Jump to content

voleria far un blog

Recommended Posts

me frulla x la testa l'idea de crear un blog...

consigli?nel senso...che servizio usar?go trovado:

libero(dove go un acount x via del'adls)...dblog....blogger...msn (che purtropo me par sia cocolo se non altro x quel che go visto che ga anche la posibilità de veder video)...

ma no go trovado ben ancora info x el dopo che lo go creado:

poso zontarghe sezioni?o le decido subito in partenza?

inserir una """zona""" con le news?si ma come?

insoma...

tante idee ma sai sai sai confuse...

ah si....la grafica inizialmente da un template...poi se pol modificarla vero?si si me sa de si

inizialmente no penso de verzer blog su un dominio mio...se no tira el blog saria soldini, che me servi, persi :piovaintesta:

grazie :ave:

blogger e splinder.. blogger xe el primo che go doprado, ghe vol aver idee più tecniche, splinder ma par che xe più per i poco pratici.

Se pol zontar un sacco de roba, come che go visto, e se pol lassar lisso, come che go mi che no savessi cossa strafanici meterghe.

Qua gavè el mio indirizzo , no che sia granchè, ma per farve un'idea (xe tuto a gratis)

http://bibliotopa.splinder.com/

Mi personalmente (come se pol veder dalla mia firma) go due blog: uno su MSN, che xe el meio anche se, per inserir video e personalizzar la homepage, ghe vol saver qualche trucchetto per agir direttamente in html, ma abbonda i blog che aiuta in questo senso (se te leggi nel mio blog ghe ne linko uno). El bel xe la possibilità de far un album fotografico ben organizzado, anche se ovviamente ga un limite in mega (ma un 1000-1500 foto te sta!). Altro limite xe el fatto che ghe vol un passport MSN (se pol farlo gratis comunque) e che per ogni account se pol aver solo un MSN space. Problema che se pol ovviar fazendose più mail de Hotmail, col rischio però dopo de incasinarse e de incasinarse col computer. In ogni caso xe a gratis!

El secondo blog che go xe su Kataweb, ma me sa che fra poco lo sposto su un secondo MSN Space. Se pol personalizzar molto meno, se pol postar direttamente video però lo spazio a propria disposizion xe pochissimo e finissi quasi subito!

Dopo esisti iobloggo, blogger e tanti altri, ma a mio parer MSN resta el meio.

Per qualsiasi consiglio son a tua disposizion!

Me xe venu in mente che se poderia postar qua tutti i indirizzi dei propri blog per chi li ga... per scambiarse consigli e soprattutto per conosserse ancora meio e far girar el proprio blog! Chi vol leggerse i miei (uno sui miei viaggi e le mie passioni principali, l'altro tipo diario personale) clicchi sui link nella firma :-)

ecco, facciamoci pubblicità! vedi firma

io consiglio splinder, per i template pannasmontata, poi ci sono un'ininità di cose legate alla blogosfera che poi imparare con calma.

Per l'aspetto del blog, sarebbe utile iniziare a conoscere un po di html e css, ma niente di troppo complicato. Poi ci sono vari programmi che possono venirti incontro in tal senso, alcuni anche gratuiti tipo NVU. Cmq il modo migliore per imparare qualcsa è guardarsi in giro (leggi "copia-incolla")

se non vuoi pagare mi pare esistano servizi di web hosting gratuito.

ci sono anche soluzioni più professionali (e quinid anche a pagamento) tipo Movable Type e Wordpress.

Tutto questo per darti alcuni spunti di ricerca che potrai approfondire personalmente.

Per l'aspetto del blog, sarebbe utile iniziare a conoscere un po di html e css, ma niente di troppo complicato. Poi ci sono vari programmi che possono venirti incontro in tal senso, alcuni anche gratuiti tipo NVU.

...dreamweaver quindi potrebbe andar bene...almeno conosco un po' il prg...anche se son anni che non lo uso + :down:

• 5 months later...

mi go scelto msn perchè se pol metter un sacco de foto, ma no conosso i altri e no posso far paragoni. per personalizzar domando consigli a Patrik, un muletto de 14 anni che ga un bolg dove el spiega tutti i trucchetti, trovè el link nel mio blog cussì xe costretti a vederlo

ah, me riservo de visitar tutti quei linkadi in sta discussion, giusto per conosserse meio, anche se qualchedun lo gavevo za visitado e lo fazo tuttora

bel saria lassarse un commento tra de noi, cussì se riconosemo

besitos

ziaroberta

per personalizzar domando consigli a Patrik, un muletto de 14 anni che ga un bolg dove el spiega tutti i trucchetti, trovè el link nel mio blog cussì xe costretti a vederlo

Il ragazzo è un vero genio..complimenti! :ave:

• 4 months later...

ben fata! Desso xe de impinirlo, personalizarlo, ecc! :D

(un altro tempodiaframma, po'? :p)

e certo! :) che nome migliore? ;)

cmq ghe stago lavorando sora... conto de metter parecchie foto... :s'ciopado: :s'ciopado:

x personalizzarlo non so cosa te intendi.. x la grafica penso resterà così! :ehsi:

x le funzioni devo appena capir ben come funziona! :p

cmq grazie a tutti quei che xe passai! :bye: