Jump to content

Il mare

Recommended Posts

mi go messo el tranquillo..... :D

me ricorda tanto quando iero in campeggio e me sveiavo la mattina..uscivo dalla veranda e vedevo sto mar come una tavola... bel bel..che bei ricordi :pianto:

comunque el xe bel in tutte le forme tutto sommato...po.. parlo piu che altro come occhio de fotografa :D

Bel sondaggio. Anche a me piace il mare mosso però non in modo eccessivo. Ho un ricordo stupendo di una volta che ho attraversato il quarnaro in barca in condizioni non buone. Mentre gli altri erano molto infastiditi io ero completamente coinvolto da quello che succedeva intorno. Amo fare il bagno con il mare mosso ma me lo permetto solo nel nostro piatto e pacifico Adriatico perchè il mare, come il resto della natura va rispettato e non sfidato.

Comunque dal punto di vista visivo e sonoro il mare mosso è uno spettacolo sempre affascinante.

mi me piasi el mar legermente moso con un poco de borin che co te nudi te ga el fresco sula facia e i spruzin in facia ... :D

per el resto una bela mareggiata con onde e spruzi che riva fin al 'befed' xe la roba piu bela :D :D :D :D

el mar calmo xe noioso.... :D

cmq quoto Iaga.. Kiri ti cos'te bevi/fumi ala matina?!?!?!

Ho un ricordo stupendo di una volta che ho attraversato il quarnaro in barca in condizioni non buone.

Hehe, quante volte :rolleyes:

Disemo che se go de andar in barca per qualsiasi motivo, lo preferiso calmo. El bel xè veder el mar agità quando te son tranquillamente appolaiado su una scogliera a far fortografie :D

Mai sfidarlo comunque, nessuna imbarcazion xè inaffondabile.....la natura pol distruggerne in qualsiasi momento.

premetto che no son per el mar

mi amo la montagna,la carnia e l'alto adige

el mar no xe per mi,ma se devo sceglier me piasi el mar molto mosso in inverno,col ciel nero e le onde bianche...caminar col vento che te sufia sul viso,da sola,in silenzio....

quel che odio xe el mar d'estate,ciapar sol,la folla,el casin,le brandine

disemo che son un orso,eco! :lol:

go risposto molto mosso. me piasi sai le onde (si co vado in pineta e devo risalir sui scoi non xe comodissimo :unsure: però me piasi lo stesso) epoi xe bel anche guardar le onde che se infrangi sul molo o sulla spiaggia...

e poi quasi sempre co xe onde xe anche pulito

go risposto molto mosso. me piasi sai le onde (si co vado in pineta e devo risalir sui scoi non xe comodissimo :unsure: però me piasi lo stesso) epoi xe bel anche guardar le onde che se infrangi sul molo o sulla spiaggia...

e poi quasi sempre co xe onde xe anche pulito

Quoto.

Il mar mosso è stupendo quando si sta in riva al mare.

Oltre al fatto che è spesso accompagnato da vento che rifresca nelle torride giornate estive.

Un po meno quando sei in acqua... ti schianti sugli scogli i tedeschi annegano, la corrente porta l'eventuale materassino o palla da spiaggia fino in Albania.