Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Esatto! L'1+1 iera quando te superavi el bonus. Il bonus veniva raggiunto a 7 falli (se non ricordo mal) perchè iera due tempi da 20 minuti.

Me ricordo ancora quel 1+1 de Gentile sbaiado a Pesaro nel '94 :incazzado::incazzado:

Inviato
Me ricordo ancora quel 1+1 de Gentile sbaiado a Pesaro nel '94 :incazzado::incazzado:

E chi se li dimentica...... :pianto:

Xe buffo che quel omo ga messo tiri anche da casa sua e dopo ga cannado quei liberi.

Inviato
Ecco, l'1+1 saria una regola che mi personalmente no gaveria mai cavado. Specie quando iera partide punto a punto, podeva starghe dei recuperi nel puntegio spetacolari.

Per noi no saria stado un ben, almeno sto anno :D Semo un po' scarsini nei tiri liberi :pianto: Anche contro Riva gavemo sbaiado tantissimo :wacko:

Inviato
Ecco, l'1+1 saria una regola che mi personalmente no gaveria mai cavado. Specie quando iera partide punto a punto, podeva starghe dei recuperi nel puntegio spetacolari.

Non so, per mi favorissi el fallo sistematico, che za cussì se tenta, con l'1+1 saria ancora più proficuo... e la roba no me piaxi tanto...

Inviato

Non so, per mi favorissi el fallo sistematico, che za cussì se tenta, con l'1+1 saria ancora più proficuo... e la roba no me piaxi tanto...

Apunto, el falo sistematico comunque i lo fa lo steso, e alora za che no se riva (e forsi no pol) eliminar sta abitudine (ala fine dela fiera se te vol recuperar bisogna provarle tute...) no credo saria una bruta roba reinserir sto 1+1. Forsi saria meno monotone anche le partide soto de 10 a do minuti dala fine anche se no xè un bel veder crea suspance

Inviato

Cara cucciolina Gentile el primo libero lo gaveva segnado,el gaveva sbagliado el secondo che nè gavessi dado la vittoria de un punto e la finale con la virtus.Mi me piaseva l'1+1.Ghe metteva pression al giogador che li doveva tirar.

Inviato
Però se gavemo rifatto l'anno dopo in Coppa Italia :rolleyes:

Steve Burtt ta ta ta Steve Burtt ta ta ta :lol:

Sì xe vero.Però da quella volta el destin xe cambiado.e gavemo sempre dovudo lottar per sopravviver :pianto:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro