Jump to content

El contrario dell'amor...



Recommended Posts

L'altra sera parlando con qualchedun de sto forum xe venuda fora sta roba.

Se parla sempre del dualismo tra amor e odio ma secondo mi xe l'indifferenza. L'odio xe comunque un sentimento. Te fa provar emozioni cmq. L'indifferenza invece xe apatia e quindi il contrario all'amor, secondo mi.

Per voi?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Credo che l'opposto dell'amor sia l'indifferenza e secondo mi xe sai una brutta roba xchè mi la go provada sulla mia pelle.e xe sai brutto se la vien da parte de una persona con cui te son stado x tanto tempo e con cui te ga condiviso tante robe..................DIO COME GO SOFFERTO!!!!!!!!!!!! :ocioalabarela: neanche adesso dopo 2 anni no la me xe sai passada.................... : :pianto:

Link to comment
Share on other sites

go messo l'indifferenza, però la vien dopo de un certo sentimento che ghe somiglia all'odio, ma che odio non xè. Almen per mi xè così.... ed ebbene si l'indifferenza xè la peggior cosa per una persona, ancor apeggio xè se tale persona te la ignori totalmente

Link to comment
Share on other sites

Naturalmente, dipendi anche de cossa che se intendi per amor, ghe xe anche un amor che se confondi col odio. Comunque mi go votado odio, pensando al amor nel senso più general dela parola, no so, amo el gelato de fragola e odio el gelato de ciocolata.

L'indifferenza per mi no xe el contrario del amor, xe una roba del tuto diferente.

L'amor xe un sentimento e l'odio xe un sentimento opposti, l'indifferenza xe la mancanza de sentimento, per quel no lo vedessi come opposto.

Link to comment
Share on other sites

Rivo a capir el tuo punto de vista perchè ghe go riflettudo molto sora (e alla fine xe quel che diseva la persona con cui go parlado :D)

Però, per far un esempio, secondo mi se te ga amado una persona con tutto el cuor una volta che non te provi più sto sentimento te son indifferente, non xe che te la odi.

Non so se me rivo a spiegar perchè alla fine son confusa anche mi :lol: Boh, me sa sai che dovevi votar tutti la terza opzion. Stava sicuramente meio :lol:

Link to comment
Share on other sites

Xe come dir che el contrario de "ben" no xe "mal" ma xe "pippo".

Beh insomma, no xe proprio cusì fora tema :D

Ok, in termini linguistici (tipo da dizionario) el contrario de amor xè odio. Ma se guardemo quel che fa più mal.....preferiso mille volte esser odià che esser ignorà totalmente. Come dir, almeno se uno me odia vol dir che me pensa :p L'indifferenza xe una roba che te cancella dall'universo....ti no te esisti, punto.

E anche in termini de successo con una mula/o, se l'amor xe ricambià le robe va a buon fine, ma se no xè ricambià no xe che la me/el te odia, ma la prova indifferenza.....:sighsob:

Bon dei, cambio discussion che me gavè rattristado con sto discorso :pianto:

:p:p:p

Link to comment
Share on other sites

mi anche penso che el contrario sia l'indiferenza, l'odio secondo mi xe una roba piu o meno temporanea che dopo se trasforma in indiferenza....

odiar veramente una persona, IMHO, vol anche dir volerghe del mal e penso sia sai rari i casi in cui uno riva a voler veramente del mal x qualchidun altro.... e de solito i motivi xe talmente gravi che va oltre ogni ragionamento a freddo che se pol far qua... e son convinto che dopo un tot de tempo anche questo odio sfocia in indiferenza ... almeno che no sfoci in gesti violenti ...

Link to comment
Share on other sites

L'Odio.

L'amore è voler il bene del altro senza una motivazione utilitaristica.

Quando lei/lui sta bene siamo felici anche se a noi non ne vien vantaggio o per il loro bene dobbiamo addirittura sacrificare qualcosa noi.

L'odio è il volere il male del altro senza una motivazione utilitaristica.

Quando lui/lei sta male ne siamo felici anche se non otteniamo alcun vantaggio o addirittura se fargli del male ci costa dei sacrifici.

L'indifferenza non è un comportamento "sentimentale". Si evita qualcuno per non farsi del male, per fargli del male o semplicemente perchè non si reputa necesario perdere tempo per quella persona. E' un sentimento egoistico ma logico è razionale... odio ed amore non sono logici ne razionali.

Link to comment
Share on other sites

dipendi cosa intende per amor... se intende tutto cuoricini e testa tra la nuvole il contrario pol esser indifferenza ... ma inveze nel caso generale...

o te ami le robe o te le disprezzi... per cui per mi el contrario xe disprezzo...

poi pol esser che alcuni resti semplicemente indifferenti... (deso intendevo amor per qualsiasi roba, non solo per le persone)

e a proposito de amor ... saria bel se fossi facile metterghe indifferenza quando non xe corrisposto (come nel mio caso :incazzado: ).... :lol:

Link to comment
Share on other sites

ciò, tra tante cagade vien fora anche bele robe serie, de no creder... :ave:

mi go dito indifferenza...

Amor xe voler el ben de la persona, esser attenti a ela, accettarla come che la xe...

Indifferenza xe no riconosser l'esistenza dell'altro o per lo meno no riconosserghe la dignità de persona...

Per odiar, ben o mal, ghe vol comunque dir che l'altro esisti, che te sta sule bale...

E zonto... tante volte se se senti boni perché no se son bon de volerghe mal a la gente (riferimento autobiografico :p )... Ma ignorarla forsi xe pezzo :ehno:

Link to comment
Share on other sites

La prima roba che me xè vignuda in mente leggendo il titolo della discussion xè che il contrario de Amor xè Roma :D:D Ma parlando seriamente mi penso che l'incontrario sia l'indifferenza,l'odio ben o mal xè un sentimento che va de pari passo con l'amor,quindi xè direttamente proporzionale,mentre l'indifferenza xè il nulla nel nulla.

Link to comment
Share on other sites

Go vota "altro" , Amore contrapposto a Odio me par troppo estremizzada, l'indifferenza secondo el mio modesto parer xe una parola che ga diverse e molteplici interpretazioni.Intanto bisogneria capir de che Amor che se tratta, no digo una stupidaggine, perchè se dovemo contrapporlo a Odio bisogna far i distinguo sulle varie sfacettature de questo sentimento..Xe amor romantico e/o fisico, allora pol sfociar in Odio; xe amor per la famiglia e allora el discorso cambia totalmente, xe anche l'amor per gli amici ,se pol innamorarse de un'ideale politico e xe un'altra situazion ecc.ecc. Per cui penso che solamente nel primo caso, Amor inteso come "romantico" , nel caso de rottura pol sfociar in Odio. L'indifferenza ,sempre una teoria che fazo mia,xe la mancanza de reazion a qualcosa che no ne toca. Alla notizia di un picio che ga subido abusi e dopo i lo ga copado,

E’ pol diventar anche altro, qualcosa de più brutto e terribilmente scomodo.

Gave mai pensa all’indifferenza che subentra “dopo”, dopo l’indignazion, dopo lo sconcerto, dopo che gavemo, da cittadini sani , spuda el giudizio morale che savemo dar ogni volta

L’indifferenza xe l’incapacità de cambiar el nostro piccolo mondo, fatto de noi e la nostra famiglia, , de lasar spiragli perchè altri possi partecipar. L’indifferenza xe “esser sicuri” che ste robe a noi no ne pol tocar . Adesso son anda in Tilt, per quanto riguarda "altro "no go le idee ancora ben ciare.Me propongo de darve una risposta presto.Per adesso me vien in mente Delusion,amarezza,rabbia e anche incazzadura. :vino::vino:

Link to comment
Share on other sites

L'odio xe comunque un sentimento. Te fa provar emozioni cmq. L'indifferenza invece xe apatia e quindi il contrario all'amor, secondo mi.

Ma allora... l'indifferenza xe el contrario del sentir un qualunque sentimento.

(Se te disi cusi' alora l'indifferenza xe anche el contrario del'odio....)

Mentre tra i sentimenti l'odio xe el contradio de l'amor.

Ma l'indifferenza se te la definisi, come me par de capir, come non-sentimento,

assenza de sentimento... allora... allora xe el contrario de ogni sentimento, non solo dell'amor...

Ma se l'indifferenza che xe el contrario del amor perche' cmq l'odio te disi che xe un sentimento...

alora... alora te incasini tutto... perche' l'amor e l'odio se trova dalla stessa parte rispetto all'indifferenza, perche' xe sentimenti... e xe un el contrario de l'altro...

ma el non sentimento saria el contrario del'amor....

no ga senso....

amor e odio xe contrapposti

indifferenza xe assenza de entrambi, non el contario, ma assenza

Link to comment
Share on other sites

Indifferenza quando te ami una persona e la stessa te snobba, zoga con i tuoi sentimenti, la te disi robe che in realtà non le pensa eccetera (e questo me lo son beccado anche mi, su mare beca...)

L'odio se ricollega direttamente all'indifferenza, in molti casi: ma chi odia sul serio xe colui o colei che xe stade trattade con indifferenza. Mi go odiado, e tanto, chi me ga trattado come una pezza da piedi

Link to comment
Share on other sites

:ghigl: :ghigl:odio quella vacca che ghe ga fatto del mal a sandro su mare pu****a :incazzado: e mi go avudo l'onor de conosserla e me xe veniuda voia de ripristinar la pena de morte in Italia :caregaintesta: ...........anche perchè la me la ga fatta grossa anche a mi................che la se impicchi :impica: e scuseme per :offtopic:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


  • Donazione 2024 per il forum

    Se vuoi lasciare un piccolo obolo per il mantenimento della nostra comunità virtuale, questo è il posto giusto!



    92% of donation goal reached.
    Donate Sidebar by DevFuse
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Popular Contributors

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×