dido76 Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 me frulla x la testa l'idea de crear un blog... consigli?nel senso...che servizio usar?go trovado: libero(dove go un acount x via del'adls)...dblog....blogger...msn (che purtropo me par sia cocolo se non altro x quel che go visto che ga anche la posibilità de veder video)... ma no go trovado ben ancora info x el dopo che lo go creado: poso zontarghe sezioni?o le decido subito in partenza? inserir una """zona""" con le news?si ma come? insoma... tante idee ma sai sai sai confuse... ah si....la grafica inizialmente da un template...poi se pol modificarla vero?si si me sa de si inizialmente no penso de verzer blog su un dominio mio...se no tira el blog saria soldini, che me servi, persi grazie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 purtropo no go un blog e no te poso consigliar... http://blog.aruba.it par sai cocolo come servizio, e costa poco (ma costa) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 beh.. blogger.. diria.. malto lo ga! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 blogger e splinder.. blogger xe el primo che go doprado, ghe vol aver idee più tecniche, splinder ma par che xe più per i poco pratici. Se pol zontar un sacco de roba, come che go visto, e se pol lassar lisso, come che go mi che no savessi cossa strafanici meterghe. Qua gavè el mio indirizzo , no che sia granchè, ma per farve un'idea (xe tuto a gratis) http://bibliotopa.splinder.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 Mi personalmente (come se pol veder dalla mia firma) go due blog: uno su MSN, che xe el meio anche se, per inserir video e personalizzar la homepage, ghe vol saver qualche trucchetto per agir direttamente in html, ma abbonda i blog che aiuta in questo senso (se te leggi nel mio blog ghe ne linko uno). El bel xe la possibilità de far un album fotografico ben organizzado, anche se ovviamente ga un limite in mega (ma un 1000-1500 foto te sta!). Altro limite xe el fatto che ghe vol un passport MSN (se pol farlo gratis comunque) e che per ogni account se pol aver solo un MSN space. Problema che se pol ovviar fazendose più mail de Hotmail, col rischio però dopo de incasinarse e de incasinarse col computer. In ogni caso xe a gratis! El secondo blog che go xe su Kataweb, ma me sa che fra poco lo sposto su un secondo MSN Space. Se pol personalizzar molto meno, se pol postar direttamente video però lo spazio a propria disposizion xe pochissimo e finissi quasi subito! Dopo esisti iobloggo, blogger e tanti altri, ma a mio parer MSN resta el meio. Per qualsiasi consiglio son a tua disposizion! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 Me xe venu in mente che se poderia postar qua tutti i indirizzi dei propri blog per chi li ga... per scambiarse consigli e soprattutto per conosserse ancora meio e far girar el proprio blog! Chi vol leggerse i miei (uno sui miei viaggi e le mie passioni principali, l'altro tipo diario personale) clicchi sui link nella firma :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remly Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 ecco, facciamoci pubblicità! vedi firma io consiglio splinder, per i template pannasmontata, poi ci sono un'ininità di cose legate alla blogosfera che poi imparare con calma. Per l'aspetto del blog, sarebbe utile iniziare a conoscere un po di html e css, ma niente di troppo complicato. Poi ci sono vari programmi che possono venirti incontro in tal senso, alcuni anche gratuiti tipo NVU. Cmq il modo migliore per imparare qualcsa è guardarsi in giro (leggi "copia-incolla") se non vuoi pagare mi pare esistano servizi di web hosting gratuito. ci sono anche soluzioni più professionali (e quinid anche a pagamento) tipo Movable Type e Wordpress. Tutto questo per darti alcuni spunti di ricerca che potrai approfondire personalmente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Rock Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 mi lo go da un annetto su splinder e me trovo anke decentemente AllThingsMustPass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted February 10, 2006 Author Report Share Posted February 10, 2006 Per l'aspetto del blog, sarebbe utile iniziare a conoscere un po di html e css, ma niente di troppo complicato. Poi ci sono vari programmi che possono venirti incontro in tal senso, alcuni anche gratuiti tipo NVU. ...dreamweaver quindi potrebbe andar bene...almeno conosco un po' il prg...anche se son anni che non lo uso + Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted February 15, 2006 Report Share Posted February 15, 2006 Go sposta el secondo blog su IL CANNOCCHIALE, che dà molte più possibilità de personalizzar el proprio spazio e permetti de inserir immagini e video facilissimamente (non con escamotage come succedi in MSN) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted February 15, 2006 Report Share Posted February 15, 2006 Questo xe el mio blog, molto modesto del punto de vista tecnico, no so sbrodigar coi template ( me fa pensai ai templari) http://bibliotopa.splinder.com/ scusem, me par che stago deventando sempia, lo gavevo za citado, aministratori, se volè podè scancelar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rix Posted February 15, 2006 Report Share Posted February 15, 2006 Mi te cosiglerei Msn...xe l'unico che go provà ma mi me piasi un casin...poi xe anche uno dei più in vista dagli altri navihìgadori... el mio xe qusto Rix http://spaces.msn.com/rixspqr/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted February 22, 2006 Report Share Posted February 22, 2006 Dido allora sto blog? te lo ga fato? me racomando dane l'indirizzo eh! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted February 27, 2006 Author Report Share Posted February 27, 2006 Dido allora sto blog? te lo ga fato? me racomando dane l'indirizzo eh! me son un atimo arenado...go avudo altro cui pensar...cmq se lo fazo pena che lo fazo meto l'indirizo sicuro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 mi gavevo verto un blog ma poi non lo go + aggiornado.. go verto anche parecchi siti. un paio su altervista ma i me li ga chiusi per inattività insomma.. 'ste robe richiedi un certo impegno e una certa costanza.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Tra gli ultimi arrivati nessuno ha un blog? Da oggi il mio è on-line con una nuova versione tutta aggiornata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Mi ve linko el mio de messenger.. Pode trovarme QUA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziaroberta Posted August 22, 2006 Report Share Posted August 22, 2006 mi go scelto msn perchè se pol metter un sacco de foto, ma no conosso i altri e no posso far paragoni. per personalizzar domando consigli a Patrik, un muletto de 14 anni che ga un bolg dove el spiega tutti i trucchetti, trovè el link nel mio blog cussì xe costretti a vederlo ah, me riservo de visitar tutti quei linkadi in sta discussion, giusto per conosserse meio, anche se qualchedun lo gavevo za visitado e lo fazo tuttora bel saria lassarse un commento tra de noi, cussì se riconosemo besitos ziaroberta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted August 22, 2006 Report Share Posted August 22, 2006 per personalizzar domando consigli a Patrik, un muletto de 14 anni che ga un bolg dove el spiega tutti i trucchetti, trovè el link nel mio blog cussì xe costretti a vederlo Il ragazzo è un vero genio..complimenti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 anche mi go el mio blog!! nuovo nuovo.. fresco fresco.. da ieri esisti: http://tempodiaframma.iobloggo.com un grazie a chi me lo ga creado!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 ben fata! Desso xe de impinirlo, personalizarlo, ecc! (un altro tempodiaframma, po'? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted January 20, 2007 Report Share Posted January 20, 2007 ben fata! Desso xe de impinirlo, personalizarlo, ecc! (un altro tempodiaframma, po'? ) e certo! che nome migliore? cmq ghe stago lavorando sora... conto de metter parecchie foto... :s'ciopado: :s'ciopado: x personalizzarlo non so cosa te intendi.. x la grafica penso resterà così! x le funzioni devo appena capir ben come funziona! cmq grazie a tutti quei che xe passai! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts