saretta Inviato 31 Dicembre 2005 Segnala Inviato 31 Dicembre 2005 Visto che go el tv fisso su All music, e prima iera Eminem, son curiosa de saver se ve piasi o no. Mi non me dispiasi,non xè proprio el mio genere, ma me piasi. non tutte le canzoni me piasi, ma xè alcune che me ga piasso molto come "Stan" con Dido . ora a voi la parola Cita
Maurice Inviato 31 Dicembre 2005 Segnala Inviato 31 Dicembre 2005 Alora, no xe per niente el mio genere (Vedi discussion "Metal") de musica, no me xe mai piasude le sue canzoni,lui come personaggio lo reputo un paiazo.... El film che ga fatto xe sta butar via 7euro..... Poi i gusti xe gusti.... mi me fa schifo Eminem,ma me piasi le canzoni de Kurt Cobain, a altri pol esser el contrario.... Cita
Matt Inviato 31 Dicembre 2005 Segnala Inviato 31 Dicembre 2005 mi no me piasi...no xe mio genere e lui proprio no me piasi... Cita
lucius Inviato 31 Dicembre 2005 Segnala Inviato 31 Dicembre 2005 El film che ga fatto xe sta butar via 7euro..... che film? 8mile forsi? Cita
assist Inviato 1 Gennaio 2006 Segnala Inviato 1 Gennaio 2006 No me piasi molto......mi e el rap no gavemo molto de spartir Quindi go votado 2 Cita
trert Inviato 1 Gennaio 2006 Segnala Inviato 1 Gennaio 2006 beh.. mi go votado 1.. el me piasi perché adoro le basi de dr.dre e lui ghe sa cantar sora molto ben.. beh ovviamente no xe el mio preferido.. tropo comerciale, za el rap american no me piasi.. più quel domacio che capisso cossa che i disi e so reputar se el significato de una canzon.. ovviamente se scolto eminem me piasi la canzon, se poi me vado a leger i testi e li traduco.. me casca le xke el xe tropo pesimista.. e trope parolaze.. Cita
polpetta Inviato 1 Gennaio 2006 Segnala Inviato 1 Gennaio 2006 voto 4. me xe indifferente perche me piasi un po tutta la musica Cita
saretta Inviato 1 Gennaio 2006 Autore Segnala Inviato 1 Gennaio 2006 El film che ga fatto xe sta butar via 7euro..... che film? 8mile forsi? Ragazzi..... Mi parlo de Eminem come cantante! non parlavo del film... quel va nell'altra sezion casomai... Cita
Maurice Inviato 1 Gennaio 2006 Segnala Inviato 1 Gennaio 2006 Ragazzi..... Mi parlo de Eminem come cantante! non parlavo del film... quel va nell'altra sezion casomai... Te ga razon scusa Cita
J3n4 Inviato 1 Gennaio 2006 Segnala Inviato 1 Gennaio 2006 mi go messo si, non che sia na sua fans, ma la musica me piasi tutta in generale e lui come rapper xè sai bravo.... bele musiche e a modo suo canzoni spiritose el xè un paiazo ma in senso bon e questo me piasi Cita
Maurice Inviato 1 Gennaio 2006 Segnala Inviato 1 Gennaio 2006 Mi,sinceramente, un paiazo nel senso bon intendo un che se metti una parrucca,trucco e va a far rider i muleti maladi... No sicuro Eminemenems che nei testi dele sue canzoni te trovi de tutto e de più Cita
trert Inviato 1 Gennaio 2006 Segnala Inviato 1 Gennaio 2006 no te pol generalizzar.. vedi: little toy soldier, white america xe molto profonde.. no ga niente de paiazo.. no te pol fermarte a giudicarlo per le robe commerciali che el fa.. Cita
J3n4 Inviato 2 Gennaio 2006 Segnala Inviato 2 Gennaio 2006 Mi,sinceramente, un paiazo nel senso bon intendo un che se metti una parrucca,trucco e va a far rider i muleti maladi...: Paiazo usado nel classico modo triestin intendevo, el ga i suoi modi un poco "comici" e molto sdrammatizanti de presentar le robe... e parlo a livel de videoclip per risponder anticipatamente anche a trert. No sicuro Eminemenems che nei testi dele sue canzoni te trovi de tutto e de più vedi: little toy soldier, white americaxe molto profonde.. appunto .. quoto ....come detto sopra no ga niente de paiazo.. go zà risposto...spero gabi bastà Cita
trert Inviato 2 Gennaio 2006 Segnala Inviato 2 Gennaio 2006 tranquilla.. mi gavevo capido cossa vol dir paiazo.. xe un personaggio comico.. el fa el mone e tuto.. tranquilla! Cita
Maurice Inviato 2 Gennaio 2006 Segnala Inviato 2 Gennaio 2006 Mi intendevo paiazo nel senso che el par fumà de testa, ma xe perchè xe una mia impression, no intendevo, come penso degaver za dito, attaccar le opinioni de qualchedun qua dentro... Cita
saretta Inviato 2 Gennaio 2006 Autore Segnala Inviato 2 Gennaio 2006 Leggevo prima sul bugiardel che xè in arrivo la prima raccolta delle sue canzoni, e go notà che i lo ciama el "rapper bianco".. Mi penso che le sue canzoni, la sua ironia, sia vere, quel che el disi, el racconta xè quel che nella sua vita el ga provado, in bene o in male... per questo forse el me piasi, perchè lo sento vero! Cita
trert Inviato 2 Gennaio 2006 Segnala Inviato 2 Gennaio 2006 si, par che el gabbi cessado de cantar e che el sia in clinica per disintossicarse dei psicofarmaci che el ciol per dormir.. ma pol esser una trovada publicitaria.. no so Cita
Maurice Inviato 2 Gennaio 2006 Segnala Inviato 2 Gennaio 2006 si, par che el gabbi cessado de cantar e che el sia in clinica per disintossicarse dei psicofarmaci che el ciol per dormir.. ma pol esser una trovada publicitaria.. no so probabile... Che furbo Cita
Erica Inviato 2 Gennaio 2006 Segnala Inviato 2 Gennaio 2006 Io voto sì,mi piace molto la sua musica e la sua voce anche se più delle volte parla ma non canta . Il ritmo è molto bello ma se dobbiamo andare a vedere le parole de testo...blea... Però a me piace... Cita
polpetta Inviato 3 Gennaio 2006 Segnala Inviato 3 Gennaio 2006 si, par che el gabbi cessado de cantar e che el sia in clinica per disintossicarse dei psicofarmaci che el ciol per dormir.. ma pol esser una trovada publicitaria.. no so mi go senti che el voleva star piu tempo con la fia... e sembra che se gabbi rimesso con la ex moglie... mah.. chi pol dir... Cita
cucciolina Inviato 5 Gennaio 2006 Segnala Inviato 5 Gennaio 2006 Me piasi Eminem (ovviamente non tutte le canzoni). Alcune xe veramente profonde, altre xe de spararse Cmq in generale me piasi Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.