assist Inviato 15 Febbraio 2006 Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 Adesso fazendo fallo sul tiro ( o per via del bonus ) se fischia 2 o 3 tiri liberi.......ma una volta quando se fischiava l'1+1? Cita
SandroWeb Inviato 15 Febbraio 2006 Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 No iera quando te ieri in bonus e el fallo no iera sul tiro? Forsi cappello eh... Cita
assist Inviato 15 Febbraio 2006 Autore Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 Podesi eser.......xe che proprio non me ricordo ben, oggi me ga ciapado sto cruccio e no rivo a venirghe fora. Cita
dido76 Inviato 15 Febbraio 2006 Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 quando te superavi el bonus de falli perchè la tua squadra ciapava tropo a l'altra squadra Cita
assist Inviato 15 Febbraio 2006 Autore Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 Ah ecco......allora iera come pensava sandro. Grazie per la conferma!!!1 Cita
cucciolina Inviato 15 Febbraio 2006 Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 Esatto! L'1+1 iera quando te superavi el bonus. Il bonus veniva raggiunto a 7 falli (se non ricordo mal) perchè iera due tempi da 20 minuti. Me ricordo ancora quel 1+1 de Gentile sbaiado a Pesaro nel '94 Cita
assist Inviato 15 Febbraio 2006 Autore Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 Me ricordo ancora quel 1+1 de Gentile sbaiado a Pesaro nel '94 E chi se li dimentica...... Xe buffo che quel omo ga messo tiri anche da casa sua e dopo ga cannado quei liberi. Cita
pinaard Inviato 15 Febbraio 2006 Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 Ecco, l'1+1 saria una regola che mi personalmente no gaveria mai cavado. Specie quando iera partide punto a punto, podeva starghe dei recuperi nel puntegio spetacolari. Cita
cucciolina Inviato 15 Febbraio 2006 Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 Ecco, l'1+1 saria una regola che mi personalmente no gaveria mai cavado. Specie quando iera partide punto a punto, podeva starghe dei recuperi nel puntegio spetacolari. Per noi no saria stado un ben, almeno sto anno Semo un po' scarsini nei tiri liberi Anche contro Riva gavemo sbaiado tantissimo Cita
assist Inviato 15 Febbraio 2006 Autore Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 Beh.....se ghe fossi ancora questa regola i giogadori dovesi impegnarse ancora de + in questa specialità.....Ivo Maric rulez! Cita
Delio Inviato 15 Febbraio 2006 Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 Ecco, l'1+1 saria una regola che mi personalmente no gaveria mai cavado. Specie quando iera partide punto a punto, podeva starghe dei recuperi nel puntegio spetacolari. Non so, per mi favorissi el fallo sistematico, che za cussì se tenta, con l'1+1 saria ancora più proficuo... e la roba no me piaxi tanto... Cita
pinaard Inviato 15 Febbraio 2006 Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 Ecco, l'1+1 saria una regola che mi personalmente no gaveria mai cavado. Specie quando iera partide punto a punto, podeva starghe dei recuperi nel puntegio spetacolari. Non so, per mi favorissi el fallo sistematico, che za cussì se tenta, con l'1+1 saria ancora più proficuo... e la roba no me piaxi tanto... Apunto, el falo sistematico comunque i lo fa lo steso, e alora za che no se riva (e forsi no pol) eliminar sta abitudine (ala fine dela fiera se te vol recuperar bisogna provarle tute...) no credo saria una bruta roba reinserir sto 1+1. Forsi saria meno monotone anche le partide soto de 10 a do minuti dala fine anche se no xè un bel veder crea suspance Cita
80 revival Inviato 15 Febbraio 2006 Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 Me ricordo ancora quel 1+1 de Gentile sbaiado a Pesaro nel '94 Cara cucciolina Gentile el primo libero lo gaveva segnado,el gaveva sbagliado el secondo che nè gavessi dado la vittoria de un punto e la finale con la virtus.Mi me piaseva l'1+1.Ghe metteva pression al giogador che li doveva tirar. Cita
cucciolina Inviato 15 Febbraio 2006 Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 Lo so che xe andada cusì I la mostrava per tv e mi iero in genocio che pregavo E inveze..... Però se gavemo rifatto l'anno dopo in Coppa Italia Steve Burtt ta ta ta Steve Burtt ta ta ta Cita
80 revival Inviato 15 Febbraio 2006 Segnala Inviato 15 Febbraio 2006 Però se gavemo rifatto l'anno dopo in Coppa Italia Steve Burtt ta ta ta Steve Burtt ta ta ta Sì xe vero.Però da quella volta el destin xe cambiado.e gavemo sempre dovudo lottar per sopravviver Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.