Vai al contenuto

Trieste - Casalpusterlengo


Messaggi raccomandati

Penso che servi a poco far commenti per una partida che ne ga visto sempre sotto.No voleria che diventi un problema de personalità, saria devastante visto e considerado che i giogadori che gavemo doveria aver esperienza e personalità per un campionato de B1. Voio sperar che Steffè rivi a plasmar psicologicamente la squadra, perchè solo de questo oramai se tratta, el più presto possibile.Tecnicamente e tatticamente la squadra xe potenzialmente forte ,ne manca forsi un poco de fantasia o duttilità , ciamela come che volè che ne fazi finalmente far el salto de qualità.Quel che ghe servi adesso all'ambiente oltre alla tranquillità xe senza ombra de dubbio 2 vittorie con Vigevano e Gorizia. :vino::vino:

Le due vittorie da far xe con Lumezzane e Senigallia.Con i cuginetti bisiachi se gioga al 5 de gennaio.TUTTI A GORIZIA!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Come ga zogà Mariani?? Venerdì lo go becà al concerto de Max Pezzali e non saveva neanche una canzon!!!

Ga segnado 1 punto solo e ga zogado pochissimo. Forsi i lo ga tenudo in panchina per ripeter el ritornel de "La donna, il sogno e il grande incubo" :unsure:

Link al commento
Condividi su altri siti

Comunque, de quel che me risulta, quei de Gorizia no se pol definirli "bisiachi",ma per esempio "isontini". La bisiacaria va da Monfalcon(est) a Pieris(ovest) e da Sagrado(nord) al mar(sud).

Sì sicuramente isontini se ghe adatta meio,lo go dito cussì per ciolta pel de drio verso de lori :D .Vabbè pensemo a Lumezzane che xe meio.

Link al commento
Condividi su altri siti

no go scolta' la partida ... se saveva che no saria stada una partida facile, za in partenza, sia per la sopa becada due domeniche fa sia per la prestazion non sicuramente al alteza fata in casa l'altra domenica.... speremo che almeno i ritrovi la convinzion perche' se no ghe credi lori per primi podemo serar baraca e buratini. No credo che sia el caso de parlar de rinforzi.. le potenzialita le xe e le devi vegnir fora e xe compito del alenador farlo, far rivar un altro play no pol far altro che aumentar el casin... questi xe zogadori mediamente boni ma che x qualche motivo no i gira come i dovesi ... speremo ben xche se i continua cusi' la vedo sai sai nera...

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi credo che no cori dar altri giudizi dopo tutti quei za fatti: quel che manca al momento, secondo mi, xe la chimica de squadra. Finora stago vedendo troppe pecorelle smarrite, la forza de questa squadra non sta nei singoli (anche se gavemo buoni giocatori, ma non buonissimi), bensì nel collettivo.

In una partida zoga mal i pivot, in un'altra zoga mal i piccoli, in un'altra ancora andemo 5 in doppia cifra ma subimo troppo in difesa: segnali inequivocabili che come risolvemo un problema, ne compari un altro.

Calma e pazienza ghe vol: el lavoro in palestra xe la prima roba, se sarà fatto ben i risultati non tarderà ad arrivar

Link al commento
Condividi su altri siti

SandroWeb ha preso nel segno, la squadra manca di amalgama e continuita', anche se non e' una squadra (forse) da playoff, pero' come li mette in campo Steffe' ...per non parlare di alcune scelte durante la partita.......meglio metterci non una pietra, ma il monteBianco completo sopra!! Io ho la moglie di Lumezzane........mah.....speriamo bene! :bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

SandroWeb ha preso nel segno, la squadra manca di amalgama e continuita', anche se non e' una squadra (forse) da playoff, pero' come li mette in campo Steffe' ...per non parlare di alcune scelte durante la partita.......meglio metterci non una pietra, ma il monteBianco completo sopra!!

Quoto in pieno, ma non solo.

Go visto la partida in TV come sempre e go spetado un par de giorni per esprimere un giudizio perchè a caldo gavevo paura de dar un giudizio troppo duro.

A distanza de 2 giorni posso dir che, diradade le nebbie, la realtà xe proprio la stessa che gavevo visto e che grossomodo whitesnake ga colto.

Go visto 2 squadre penose, ma penose, una vera nenia. Muzio che sbaglia contropiedi, el play dell'altra squadra che palleggia come un papero, ma riva a segnar in un coast to coast perchè Muzio lo marca come lo gavessi marcado mi. Lunghi servidi dentro sai raramente e quando i xe stadi servidi se vedeva proprio che iera squadre de B1.

Mamma mia, la federazione volessi impor 6 zogadori italiani per squadra in A1, ma dove li va a cior? I devi riportar in A1 Laezza e tutti quei che zoga in Legadue. Veramente a quel punto in Legadue zoga Caponi titolare. E noi in B1 zoghemo con chi?

Forse sarà i postumi della sbornia de Soresina (che poi neanche lori iera fenomeni, anzi) ma devo dir che sta squadra, messa in campo in questo modo e condotta nel modo in cui el suo "timoniere" la guida me ga proprio scoccià. Se i fussi solo scarsi come tutti i altri saria normale. ma i xe scarsi e mal guidadi. Se Steffè non se fa un esame de coscienza e se da una regolada i li manda in depression, poveri muli. Non so se gavè anche voi notado, go vardado con attenzion Barbieri. Gà boni movimenti, andassi solo servido e inserido in un meccanismo che gira ben oliado. Ma questo meccanismo nol xe e non se vedi chi lo possi costruir. La difesa poi. Se i gavessi perso 50-36 gavessi dito che i no gà segnà ma almeno i gà difeso. Ma se te segni 83 punti in B1 te devi vinzer se te sa e te vol difender. Pol anche non entrarte el tiro, ma non xe avversari che pol segnar 55% da tre. Non xe miga i campioni NBA, xe solo una squadretta de remenghi de B1 italiana, che se zoga contro una squadra de B1 croata i ciapa 35 punti, per la miseria.

:censura:

Link al commento
Condividi su altri siti

Forse sarà i postumi della sbornia de Soresina (che poi neanche lori iera fenomeni, anzi) ma devo dir che sta squadra, messa in campo in questo modo e condotta nel modo in cui el suo "timoniere" la guida me ga proprio scoccià.

Effettivamente per Steffè sta rivando, immancabili, i primi esami de "maturità tecnica".

In B-2 se podeva andar col pilota automatico e se vinzeva de 35, un scalin più sora (come semo sto anno) cambia veramente tutto.

El giusto approccio, sia tecnico (= el coach) sia pratico (= i zogadori), te permetti de vinzer le partide. Non altro. Penso senza sbaiarme che Furio sto anno se zoghi una buona fetta de credibilità quale head coach per gli anni a venire, sia che el resti a TS, sia che l'emigri altrove. E, in tale situazione, sicuramente dovarà far scelte mirade senza privilegiar el singolo zogador.

Xe molto presto per far processi, sicuramente se se vol parlar de prime 8 posizioni devi rivar un scosson a 220V per tutti. In tal senso son molto curioso de veder el ruolino de marcia della squadra a gennaio, là se capirà molte robe

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×