16-0 in favor de Ancona, un poco de paura la go avuda, e i fantasmi de Soresina (anche se non nel risultato) se ga materializado davanti ai oci. Ma la squadra nei ultimi 5-7 minuti se ga refado (anche grazie al fato che Ancona ga cominciado a perder colpi ) e xe rivadi sti benedeti due punti che fa moral.

Su zogadori e tecnico no meto parola, anche perchè li seguo da poco e no li conosso ancora ben (a diferenza de voi), ma decisamente xe qualcossa che no quadra e xe sai de lavorarghe sora. Speremo ben insomma.

:aaaaaatttillla::bandieraalabarda::aaaaaatttillla:

Neanche a mi xe piasuda tanto la partida ieri... le analisi tecniche non son tanto bon de farle però me ga parso che i nostri lunghi se gabbi risveià, Mariani me pareva un leon de come entrava e anche Barbieri quando ga scaldà la man non sbaiava un. Ieri go contà 7 (sette) dirigenti in panchina (Mammo al tavolo) e non so più cosa pensar, iera el mato sentado all'esterno verso la tribunetta che iera completamente distirà sulla sedia, non se alzava neanche per i time-out o se saria vegniù un terremoto, (x la società) ma laseghe che vadi ciorse i pop-corn dei altrimenti la prossima volta el se indormenza...

Dieci e lode a Sandro per la disamina della partida e un altro 10 a che che ga visto come mi un grande Godina, che ga gestido i pochi minuti de partida che 'l iera in campo in maniera quasi da veteran. Voleria far, come sempre l'avvocato del diavolo per quanto riguarda i dirigenti che accompagna la squadra. Prima de dar dei giudizi , negativi o positivi, voleria saver le mansioni che i ga "ad personam".

Anche mi dal de fora li vedo abbastanza, diria troppo in relax, penso che noi sia tutti la come porta acqua o per darghe el sugaman. Me informerò e spero de saver qualcosa al più presto. :vino::vino: