Jump to content

CSI NY

Cat832

Recommended Posts

Mammamia che delusion!!!!!!

Preciso che a mi me piasi tantissimo le prime 2 serie, quindi speravo in un qualcosa de simile, inveze ieri sera che go guardado le prime 2 puntate de CSI NY me son quasi indormenzada!!!!!

Prima de tutto, i colori fa schifo, decisamente tutto troppo verde, poi agli omicidi ghe manca quel certo che de spettacolarità e un poco in + de sangue e inoltre i se sofferma anche poco sulle prove trovade e per concluder in tra i personaggi nn xe neanche uno che sia almeno un pochetin affascinante, tranne quel de color che fa le autopsie.

Voi cosa ve par?????

o son solo mi a pensarla cusì?

forse go giudicà troppo presto...... :down::down::down:

Senza Grissom non xè CSI....

Quoto decisamente.. forsi perchè iera el primo e ga fatto più colpo.. però Grissom xè Grissom...

Per quanto riguarda el mio parer.. bah.. go visto forsi 30 minuti perchè dopo me son indormenzada.. quindi non posso dir.. speto la prossima settimana (visto che stasera no son casa) per dar un giudizio.

:bye:

Confermo. Anche io sono segretamente innamorato di Grissom :p (oltre che del dottor Gregory House di un latro telefilm :) )

Per me era inguardabile anche CSI Miami. Quel cane bastonato di Orazio non aveva nemmeno un unghia del carisma di Grissom.

NY non ho nemmeno provato. E dopo questi commenti ho capito di aver fatto bene.

Mi no posso dir che no me piasi, per el momento (go visto la fine de giovedi e la puntata de ieri ) posso solamente dir che xe diverso!

Come xe sta ditto xe un gran personaggio el medico legale...ma anche el biondo che rispondi al nome de "Carmine Giovinazzo" e mepar che gabbi origini un poco italiche! :p

Sicuramente no ga el stesso sprint che gaveva i altri due, ma penso sia voludo, forsi anche per la diversità de NY come città, penso che i gabbi voludo apposta non far emerger grandi personalità...perchè in efetti el detective el xe sa smorto... :down:

boh...speremo che nelle prossime puntate el migliori un poco.

Sicuramente la serie de Las Vegas xe quella a cui semo tutti più affezionadi e che, a mio modo de veder, intreccia i personaggi nella maniera migliore, specialmente per el carisma che gli attori riva a tirar fora.

Go come l'impression che L.V.->Miami->NY sia un percorso che, in fatto de successo, gavarà un andamento che tendi a meno infinito...

Alora, mi personalmente (no steme sparar!) le prima due serie no ma ga MAI piaso: le considero la clasica "paiazada americana" che pasa per realistiche robe totalmente asurde, ambienti de lavoro inutilmente ipertecnologici, ecc..

In tute e 3 le serie considero le storie come "oneste", sicuramente guardabili, ma niente de più..

..però.. sta terza ga un certo fascino "dark", la ambientazion xe decisamente più realistica e i usa un filtro bluastro che rendi sai ben el grigior de un posto... persomalmente la me convinzi sai de più, anca se certe storie me par scontade, ma credo cmq che sia una mossa per aumentar el realismo del tutto.

El mondo xe bel perchè xe vario, i disi :D

Ara che a qualchedun ghe ga piasso! :lol:

me dispiasi ma al momento son anche mi tra quei che non ghe ga piasso.

Go adorado Las Vegas. Gill Grissom xe diventado un mio idolo e el suo gruppo funziona ben. Me piasi come i zerca le prove e le storie che i xe rivadi a tirar fora per quelle serie.

per quanto riguarda la serie Miami la xe carina ma non la sopportavo.. non me piaseva l'atmosfera e orazio me sta proprio...... ^^

de NY secondo mi xe troppo presto per darghe un parer del tutto negativo.

voio veder ancora un paio de puntate per giudicar. El protagonista (del quale non me ricordo el nome) me piasi... adesso vedemo se i riva a svilupparlo ben.

Sinceramente non vedo l'ora che rivi la nova serie de Las Vegas :D

Sinceramente no me ga sai ispirado, magari in seguito migliora (speremo).

Vedendo la puntata che i gaveva fato insieme con Csi Miami me sembrava più carin, ma iera facile sbaliarse perchè se gaveva visto poca roba.

Decisamente meio Csi Miami (el mio preferito) e Csi Las Vegas .

Rivogliamo Horatio Caine & Gill Grissom :D

la ambientazion xe decisamente più realistica e i usa un filtro bluastro che rendi sai ben el grigior de un posto

Forse bisogna tegnir presente che las Vegas non xe Miami e nessuna delle due xe New York.

Me par de poder dir pero' che in parte l'interesse per serie de questo tipo dovessi esser dedicado alla tecnica e tecnologia che i usa per risolver misteri e dar spiegazioni anche su fatti de 15-20 anni prima. Me par, ma xe una mia opinion, che i sia piu' "tecnici" ovvero piu' realistici, ovvero piu' rispondenti ad una serie che in fin dei conti non ga come personaggio principale Grissom o chi per lui, ma LA MORTE. In definitiva cerchemo de vardar la serie un poco anche con una sana curiosita' scientifica e non solo per veder el fighetto de turno, altrimenti xe forse meio vardarse Miami Vice o Happy Days o Di Caprio in Titanic "che xe cussi' bel".

Veder certe tecniche, a mio parer, pol aiutar anche a capir quel che succedi a volte nella realta' e che trovemo ogni giorno nei telegiornali.

Me par sai una st****da quei film dove i medici xe sai bei o belle e i fa interventi chirurgici de emergenza per strada a gente che ga ciapa' una bomba a man in bocca; e alla fine i li ga rimessi a posto con temperin, ago e filo e do spille da balia e no se ga neanche sporcado de sangue. Ma cammina....

Poi ognun guarda quel che vol con lo spirito che'l vol. Xe chi varda Stargate e chi varda Beautiful, xe ovvio che per far converger gente da questi 2 mondi diversi te devi un pochetin mediar. Mi comunque spetasi un attimo prima de demolir. Ripeto, e qua penso de esser in ragion. In questa serie el personaggio vero xe LA MORTE non i vari fighetti e fighette che esamina i reperti. Cosa ne pense'??? :bye::bye:

Me par sai una st****da quei film dove i medici xe sai bei o belle e i fa interventi chirurgici de emergenza per strada a gente che ga ciapa' una bomba a man in bocca; e alla fine i li ga rimessi a posto con temperin, ago e filo e do spille da balia e no se ga neanche sporcado de sangue. Ma cammina....

Quoto in strapien!

Una roba xe finto per finto... una roba xe el finto spaciado per roba verissima e ultrascientifica.. questa xe la roba che me dà fastidio.

Guest John Grimes

Mi jero mato per Las Vegas. Gò apreza fina ai ultimi episodi CSI Miami. Pò gò comincià a stufarme. Ala prima de CSI NY, dopo venti minuti russavo de massiccia. Tuto uguale. De NY no se vedi niente. Gary Sinise no me par uno con carisma. La patata de turno la xè UGUALE de quela de Miami.

Basta americanade. Basta morti vari, gente cusida, verta, straze sporche.

Ormai i unici che guanto xè Scrubs.

Viva

• 2 weeks later...

All'inizio no me ga per niente entusiasmado CSI NY, ma poi go scoperto che no xe così mal: concordo con chi ga ditto che qs serie xe più realistica delle altre. Certamente el protagonista no xe così carismatico come nelle altre due serie, ma in fondo forsi xe meio, perchè se se concentra de più sul caso, piuttosto che su de lui.

In definitva, do un giudizio positivo alla serie.

Cmq per mi la serie migliore resta sempre quella con Grissom...forsi perchè me son abituada a quella squadra o forse perchè adoro el personaggio de Gil Grissom (lo adoro! :wub: ).

Per quanto riguarda CSI MIAMI: no sopporto Caine nè tantomeno tutto quel sol che ghe xe lda quelle parti! Meio lo sfondo dark de NY e quel surreale de Las Vegas.