trert Posted January 5, 2006 Report Posted January 5, 2006 ciau muloni.. mi volevo ciorme un giogo per zogar in rete che originale no costi tanto (quindi no quake 4 o call of duty 2) voi con cossa zoghè? cussi magari se podessi far un clan elSDS e via! Quote
Stefano79 Posted January 5, 2006 Report Posted January 5, 2006 Per el momento no go mai provà a zogar in rete, ma qualchedun sta zercando de convicerme a zogar a Call of Duty E tra l'altro me xè sta riferido che no dovesi costar troppo Favorevole a formar un clan SdS Quote
Matt Posted January 5, 2006 Report Posted January 5, 2006 call of duty, the original! mi ghe zogo, ma via LAN, sul mio computer no me gira e quindi niente partite in rete Comq l'altro giorno parlavimo proprio de zoghetti adatti a sfide in rete e sono venuti fuori: Warcraft III Diablo II NFS (un dei tanti...) poi ghe xe ovviamente tutti quei de balon...oramai tutto se pol zogar in rete... Quote
trert Posted January 5, 2006 Author Report Posted January 5, 2006 beh.. mi go solo NFSU e son imbattibile.. pensavo de comprar COD, giogo sul lavor ognitanto a CSS però el costa e ciormelo a casa ancora no! e tipo worms world party? gavè mai provado in rete? Quote
Ghost Posted January 5, 2006 Report Posted January 5, 2006 Io ho giocato a Dibalo 1 e 2 (Omago) Warcraft 2 e 3 Stacraft Ultima Online su Midgard Shard (Ghost_FS) Più qualche sortita su Anarcy Online, Eveonline e Dark Age of Camelot tempo addietro. E svariati latri minori...Priston tale Mu... Ogame... Attualmente: World Of Warcraft (Gorobei) Guild Wars. (Gurt) GW tra i GDR te lo consiglio: comperi la compia del gioco su Play.com la paghi poco e non richiede l'abbonamento. Il gioco è divertente e parecchio d'abilità. Tra gli sparatutto.. Unreal Tuournament ( [Ade]_Ghost_[iT] ) Ma di solito mi scazzano troppo presto quindi non li compero. Quote
cucciolina Posted January 5, 2006 Report Posted January 5, 2006 Diablo II :wub: Diablo xe bellissimo!!!! Ghe go perso mesi drio a sto giogo! Te lo consiglio vivamente Quote
Recommended Posts