Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

A causa de problemi al novo sistema informatico per la gestion delle informazioni dei confini esterni dell'UE la caduta dei confini con la Slovenia slitta.

Doveva esser in aprile 2007 ma se va ben se va a ottobre :pianto:

  • Risposte 118
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

in realta' tutti i valichi xe presidiadi da parte italiana

solo da parte slovena alcuni de quei de seconda categoria non xe piu' presidiadi

quei de prima categoria ga la polizia sia de parte italiana che slovena

el rinvio no xe solo formale

ma pratico

vol dir che se continuera' fermarse per mostrar i documenti a tutti i confini come che xe adesso

(con code estive)

Inviato

Ieri son tornà da Fiume e me xe andada ben...pochissime auto al confin. E proprio in auto se parlava de sto fatto del ritardo nell'eliminazion dei blocchi. Per el 2008 sembrerìa.....

  • 1 mese dopo...
Inviato

Sul piccolo de oggi xè un articolo in cui se disi che no basterà più la carta d'identità...visto che no go voia de copiarlo tuto, ve fazo un sunto.

In pratica, la Slovenia confina con la Croazia, stato che no fa parte de Schengen. Esisti tra Italia, Slovenia e Croazia degli accordi trilaterali per passar i confini solo con la carta d'idenntità ma sembra che con la nova normativa europea "a partire dal 14 ottobre prossimo i cittadini di paesi terzi potranno entrare nell'Europa comunitaria solo se muniti di passaporto."

quel che no go capì xè se valerà anche el contrario. Cioè...a noi ne servirà el passaporto? No xè che ai Croati ghe gira e non permetterà de passar senza passaporto? Me par che i complichi le robe, anche, se, a rigor de logica, la Croazia no xè ancora Europa, quindi dovessi esserghe più controlli...Ma savè che casini che sarà ai confini con tutti i lavoratori transfrontalieri? I pensa de agevolarli in qualche modo ma la vedo dura...

Inviato

Go letto anche mi l'articolo.

Esisti un accordo trilaterale tra Italia, Slovenia e Croazia per cui ai cittadini italiani, sloveni e croati ghe basta la carta d'identita' per passar i confini tra questi tre stati.

Esisti anche una normativa europea, quindi anche italiana e slovena, che riguarda el regime Schengen, secondo la quale dal ottobre i cittadini de paesi esterni all'UE podera' entrar in UE solo munidi de passaporto.

Nell'articolo i se chiedi se la normativa europea gavera' piu' forza dell'accordo trilaterale, e probabilmente sara' cusi', pero' la normativa europea prevedi anche agevolazioni per le fasce confinarie, sancide dai accordi bilaterali tra Slovenia e Croazia.

Alla fin fine no vedo tuto sto gran problema, basta che i croati fazi el passaporto, no xe che ghe se richiedi el visto de ingresso nella UE. El fatto de usar la carta d'identita' de una agevolazion, xe una specialita', non la norma.

In ogni caso per uscir dalla UE, Croazia a parte, anche noi gavemo bisogno del passaporto.

A sto punto bastasi che resti valida la prepusniza per andar fin in Croazia e un documento analogo che no sia el passaporto per i croati che vol entrar in UE, ma saria cmq un documento per le sole popolazioni della fascia confinaria, come che xe sempre sta.

E quel che sara'... vederemo ah :D

Inviato

Mi gavevo comunque intenzion de farme el passaporto a breve, quindi no gaverò problemi. Certo che se sarà cusì, ve immaginè le code ai blocchi d'estate? Za cusì xe chilometri, immaginemose el tempo de consultar el passaporto (e no solo un'ociada al volo come la carta d'identità) e metterghe sora el timbro d'ingresso O|

Rischiemo de tornar indrio de 15 anni co iera la Jugoslavia :wacko:

Inviato

a mi me par una complicazion, xe ani anorum che no me fazzo più el passaporto ( anche per no regalarghe i bori del bollo) e devo dir che cola carta d'identità valida per l'estero son andada in giro anche un poco più che nel UE, grazie a acordi. in Marocco, credo perchè iero ocn viaggio organizzado, ga bastado la carta, e anche l'anno scorso in Dalmazia in crociera, la carta de identità me ga bastado no solo per la Croazia, e se saveva, ma anche, imagino per un acordo particolar, anche per sbarcara a Cattaro e fin Cettigne, in Montenegro! ( in Montenegro, pur che te ghe porti bori- graditissimi i euro- , xe ben accetti tutti!).

Speremo che prevali el bon senso.

Inviato
(in Montenegro, pur che te ghe porti bori- graditissimi i euro- , xe ben accetti tutti!)

Te credo che xe ben accetti :D xe la moneta ufficiale fin dal 2002 :D

Comunque no credo che sara' problemi per i cittadini UE, i controlli xe per i cittadini extraUE in entrata. Ma penso che i trovera' l'accordo.

Inviato

Non possiamo lamentarci di Terrorismo,contrabbando,clandestini e la noia dei controlli contemporaneamente.

Questo confini sono un colabrodo passa qualsiasi cosa.

E poi tutti gli altri confini funzionano così e la gente passa.

Fai vedere il passaporto al posto della carta d'identità... non rallenta poi tanto.

Qui a triste ci abbituano un po troppo bene. Andiamo al estero senza passaporto... speso senza che nemmeno controllino la carta d'identità. E ci andiamo con la nostra economica benzina agevolata.

Comodi ma sono privilegi c'è tanta gente che va al estero anche con i fastidio di portarsi dietro un documento in più e va in giro con l'auto pagando la benzina una follia.

Inviato

si, ok, tuto vero, ma una roba se adar all'estero una volta ogni tanto, una roba xè le migliaia de croati che vien quotidianamente a pulir i nostri uffici, a sistemar le nostre casem, a piturar le nostre stanze, a assistir i nostri anziani...o te ghe fa una coda privilegiada al confin, o te blochi tuto, sopratuto in estate, quando i xè misciadi ai turisti. E poi i "terroristi" te li ga za in casa, Londra docet (iera quasi tuti nati in inghilterra i terroristi, e in America non i era certo clandestini...). El contrabbando passa sia che te ghe mostri la carta d'identità che el passaporto...

Mi la prepusniza no la go mai avuda perchè da picia iero in quela dei miei poi bastava la carta d'identità, el passaporto no lo go perchè, per ora, no me ga servido, ma, da quel che son, bisogna metterghe el timbro prima de andar all'estero...o no? No xè che ogni volta che me vien l'idea de andar a magnar pese a umago me tocherà andar a far la richiesta in consolato? No se ga capì se sarà solo da là a quà, mi me sembra un tornar indrio comunque...

Inviato

No beh, co iera la Jugoslavia el timbro i te lo meteva direttamente al blocco :D

Mio papà che anni fa andava fora ogni weekend, el gaveva el passaporto con 3000 timbri illeggibili un sora l'altro :D

Inviato
bisogna metterghe el timbro prima de andar all'estero...o no? No xè che ogni volta che me vien l'idea de andar a magnar pese a umago me tocherà andar a far la richiesta in consolato?

no, xe come con la prepusniza, el timbro i lo metti, SE i lo metti, co te passi el confin, niente de piu' de vardar la carta d'identita' alla fin fine

(no sara' bisogno del visto per cui te devi andar in consolato far richiesta...)

visto che la Croazia cmq xe un paese candidato e che za esisti un accordo trilaterale e penso anche con altri paesi della UE, no credo che sara' tuti sti problema, restera' come che xe

:bye:

Inviato
peca perchè iera cusi bel aver el passaporto con tutte le "testimonianze" dei viaggi fatti!

:offtopic: Una domandina semi OT, visto che se parla de passaporti...

So che el passaporto val 10 anni. Quando se lo rinnova, xe forsi possibile conservar el libretto vecio, magari cambiando solo la foto? Appunto per el discorso de Giada, xe pecà perder tutte le testimonianze dei viaggi fatti :D

Inviato

Come al solito tanti allarmismi e titoloni quando se "sospetta" qualcosa, ma quando le robe vien dite come che le sta e smentisi i "sospetti" el tutto vien relegado a una trafiletto a pagina 6 de Il Piccolo odierno.

Ai valichi dell’ex Jugoslavia

Niente passaporto:basterà al confine la carta di identità

PISINO

Il deputato regionalista Damir Kajin ha smentito in conferenza stampa,

le voci sulla reintroduzione del passaporto al confine con la Slovenia, in

seguito all' introduzione di una nuova normativa dell' Unione europea.

All'ambasciata slovena a Zagabria non hanno ricevuto alcuna comunicazione

a proposito ha spiegato, per cui tutto rimane come prima.

E anche dai corridoi del ministero degli Esteri di Zagabria si apprende che

il regime confinario agevolato basato sull'esibizione delle carte d' identità

non verrà revocato.

Inviato
Come al solito tanti allarmismi e titoloni quando se "sospetta" qualcosa, ma quando le robe vien dite come che le sta e smentisi i "sospetti" el tutto vien relegado a una trafiletto a pagina 6 de Il Piccolo odierno.

Anch'io l'avevo notato...vergognoso fare così! :angry:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×