Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Visto che go el tv fisso su All music, e prima iera Eminem, son curiosa de saver se ve piasi o no.

Mi non me dispiasi,non xè proprio el mio genere, ma me piasi. non tutte le canzoni me piasi, ma xè alcune che me ga piasso molto come "Stan" con Dido .

ora a voi la parola

:D

Inviato

Alora, no xe per niente el mio genere (Vedi discussion "Metal") de musica, no me xe mai piasude le sue canzoni,lui come personaggio lo reputo un paiazo....

El film che ga fatto xe sta butar via 7euro.....

Poi i gusti xe gusti.... mi me fa schifo Eminem,ma me piasi le canzoni de Kurt Cobain, a altri pol esser el contrario....

:punk::punk::punk::punk:

Inviato

beh.. mi go votado 1..

el me piasi perché adoro le basi de dr.dre e lui ghe sa cantar sora molto ben.. beh ovviamente no xe el mio preferido.. tropo comerciale, za el rap american no me piasi.. più quel domacio che capisso cossa che i disi e so reputar se el significato de una canzon..

ovviamente se scolto eminem me piasi la canzon, se poi me vado a leger i testi e li traduco.. me casca le :censura: xke el xe tropo pesimista.. e trope parolaze..

Inviato

El film che ga fatto xe sta butar via 7euro.....

che film?

8mile forsi?

Ragazzi..... :offtopic:

Mi parlo de Eminem come cantante! non parlavo del film... quel va nell'altra sezion casomai...

Inviato

mi go messo si, non che sia na sua fans, ma la musica me piasi tutta in generale e lui come rapper xè sai bravo....

bele musiche e a modo suo canzoni spiritose :p

el xè un paiazo :) ma in senso bon e questo me piasi

Inviato

Mi,sinceramente, un paiazo nel senso bon intendo un che se metti una parrucca,trucco e va a far rider i muleti maladi...:paiazorendo::paiazorendo:

No sicuro Eminemenems che nei testi dele sue canzoni te trovi de tutto e de più :D:D:D:D

:rolleyes::p:DDDD:paiazorendo:

Inviato

no te pol generalizzar..

vedi: little toy soldier, white america

xe molto profonde.. no ga niente de paiazo..

no te pol fermarte a giudicarlo per le robe commerciali che el fa..

Inviato
Mi,sinceramente, un paiazo nel senso bon intendo un che se metti una parrucca,trucco  e va a far rider i muleti maladi...:

Paiazo usado nel classico modo triestin intendevo, el ga i suoi modi un poco "comici" e molto sdrammatizanti de presentar le robe... e parlo a livel de videoclip per risponder anticipatamente anche a trert.

No sicuro Eminemenems che nei testi dele sue canzoni te trovi de tutto e de più
vedi: little toy soldier, white america

xe molto profonde..

appunto .. quoto ....come detto sopra

no ga niente de paiazo..

go zà risposto...spero gabi bastà :)

Inviato

Mi intendevo paiazo nel senso che el par fumà de testa, ma xe perchè xe una mia impression, no intendevo, come penso degaver za dito, attaccar le opinioni de qualchedun qua dentro... :wacko:

Inviato

Leggevo prima sul bugiardel che xè in arrivo la prima raccolta delle sue canzoni, e go notà che i lo ciama el "rapper bianco"..

Mi penso che le sue canzoni, la sua ironia, sia vere, quel che el disi, el racconta xè quel che nella sua vita el ga provado, in bene o in male... per questo forse el me piasi, perchè lo sento vero!

Inviato

si, par che el gabbi cessado de cantar e che el sia in clinica per disintossicarse dei psicofarmaci che el ciol per dormir.. ma pol esser una trovada publicitaria.. no so

Inviato
si, par che el gabbi cessado de cantar e che el sia in clinica per disintossicarse dei psicofarmaci che el ciol per dormir.. ma pol esser una trovada publicitaria.. no so

probabile... :DDDD:DDDD:DDDD

Che furbo

Inviato

Io voto sì,mi piace molto la sua musica e la sua voce anche se più delle volte parla ma non canta .

Il ritmo è molto bello ma se dobbiamo andare a vedere le parole de testo...blea...

Però a me piace... :foracolcul::foracolcul::foracolcul:

Inviato

mi go senti che el voleva star piu tempo con la fia... e sembra che se gabbi rimesso con la ex moglie... O|

mah.. chi pol dir...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro